Gå til innhold

når dama har sperm "fobi", burde jeg være skeptisk da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer dere nyte sex når dere er så redd for om det kommer inni eller utenfor hullet? Blir ikke sexen bare en stressfaktor da? Alt kommer fra kroppen og er naturlig enten om det kommer her eller der, så nyt isteden for å tenk akkurat rundt dette. 

Anonymkode: 5c15b...77a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Love juice 😂😂😂

Nei, jeg liker ikke sæd. Skulle ønske han hadde en av-knapp. Han var veldig opptatt av sæden sin i starten. Rett før han kom spurte han alltid «hvor vil du ha det» og forventet at jeg skulle si noe sexy. Jeg hadde mest lyst til å svare «i et håndkle». Etter hvert sluttet han heldigvis å spørre. Han får komme der han vil, jeg er ikke prippen, men det går under kategorien «ting jeg gjør fordi han liker det». 

Anonymkode: 16971...274

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt rart ut, hadde ikke brydd meg om litt sæd.

Anonymkode: e6074...bc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Love juice 😂😂😂

Nei, jeg liker ikke sæd. Skulle ønske han hadde en av-knapp. Han var veldig opptatt av sæden sin i starten. Rett før han kom spurte han alltid «hvor vil du ha det» og forventet at jeg skulle si noe sexy. Jeg hadde mest lyst til å svare «i et håndkle». Etter hvert sluttet han heldigvis å spørre. Han får komme der han vil, jeg er ikke prippen, men det går under kategorien «ting jeg gjør fordi han liker det». 

Anonymkode: 16971...274

Ja han siste jeg var sammen med elsket å si," der fikk du den" når han kom inni meg for andre gang..🤣😂

Anonymkode: 32093...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sånn rar greie det der at menn tror at vi er opptatt av hvor vi får sæden. De fleste damer bryr seg ikke om hvor vi får den sæden egentlig. Det er veldig vanlig å ikke ville ha den i munnen eller ansiktet, men ellers er det vel ikke noen big deal hvor vi får den. Hvis ikke vi har lyst på barn da, for da vil vi jo ha den der den skal havne. Nemlig i fitta. Om vi får det på puppene, magen, ryggen eller på beina spiller jo null og niks rolle. Hvorfor tror dere menn at vi damer er så opptatt av hvor vi skal få sæden deres? For å si det sånn: We could not care less!

Anonymkode: ebdd0...e49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som omtalte sæden som som love juice. 🤮

Anonymkode: 639f8...375

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Menn flest forventer ikke at dama skal elske spermen og ivrig ønske å drikke det. Men vi forventer iallefall at dere ikke behandler det som om det var atomavfall.

Det ironiske er at kvinner selv ofte skryter av hvor avanserte og komplisert seksualiteten deres er. Eeeh nei. De fleste av dere virker ikke å forstå engang at det å omtale pikken og spermen hans som "stygg og ekkel" er direkte avtennende og ødeleggende for selvbildet. Menn er iallefall fra seg av begeistring både for underliv, pupper og ja til og med squirt om det skulle forekomme. Menn virker å koble alle aspektene ved kvinnens kropp, ja til og med kroppsvæskene hennes, til nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne ikke vært sammen med en mann som omtalte sæden som som love juice. 🤮

Anonymkode: 639f8...375

Men typen din må finne seg i å være sammen med en dame som forakter kroppsvæskene hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HarryDotter skrev:

Men typen din må finne seg i å være sammen med en dame som forakter kroppsvæskene hans?

Hvor har du det fra at jeg forakter kroppsvæsker?

Anonymkode: 639f8...375

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra at jeg forakter kroppsvæsker?

Anonymkode: 639f8...375

Når du skriver du ikke ville vært sammen med en fyr som sier love juice om spermen sin, da står det vel ikke høyt i kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hæ? Jeg har null problemer med noen av kroppsvæskene, tipper jeg er betraktelig mer avslappet til det meste enn de fleste andre. Men ordene love juice høres likevel ubeskrivelig ekkelt ut.

Anonymkode: 639f8...375

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg hadde reagert om en mann hadde hatet fittesaften min og synes den var ekkel 😨 Jeg tenner veldig på sperm da det kommer ut av han når han kommer og det å vite at det er deilig for han å komme, er sinnsykt deilig å tenke på og tennende. Så ja

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres trist ut. Stusselig. De jeg har hatt sex med har jeg fått lov til å komme hvor som helst på. I munnen og i ansiktet er jo en smaksak, men bortsett fra det. 

MEN, det finnes fobier. Og 'spermfobi' er kanskje en av dem? 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...