Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #61 Del Skrevet 4. april 2005 N E R D S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 4. april 2005 #62 Del Skrevet 4. april 2005 N E R D S Heller nerd og lykkelig enn "superduperkul" og ensom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. april 2005 #63 Del Skrevet 5. april 2005 N E R D S Hvorfor himler du med øynene når du sier "nerds"? Nerd er et kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #64 Del Skrevet 5. april 2005 Tror jaggu at jeg skal snuse opp en kjekk kar til lillesøstra mi på nettet. Hun har vært singel en stund, og trenger å gå ut å date igjen Jaggu skal jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 5. april 2005 #65 Del Skrevet 5. april 2005 N E R D S I D I O T Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #66 Del Skrevet 5. april 2005 I dag fikk jeg høre av en kollega at jeg via klesdrakt, briller osv osv signaliserer at jeg er en super-nerd. Han lurte på om det er bevisst eller ikke. Kansje det er det. Uansett passer jeg godt inn i de definisjonene av nerd jeg har sett, og hvis jeg via utseendet mitt kan støte vekk de som ikke takler å ha med sånne som meg å gjøre, så er det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 5. april 2005 #67 Del Skrevet 5. april 2005 I dag fikk jeg høre av en kollega at jeg via klesdrakt' date=' briller osv osv signaliserer at jeg er en super-nerd. Han lurte på om det er bevisst eller ikke. Kansje det er det. Uansett passer jeg godt inn i de definisjonene av nerd jeg har sett, og hvis jeg via utseendet mitt kan støte vekk de som ikke takler å ha med sånne som meg å gjøre, så er det bra.[/quote'] Det holder jeg med deg i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå