Gå til innhold

Jeg vil IKKE se den ekle penisen din!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det med damer som legger helt uoppfordret stygge dame-bilder på nett-medier??

Toveis det der. Kan ikke fordra folk som tenker svart-hvitt uten hjerte-rom.

 

Anonymkode: 90b0f...f89

Hvafornoe?:klo:

Anonymkode: 7deb0...700

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig at alle skal reagere slik på bilder av en bestemt kroppsdel? Må være kollektiv suggesjon. Eller noe annet rart, for slik felles oppfatning har man vel ikke sett maken til...?

Anonymkode: eff95...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser gjerne bilder av fremmede menns pikk, om de tjener til å tenne meg. Sørgelig nok er de ikke videre opptatt av det, virker deg som. Å sende virker å være viktigere enn å please. Så da er det ikke videre interessant med slike bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror som nevnt over at menn har et veldig nært forhold til penisen sin. Jeg tror også på den "katt med død mus" sammenlikningen. Jeg tror de tror at de liksom "tilbyr" godsakene sine. 

Synes de bør bli konfrontert hver gang, slik at de forstår hvor sosialt ute det er. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med gutter og menn som sender helt uoppfordret dickpics på snap eller andre medier? Har dem totalt mangel på sosial intelligens? Noen ganger virker det sånn!

Hver gang noen menn gjør sånt mot meg sender jeg alltid bilde av lovparagrafen (blotting) og forteller at det dem gjør er straffbart! Også blokkerer jeg dem. Tror de lærer noe av det? Nei! 

Hva gjør du når sånt skjer deg? Hvordan reagerer du? Liker du det eller ikke?

Anonymkode: ec4e4...e57

Hvorfor vil du at jeg skal sende deg en annen manns penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at alle skal reagere slik på bilder av en bestemt kroppsdel? Må være kollektiv suggesjon. Eller noe annet rart, for slik felles oppfatning har man vel ikke sett maken til...?

Anonymkode: eff95...4bc

Kjønnsorganer er privat, man sender vel ikke bilde av den til andre mennesker. Man må mangle en stor porsjon sunn fornuft og sosial intelligens når man gjør det. Hva med blotting på gata? Er det greit?

Hvorfor tror menn at jenter, som ikke er kjæresten deres, vil ha pikken deres? Altså, æsj. 

Nei, slå hardt ned på det. Blotting i den moderne tiden. 

Anonymkode: cb3bb...259

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvafornoe?:klo:

Anonymkode: 7deb0...700

Whataboutism...

Anonymkode: da5cd...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk sender dickpics fordi det fungerer. 

Sender du til ti stykker du roter med, så er det som regel én som vil ha mer. Da spiller det ingen rolle om de ni andre blir fornærmet og blokker deg.

Anonymkode: 3b368...deb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg er dame altså, sender nudes uoppfordret av og til og aldri fått noen klager på det. Synes det er ganske harmløst med dickpics. 

Anonymkode: d6e00...a82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt greia.

Har sendt feil én gang, og satan aom jeg beklaget meg.

 

Gutte-vennene mine får dog mye dickpics. Gjerne slapp penis som flyter i badekaret. Selvfølgelig i takt til bakgrunnsmusikken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med gutter og menn som sender helt uoppfordret dickpics på snap eller andre medier? Har dem totalt mangel på sosial intelligens? Noen ganger virker det sånn!

Anonymkode: ec4e4...e57

Dette. Av en eller annen grunn får de for seg at de tenner damer på den måten. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjønnsorganer er privat, man sender vel ikke bilde av den til andre mennesker. Man må mangle en stor porsjon sunn fornuft og sosial intelligens når man gjør det. Hva med blotting på gata? Er det greit?

Hvorfor tror menn at jenter, som ikke er kjæresten deres, vil ha pikken deres? Altså, æsj. 

Nei, slå hardt ned på det. Blotting i moderne tiden. 

Anonymkode: cb3bb...259

Mye lettere å være blotter etter smarttelefonen ble oppfunnet, det var så jævlig kaldt å vise seg frem på vinteren, ble arrestert en gang i -20°C, men ble løslatt, da beviset var så lite🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Snap bør man jo ta bilde av skjermen og sende i retur noen dager etter.... Fin underliggende trussel😊

Anonymkode: 01d48...5cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med gutter og menn som sender helt uoppfordret dickpics på snap eller andre medier? Har dem totalt mangel på sosial intelligens? Noen ganger virker det sånn!

Det er mulig du ikke liker dette, men fleste  jentene blir kåte av å se en stiv penis på bilde - i hvert fall hvis den er svær. De tenker litt slik "herregud tenk å bli fyllt opp av den enorme pikken. " og blir våte av det. tror mange av dere andre som svarer i tråden skal være litt flink og skikkelig skolepike i 2018 med manerer og ikke vil innrømme litt kåte og "skitne" tanker. det er litt "forbudt" og innrømme at dere får lyst på pikken på bildet. kanskje ikke du som startet tråden men mange av dere kvinnene på KG som svarer i tråden greier ikke å lure oss guttene.

Anonymkode: 5db5b...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig du ikke liker dette, men fleste  jentene blir kåte av å se en stiv penis på bilde - i hvert fall hvis den er svær. De tenker litt slik "herregud tenk å bli fyllt opp av den enorme pikken. " og blir våte av det. tror mange av dere andre som svarer i tråden skal være litt flink og skikkelig skolepike i 2018 med manerer og ikke vil innrømme litt kåte og "skitne" tanker. det er litt "forbudt" og innrømme at dere får lyst på pikken på bildet. kanskje ikke du som startet tråden men mange av dere kvinnene på KG som svarer i tråden greier ikke å lure oss guttene.

Anonymkode: 5db5b...720

🤣🤣🤮

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig du ikke liker dette, men fleste  jentene blir kåte av å se en stiv penis på bilde - i hvert fall hvis den er svær. De tenker litt slik "herregud tenk å bli fyllt opp av den enorme pikken. " og blir våte av det. tror mange av dere andre som svarer i tråden skal være litt flink og skikkelig skolepike i 2018 med manerer og ikke vil innrømme litt kåte og "skitne" tanker. det er litt "forbudt" og innrømme at dere får lyst på pikken på bildet. kanskje ikke du som startet tråden men mange av dere kvinnene på KG som svarer i tråden greier ikke å lure oss guttene.

Anonymkode: 5db5b...720

Uff. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er mulig du ikke liker dette, men fleste  jentene blir kåte av å se en stiv penis på bilde - i hvert fall hvis den er svær. De tenker litt slik "herregud tenk å bli fyllt opp av den enorme pikken. " og blir våte av det. tror mange av dere andre som svarer i tråden skal være litt flink og skikkelig skolepike i 2018 med manerer og ikke vil innrømme litt kåte og "skitne" tanker. det er litt "forbudt" og innrømme at dere får lyst på pikken på bildet. kanskje ikke du som startet tråden men mange av dere kvinnene på KG som svarer i tråden greier ikke å lure oss guttene.

Anonymkode: 5db5b...720

Nå er vi så vandt til å bli beskyldt for å lyve når svarene våre ikke er slik menn som deg vil ha, så provokasjonene dine biter ikke på oss.

Er merkelig også, at noen menn mener de vet mer om kvinner enn kvinner vet selv.

Anonymkode: 7deb0...700

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
45 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Dette. Av en eller annen grunn får de for seg at de tenner damer på den måten. 

Det er ikke "av en eller annen grunn." Det er fordi menn lever med en mannehjerne og vet bare og kjenner kun sin egen seksualitet. Menn flest liker å se andre kvinners fitter. Menn tenner på det fysiske, såvel som det psykiske.

Grunnen til at ikke flere kvinner sender uoppfordende bilder av fitta si til menn, er ikke fordi de er så forbannet fornuftige og kloke. Det er fordi seksualiteten deres forteller dem at "siden jeg ikke tenner på fremmed menn's kjønnsorgan, så tenner vel ikke menn på bilder av fremmede kvinners heller?" Kvinner har sin tenningslogikk og opererer utifra det og menn har sin. Ferdig snakka.

Når det er sagt, så bør jo menn oppføre seg som fornuftige folk og spare kvinner for det tullet. Jeg støtter ikke dette, med mindre begge er enige om det og liker det. Men det hele koker ned til hvordan seksualiteten fungerer. Og kvinner og menn viser jo til stadighet her på KG at de ikke har peiling på hvordan det motsatte kjønn fungerer. Tråden her understreker dette tydelig.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HarryDotter skrev:

Det er ikke "av en eller annen grunn." Det er fordi menn lever med en mannehjerne og vet bare og kjenner kun sin egen seksualitet. Menn flest liker å se andre kvinners fitter. Menn tenner på det fysiske, såvel som det psykiske.

Grunnen til at ikke flere kvinner sender uoppfordende bilder av fitta si til menn, er ikke fordi de er så forbannet fornuftige og kloke. Det er fordi seksualiteten deres forteller dem at "siden jeg ikke tenner på fremmed menn's kjønnsorgan, så tenner vel ikke menn på bilder av fremmede kvinners heller?" Kvinner har sin tenningslogikk og menn har sin. Ferdig snakka.

Når det er sagt, så bør jo menn oppføre seg som fornuftige folk og spare kvinner for det tullet. Jeg støtter ikke dette, med mindre begge er enige om det og liker det. Men det hele koker ned til hvordan seksualiteten fungerer. Og kvinner og menn viser jo til stadighet her på KG at de ikke har peiling på hvordan det motsatte kjønn fungerer. Tråden her understreker dette tydelig.

Amen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...