SoWhat? Skrevet 23. august 2018 Forfatter #21 Skrevet 23. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke kvalmt nei. Det er de som er uten penger som hele tiden rakker ned på folk med penger, men jeg skal vedde hele ræven min på at dere gjerne ville hatt disse pengene. Anonymkode: e619e...a31 Feil. Hvis du snakker med familier som har hatt masse penger i generasjoner, så oppdager du nok at DE ser ned på oss "nyrike", og andre uten rikdom. Jeg VET det. Så nei, det er ikke de uten penger som rakker ned på de rike nei. Som alltid går alt begge veier. Men de med mest makt bør ha det største ansvaret!
Gjest hind Skrevet 23. august 2018 #22 Skrevet 23. august 2018 Dr Phil er helt jævlig. Jeg har sett flere programmer der pårørende har presset folk til å stille opp for å unngå anmeldelse eller andre former for straff, og når de sitter i stolen blir det klart for dem at de er tiltenkt en helt annen rolle enn de var forespeilet. Jeg synes doktoren selv virker som en oppblåst klyse som ikke har noen grenser for hvor langt han er villig til å gå.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #23 Skrevet 23. august 2018 Noen skulle gjerne vært beskyttet mot seg selv. feks.: charterfeber, ullared osv Blir litt for enkelt å si at det er frivillig å si nei. Mange som ikke tørr å si nei.. bare spør Pengepredikanten Jan Hanevold Anonymkode: 8de53...a92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå