Gå til innhold

Jeg vil IKKE se den ekle penisen din!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Sportsbabe skrev:

Høres mer ut som at du har problemer med menn :P

Og at du gjemmer deg bak at menn og penis er ekkelt.

Hva i alle dager?! 

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager?! 

Anonymkode: ec4e4...e57

Litt uvanlig å synes at peniser er ekle om man er straight. Ikke jeg som kaller peniser ekkelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått dick pics, er nok for gammel til at noen ville funnet på det. Når det er sagt så synes jeg fremmede peniser er ekle. Det er nemlig mannen som eier penis som gjør den sexy og gir tenning. En slik mann er ikke en hvemsomhelst men en som respekterer og kjenner meg godt nok til å virkelig vite om jeg vil sette pris på ett slikt bilde. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Litt uvanlig å synes at peniser er ekle om man er straight. Ikke jeg som kaller peniser ekkelt.

Så du vil se penisen til faren din da kanskje?:) Slutt å trolle, jeg er da hetero men betyr faen ikke at jeg vil se penisen til hvem som helst og i hvertfall ikke få tilsendt fra fremmede gutter med mindre det er en kjæreste jeg har ;) 

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil se penisen til faren din da kanskje?:) Slutt å trolle, jeg er da hetero men betyr faen ikke at jeg vil se penisen til hvem som helst og i hvertfall ikke få tilsendt fra fremmede gutter med mindre det er en kjæreste jeg har ;) 

Anonymkode: ec4e4...e57

Hvorfor skulle man få slike bilder fra faren sin? Eller fremmede? Hallo i luken, man kan da styre hvem man legger til på snap. 

Pluss det jeg reagerte på er ordbruken, at du kaller peniser ekle. 

Men ikke rart man får slike bilder når man ukritisk legger til fremmede, hvorfor skulle man legge til fremmede?

Skjønner ikke helt problemet her? Høres mer ut som total mangel på nettvett og hvem man bør legge til. Og at man muligens kunne vært litt flinkere på kommunikasjon, for ærligtalt det er ikke vanlig å bli neddrøsset av dickpicks med mindre man har bedt om det eller de sosiale antennene er helt fraværende.

Endret av Sportsbabe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sportsbabe skrev:

Hvorfor skulle man få slike bilder fra faren sin? Eller fremmede? Hallo i luken, man kan da styre hvem man legger til på snap. 

Pluss det jeg reagerte på er ordbruken, at du kaller peniser ekle. 

Men ikke rart man får slike bilder når man ukritisk legger til fremmede, hvorfor skulle man legge til fremmede?

Skjønner ikke helt problemet her? Høres mer ut som total mangel på nettvett og hvem man bør legge til. Og at man muligens kunne vært litt flinkere på kommunikasjon, for ærligtalt det er ikke vanlig å bli neddrøsset av dickpicks med mindre man har bedt om det eller de sosiale antennene er helt uten kjøre.

Du skal være glad du ikke har fått det;) Du trenger ikke rakke ned på oss som får det og kalle oss dum. Jeg har åpen snap så hvem som helst kan få sendt meg uten at jeg må godkjenne dem som venner. Jeg har datingapper og noen gutter sender sånt i første melding uten at jeg har bedt om det. Om du støtter handlingen til gutter som gjør slikt nei da er du lite til feminist altså! 

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skal være glad du ikke har fått det;) Du trenger ikke rakke ned på oss som får det og kalle oss dum. Jeg har åpen snap så hvem som helst kan få sendt meg uten at jeg må godkjenne dem som venner. Jeg har datingapper og noen gutter sender sånt i første melding uten at jeg har bedt om det. Om du støtter handlingen til gutter som gjør slikt nei da er du lite til feminist altså! 

Anonymkode: ec4e4...e57

Jeg støtter ikke handlingen, men mener bare at du ikke har rett til å klage når du legger opp til at andre KAN sende dickpicks.

Er jo helt tullette av deg å fortsette med åpen snap profil dersom du får dick picks du ikke vil ha. 

Og på datingsider er det ikke værre enn at du sier ifra at du ikke ønsker dickpicks før du gir dem snappen din. Værre er det ikke.

Så ja jeg vil si du er litt dum som klager over dickpicks når du så enkelt kan løse problemet med å ha lukket profil og bli litt flinkere til å kommunisere med de du gir snappen din til :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Hvorfor skulle man få slike bilder fra faren sin? Eller fremmede? Hallo i luken, man kan da styre hvem man legger til på snap. 

Pluss det jeg reagerte på er ordbruken, at du kaller peniser ekle. 

Men ikke rart man får slike bilder når man ukritisk legger til fremmede, hvorfor skulle man legge til fremmede?

Skjønner ikke helt problemet her? Høres mer ut som total mangel på nettvett og hvem man bør legge til. Og at man muligens kunne vært litt flinkere på kommunikasjon, for ærligtalt det er ikke vanlig å bli neddrøsset av dickpicks med mindre man har bedt om det eller de sosiale antennene er helt fraværende.

Det kan fort skje at man får feilsendte snap fra sin far. Jeg har fått en SMS av min som ikke var beregnet på hverken meg eller min mor men en dame han tydeligvis hadde møtt ett annet sted. Han har fb og snap også nå og evner ikke å administrere noen av delene. 

Anonymkode: 94943...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sportsbabe skrev:

Jeg støtter ikke handlingen, men mener bare at du ikke har rett til å klage når du legger opp til at andre KAN sende dickpicks.

Er jo helt tullette av deg å fortsette med åpen snap profil dersom du får dick picks du ikke vil ha. 

Og på datingsider er det ikke værre enn at du sier ifra at du ikke ønsker dickpicks før du gir dem snappen din. Værre er det ikke.

Så ja jeg vil si du er litt dum som klager over dickpicks når du så enkelt kan løse problemet med å ha lukket profil og bli litt flinkere til å kommunisere med de du gir snappen din til :P

Jeg ber IKKE om å få dickpics, hva i alle dager snakker du om? Ber man om å bli seksuell trakassert eller voldatt hvis man kler seg i lite klær f.eks? Du har den logikken, sånne mennesker takler jeg ikke. 

Gleder meg til den dagen du selv blir utsatt for dette her så får vi se om du sier det samme her da! 

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan fort skje at man får feilsendte snap fra sin far. Jeg har fått en SMS av min som ikke var beregnet på hverken meg eller min mor men en dame han tydeligvis hadde møtt ett annet sted. Han har fb og snap også nå og evner ikke å administrere noen av delene. 

Anonymkode: 94943...1c3

Tråden din handler om menn som sender dickpicks med mening og vilje. Et uhell er derimot noe helt annet, og ikke ekkelt, men et uhell.

Nå bare bortforklarer du deg fordi du vet at det er ditt ansvar om du lar menn få muligheten til å sende dickpicks. Og du lar dem gjøre det for så å klage. Mangel på selvinnsikt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ber IKKE om å få dickpics, hva i alle dager snakker du om? Ber man om å bli seksuell trakassert eller voldatt hvis man kler seg i lite klær f.eks? Du har den logikken, sånne mennesker takler jeg ikke. 

Gleder meg til den dagen du selv blir utsatt for dette her så får vi se om du sier det samme her da! 

Anonymkode: ec4e4...e57

Jeg snakker om nettvett og det å beskytte seg mot dette. Noe du åpenbart ikke gjør eller forstår.

Jeg blir ikke utsatt for det, fordi jeg er ikke dum og har åpen profil hvor jeg legger til hvem som helst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må jeg nesten legge meg til å sove:) Jobb imorgen! Godnatt alle penissendere og ikke sendere ;) 

Anonymkode: ec4e4...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Sportsbabe skrev:

Tråden din handler om menn som sender dickpicks med mening og vilje. Et uhell er derimot noe helt annet, og ikke ekkelt, men et uhell.

Nå bare bortforklarer du deg fordi du vet at det er ditt ansvar om du lar menn få muligheten til å sende dickpicks. Og du lar dem gjøre det for så å klage. Mangel på selvinnsikt?

Det var ikke meg, det var en annen :) 

ts

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke meg, det var en annen :) 

ts

Anonymkode: ec4e4...e57

Les anonymkode vettu ;)  ec4e4...e57

Anonymkode: ec4e4...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke meg, det var en annen :) 

ts

Anonymkode: ec4e4...e57

Så det nå, men jeg mener at du bør ha lukket profil og være mer kritisk til hvem du legger til før du kan klager på at menn sender dickpicks. 

Og det du sier om voldtekt er bare grovt, skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Tråden din handler om menn som sender dickpicks med mening og vilje. Et uhell er derimot noe helt annet, og ikke ekkelt, men et uhell.

Nå bare bortforklarer du deg fordi du vet at det er ditt ansvar om du lar menn få muligheten til å sende dickpicks. Og du lar dem gjøre det for så å klage. Mangel på selvinnsikt?

Jeg bortforklarer ingenting. Jeg har ikke åpen profil og har aldri fått en eneste pikk tilsendt via snap eller annet. 

Å få dickpics fra sin far ville være mere enn ett uhell i mine øyne. Ett uhell fra hans siden, krise for meg. 

Anonymkode: 94943...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synes jo blottere er ekle. Det å sende uoppfordrede dick pics er regelrett blotting. Så kan man spørre seg hvorfor noen menn velger å gjøre dette. Etter det jeg har forstått handler det langtfra alltid om sex. Avsender vil ikke alltid ligge med mottaker. Da kan det handle om å sjokkere, eller vise makt. Kall det gjerne faenskap. Avsender er her helt klar over at hun mest sannsynlig vil synes det er ekkelt. Faktisk så håper han på det. Det vil kunne endre samspillet mellom avsender og mottaker, og dette er tatt med i beregningen. Eller det kan handle om usikkerhet, behov for bekreftelse. Da går ikke bildene til en random person. Da går de til en person man egentlig stoler litt på, som man tror at ikke vil fortelle dette videre. Naivt? Ja. Smart? Nei. Så har du de ekshibisjonistiske. Som bare elsker å bli sett. Som tenner på det. De sender rundt til alle og enhver, med stolthet, og gir litt faen i eventuelle tilbakemeldinger. Og til slutt har du fiskerne. Disse spiller «the number game» som går ut på at om du forsøker mange nok, er det til slutt noen som napper. Og de har rett. Det finnes kvinner som napper på slik. Derfor ser de liten vits i å stoppe. De driter i at det store flertall vil reagere negativt, for alt handler om nappet. Derfor gidder de ikke gå den kjedelige veien rundt, med dating og slik.

Selv har jeg aldri skjønt vitsen. Nå har jeg ikke stort å vise fram uansett, men jeg liker å tro at jeg ikke hadde mistet all fornuft bare med noen ekstra cm. Her må vi menn bare skjerpe oss. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, wintergirl skrev:

Så enig! Kvinner skal også respektere mannens grense. Er det gjensidig så er det bare å kjøre på. Liker en kvinne mannen godt, så liker hun nok at han sender litt frekke bilder også. 

Det skal være uttalt før man sender bilder av kjønnsorganer. Det er ikke noe man skal «føle seg fram på». Nærbilde av erigert penis er heller ikke i kategori «litt frekt», syns du vel det? ;) Hva er liksom frekt da? 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rotemor said:

Det skal være uttalt før man sender bilder av kjønnsorganer. Det er ikke noe man skal «føle seg fram på». Nærbilde av erigert penis er heller ikke i kategori «litt frekt», syns du vel det? ;) Hva er liksom frekt da? 😊

Feks bilde av bulen i buksen er "litt frekt". Det sier seg selv at dickpic ikke er "litt frekt" :roll:

Anonymkode: c8584...4de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...