Gå til innhold

Betenkelig med alle nett-parene?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest happyending

Jeg skjønner ikke egentlig hvorfor andre må bry seg om hvor folk treffer kjærestene sine.. Er det liksom noe annet enn fint at folk blir forelska i hverandre - hvor det enn måtte være? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet er vel flott uansett?

Dessuten er det nok veeeldig mange barn etterhvert som har foreldre som fant hverandre på nettet - så det er nok ikke en historie barn reagerer på. Tror ikke dagens barn har noen motforestillinger mot at folk møtes på nettet heller, de har jo vokst opp med internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt flere betenkeligheter ved å treffe en i fylla på byen enn en på nettet.....på nettet kan man bli kjent uten å treffe hverandre først og få et feil inntrykk (utseende osv)

Men det kan vel kanskje gå begge veier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

har truffet mange søte og greie jenter fra nettet jeg.

ser ike det store problemet med det.

og føler meg ike spesilet nerdete for det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Froggzz

Du føler deg kanskje ikke nerdete men noen ganger talar bileder mer enn ord.

Men ta Donnie D. og Hui Svingen; ble deres forhold mer vellykket/mislykket fordi det var et nettforhold?

Det hadde jo vært interessant å høre med alle nettpara om forholdene var mer seriøse enn ut-på by'n forholda..

I media lese vi om alle de vwellykka netthistoriene men hva med alle dem som gikk i dass? Jøss,rart alle er positive til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke at det skal være noe forskjell i det hele tatt jeg, på forhold der man har møttes på nett kontra andre steder.

så lenge forholdet utvikler seg, så er det vel like mange som lykkes og som feiler der som ellers?

skjønner ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at det finnes ullhuer der ute som ikke helt klarer å følge med utviklingen. Internett vokser seg større og større for hver dag som går, og det hadde vært rart dersom menn og kvinner ikke møttes på internett.

Jeg synes nå det er bedre å si til ungen at "Mamma og pappa møtte hverandre på nett, ble veldig forelsket etter å ha møtt hverandre og fikk deg." enn "Vel, du skulle egentlig vært en flekk i baksetet på granadaen, men etter den festen hvor jeg møtte mora di var jeg så drita at jeg ikke klarte å hoppe av i svingen."

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egetnlig det samme hvordan folk finner hverandre da. det som ikke er så bra er at det blir lettere med utrosakp da. men ellers har vel folk alltid funnet en utevei for det også tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez, samme ulla hvor vi møttes vel? :roll: Jeg og gubben nerdet og møttes på nett, men det betyr da ikke at vi ikke kan finne noen i RL. Begge har hatt flere partnere og begge er minst middels pent utseende. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag fann min man på nätet och måste säga att jag är nöjd med vad jag fann ;)

För oss var det en klar fördel att börja PRATA först - att kunna trigga tankar och diskussioner utan att fundera på utseende, dofter och vad som sker "sen"...

När vi pratat en lååång stund (eh, tre veckor?) blev längtan att träffas IRL så stor att jag köpte en flygbiljett till Oslo.

Riskfyllt? Ja?

Hade jag betänkligheter? Ja?

Jag hade nog mer betänkligheter och funderingar än vad jag hade haft kring någon jag träffat på krogen eller på en fest hemma hos nån...

Min backup-plan om han skulle vara hemsk och gräslig IRL var att ta min väska, kreditkortet och leta reda på ett hotell.

För oss gick det bra.

Ett halvår efter första dejten flyttade han till Sverige,

några månader senare förlovade vi oss.

1½ år efter första dejten gifte vi oss.

nästan 3 år efter första dejten såg vår son världen.

och jag är nöjd med vad jag fann - tycker det var skönt att ha första kontakten utan att se varandra och utan press kring kvällen, natten och morgondagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser overhode ikke noen problemer med dette' date=' tvert i mot. Som de fleste over meg har nevnt, sen kveld på byen med alt for mye alkohol er da virkelig ikke noe bedre???[/quote']

Signerer.Traff samboeren min på internett,og ja vi skal få barn i juli.Kan ikke si jeg gruer meg til den dagen jeg skal fortelle han hvordan jeg traff faren hans.Er ikke noe jeg skammer meg over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen møttes på nett. Hadde vi ikke møttes der, så hadde vi neppe møttes i det hele tatt - og DET ville vært kjempetrist så bra som vi har det sammen og så godt som vi passer sammen :-)

Og jeg gruer meg slettes ikke til å fortelle eventuelle barn hvordan vi møttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

skjønner ikke hva som er så galt med det, internett gjør bare at du får mulighet til å bli kjent med folk du aldri hadde møtt på irl... nei, ingen betenkeligheter for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GreenSky

Holdningene er i ferd med å forandre seg. Før var det å møte noen over nettet omtrent det samme som å sette inn kontaktannonse i Dagbla.

Men tidene forandrer seg, og det blir mer og mer vanlig å møte folk på den måten. Synes det er helt ok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter hvertfall ikke de søteste jentene på nettet! Møtte ei jente en gang fra Spray og hun var ikke pen. Kult å følge med på de ulike foruma for underholdningas skyld men ikke for å treffe Babes. Der går grensa!

Ja, hvis du finner en jente på nettet så må hun jo være stygg... Babes henger ikke på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså: Hvis jeg ikke hadde truffet verdens beste sambo her på KG, så hadde jeg nok aldri truffet ham. Og det hadde vært ille, selv om jeg ikke hadde visst om ham. Han har sine feil (tisser på gulvet i søvne bl.a.) men er likevel mitt største Funn noensinne...

Og det kan jeg godt fortelle de eventuelle barna, ja. Bortsett fra tisse-delen, da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...