Gå til innhold

Jeg vil IKKE se den ekle penisen din!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Er det kjønnsvorter, det til høyre i bildet eller?" "Greit med blodårer altså, men penisen din ser ut som en åreknute" osv.

Anonymkode: 51f51...37d

😂

Den type kommentar må da kurere lysten på å vise frem snurrebassen til kreti og pleti.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Stueloff skrev:

"Jeg måtte se to ganger for å skjønne at det ikke var ei tå du sendte bilde av".

Det må være lilletåen i så tilfelle 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dickpic senest i dag 😮 Screenshotta og sendte det til mora hans da ;) Da følte han seg sikkert stolt. Blokkerte han

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk dickpic senest i dag 😮 Screenshotta og sendte det til mora hans da ;) Da følte han seg sikkert stolt. Blokkerte han

Anonymkode: ec4e4...e57

JEG SA DET VAR MED EN FEILTAGELSE!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Stueloff skrev:

"Jeg måtte se to ganger for å skjønne at det ikke var ei tå du sendte bilde av".

Eller enda bedre: "Jeg måtte se to ganger for å skjønne at det var ei tå du sendte bilde av".

;)

Anonymkode: e37cd...3a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rotemor skrev:

Det skal være uttalt før man sender bilder av kjønnsorganer. Det er ikke noe man skal «føle seg fram på». Nærbilde av erigert penis er heller ikke i kategori «litt frekt», syns du vel det? ;) Hva er liksom frekt da? 😊

Jeg tenkte at en kvinne heller ikke skal sende bilder av seg selv. Det er faktisk ikke alle menn som setter pris på det. Menn er ulike de også. Jeg hater dickpic bilder selv, med mindre det ikke er min mann som er i det frekke hjørnet😉Men fra andre er det turn of. Har da fått noen selv og blir bare kvalm av det. 

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter

Er det noen damer som liker å få dickpics? Da mener jeg ikke fra flørten, kjæresten, mannen, eller andre som man har en seksuell tone med. Men de som sender det totalt ut av det blå.

Er det noe som liker det?? 

Kanskje om man samler på pikk-bilder!👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tranedatter skrev:

Er det noen damer som liker å få dickpics? Da mener jeg ikke fra flørten, kjæresten, mannen, eller andre som man har en seksuell tone med. Men de som sender det totalt ut av det blå.

Er det noe som liker det?? 

Kanskje om man samler på pikk-bilder!👌

Nei. Overhodet ikke. Det er respektløst å sende bilde av seg selv uoppfordret. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å screenshotte er gøy. Da blir de plutselig små og ber på sine knær om jeg kan slette det. Det gjør jeg jo, men sier ikke det til dem. Viktig å la dem svette litt ;)

Anonymkode: a0a29...b13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en kollegae, en opptatt kompis eller en person du ikke kjenner burde man svare: "Hva i all verden, hvorfor sender du meg bilder av en liten gutt!! Hva er galt med deg!?" 

 

Om det er en fyr du dater etc. og dere ikke har kommet helt dit enda/han sender ut av det blå burde du bare svare at du ikke tror dere passer sammen og la det ligge med det.  Eventuelt si at du ikke setter pris på å motta slike bilder av noen du en gang ikkke har sett naken/kysset etc.

Anonymkode: aa9e0...ab2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det bryr meg mindre om et bilde eller to kommer inn på snap av et kjønnsorgan i bevegelse. Sletter det bare om jeg ikke liker det. 

Registrerer at de fleste damene ikke liker bilder av pikk å det er greit nok detå man bør respektere det. Men det å ta bilde av meldingen for så bruke som pressmiddel eller videresende rundt er for meg helt uhørt oppførsel. Hver dag leser jeg artikkler om kvinner som sliter med sitt kjønn/underliv/pupper ja hele kroppen egentlig. Mange vegrer seg mot å ha sex eller ennda værre går til det skritt å operere seg nedentil eller andre steder på kroppen fordi de tror at menn ikke liker dem slik de er. Dette satt opp mot den mobbingen de er villige til å gjøre mot en random pikk tilsendt på snap blir i min verden helt uhørt oppførsel. Hvordan hadde du som dame reagert om det var du som ble utnyttet/missbrukt på den måten?

Det største problemet med dette er at vi ikke skjønner helt hverandres seksuelle tenning å det skaper trøbbel. Jeg forvarer på ingen måte bilder av peniser, men jeg forakter missbruk av det i ettertid. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Det største problemet med dette er at vi ikke skjønner helt hverandres seksuelle tenning å det skaper trøbbel. Jeg forvarer på ingen måte bilder av peniser, men jeg forakter missbruk av det i ettertid. 

Der ligger problemet. Kvinner har en annen type seksualitet enn menn. Og når man lever i sin egen seksualitet og ikke har evnen til å sette seg inn i hvordan det annet kjønn fungerer, så ser man reaksjonene som her i tråden. "Jeg hater å få dickpick, hvorfor i helvete er det noen andre som liker det og atpåtil sender sånt?!?"

Jeg støtter som du sier. Jeg forstår heller ikke hvorfor enkelte menn føler så sterkt behov for å sende slike bilder til fremmede kvinner. Jeeg begriper det ikke! Samtidig er det ikke verdens undergang heller. Det blir som om jeg, som hetero mann, skulle få tilsendt bilder av testikler fra randome menn til stadighet. Nasty saker, men ingenting å ta på vei for. Stryk og move on 

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns andres fitter er ekle, jeg liker pikk. 

Anonymkode: 188a5...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, tranedatter skrev:

Er det noen damer som liker å få dickpics? Da mener jeg ikke fra flørten, kjæresten, mannen, eller andre som man har en seksuell tone med. Men de som sender det totalt ut av det blå.

Er det noe som liker det?? 

Kanskje om man samler på pikk-bilder!👌

Det er jo helt håpløst å skulle "stå frem" i denne tråden og si at man liker det. De færreste vil vel bidra til å oppmuntre menn til å gjøre noe de fleste andre kvinner skyr som pesten.

Uansett, jeg har bladd meg gjennom et par eksempler på positiv respons på mobilen til en kompis. Så de finnes. Fremstår ganske åpenbart for meg at de er i et mindretall!

Anonymkode: e658e...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg må si det bryr meg mindre om et bilde eller to kommer inn på snap av et kjønnsorgan i bevegelse. Sletter det bare om jeg ikke liker det. 

Registrerer at de fleste damene ikke liker bilder av pikk å det er greit nok detå man bør respektere det. Men det å ta bilde av meldingen for så bruke som pressmiddel eller videresende rundt er for meg helt uhørt oppførsel. Hver dag leser jeg artikkler om kvinner som sliter med sitt kjønn/underliv/pupper ja hele kroppen egentlig. Mange vegrer seg mot å ha sex eller ennda værre går til det skritt å operere seg nedentil eller andre steder på kroppen fordi de tror at menn ikke liker dem slik de er. Dette satt opp mot den mobbingen de er villige til å gjøre mot en random pikk tilsendt på snap blir i min verden helt uhørt oppførsel. Hvordan hadde du som dame reagert om det var du som ble utnyttet/missbrukt på den måten?

Det største problemet med dette er at vi ikke skjønner helt hverandres seksuelle tenning å det skaper trøbbel. Jeg forvarer på ingen måte bilder av peniser, men jeg forakter missbruk av det i ettertid. 

Jeg tenker at det er en risiko du er villig til å ta når du sender bilder av pikken din til tilfeldige damer. Det du kaller "mobbing", er et forsøk på å stoppe de personene som sender slike bilder uønsket. Hvis du har sånn behov for å vise fram lillemann, kan du jo i det minste undersøke om mottaker er interessert først.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enesten pikken jeg vil se er kjæresten sin. Får jeg dickpicks, så sletter jeg og blokkerer han på sekunde. Urk. Bare fordi menn vil ha fittebilder, så betyr ikke det at kvinner vil ha dickpicks. Hvertfall ikke av en random fyr

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
21 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk dickpic senest i dag 😮 Screenshotta og sendte det til mora hans da ;) Da følte han seg sikkert stolt. Blokkerte han

Anonymkode: ec4e4...e57

Jeg tar screenshot og sender det til foreldrene deres :) Sikkert ikke like artig lenger da

Anonymkode: ec4e4...e57

Da synes jeg ikke du er så veldig mye bedre selv. Hvorfor må du tvinge sex og nakenhet på en uskydlig tredjepart, som til og md er i familie med "gjerningsmannen"?

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg må si det bryr meg mindre om et bilde eller to kommer inn på snap av et kjønnsorgan i bevegelse. Sletter det bare om jeg ikke liker det. 

Registrerer at de fleste damene ikke liker bilder av pikk å det er greit nok detå man bør respektere det. Men det å ta bilde av meldingen for så bruke som pressmiddel eller videresende rundt er for meg helt uhørt oppførsel. Hver dag leser jeg artikkler om kvinner som sliter med sitt kjønn/underliv/pupper ja hele kroppen egentlig. Mange vegrer seg mot å ha sex eller ennda værre går til det skritt å operere seg nedentil eller andre steder på kroppen fordi de tror at menn ikke liker dem slik de er. Dette satt opp mot den mobbingen de er villige til å gjøre mot en random pikk tilsendt på snap blir i min verden helt uhørt oppførsel. Hvordan hadde du som dame reagert om det var du som ble utnyttet/missbrukt på den måten?

Det største problemet med dette er at vi ikke skjønner helt hverandres seksuelle tenning å det skaper trøbbel. Jeg forvarer på ingen måte bilder av peniser, men jeg forakter missbruk av det i ettertid. 

Dette handler overhode ikke om forskjellig tenningsmønster. Det handler om ren oppdragelse!

De fleste menn vet at man ikke ska sende bilder av tissen sin. At noen velger å gjøre det er ikke fordi de tenker kvinnene skal bli kåte av det!

Det er en ekshibisjonistisk handling som ikke tar hensyn til mottaker. Det er en påtrengende handling.

Det er for eksempel mange barn som mottar dette. Det er en helt uakseptabel trend som ikke skal føyses bort med at «vi er forskjellige». 

Ingen sendte slike bilder uoppfordret før smartphone og i den grad man viste seg naken offentlig (som er det man gjør) så fikk man bot.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rotemor said:

Dette handler overhode ikke om forskjellig tenningsmønster. Det handler om ren oppdragelse!

De fleste menn vet at man ikke ska sende bilder av tissen sin. At noen velger å gjøre det er ikke fordi de tenker kvinnene skal bli kåte av det!

Det er en ekshibisjonistisk handling som ikke tar hensyn til mottaker. Det er en påtrengende handling.

Det er for eksempel mange barn som mottar dette. Det er en helt uakseptabel trend som ikke skal føyses bort med at «vi er forskjellige». 

Ingen sendte slike bilder uoppfordret før smartphone og i den grad man viste seg naken offentlig (som er det man gjør) så fikk man bot.

At du ikke greier å innse hvorfor det er akkurat dickpics man får må jeg si er ganske overraskende da du har fremstått ganske oppegående her på forumet. Det sier seg selv at hvis en mann som er visuell digger å se direkte bilder av hennes kjønn og blir tent av å få det uansett av hvem så vil han tenke at kvinner sikkert liker det samme.

Men du må greie å skille mellom grunnen til at folk sender dickpics og det at de faktis kgjør det. Og den du siterte forklarte for deg grunnen til at det ble sendt, som er forskjell i tenningsmønster der de tror at mottakeren også blir tent av det, men det ekskluderer ikke at det er en mangel på oppdragelse i at noen sender det til en tilfeldig fremmed.

Anonymkode: c8584...4de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...