Gå til innhold

Jeg vil IKKE se den ekle penisen din!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg svarer ikke og sletter personen! 

Endret av Frøken_fjong1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

God bedring!

Anonymkode: ec4e4...e57

Det er jo respektløs oppførsel. Er ikke slik de opptrer når de vil ha en kjæreste, dermed lurer jeg på om det er en form for aggresjon. 

Anonymkode: 1bbef...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra boka Menn viser frem pikken sin:

«En dick pic er egentlig et produkt av mannens ekstremt nære forhold til sin penis, et vennskap som er blitt dyrket gjennom menneskets lange utvikling fra primat. Den reflekterer en mannsrolle i rask forandring, og da blir spørsmålet: Hva skal vi gjøre med det?»

https://www.aftenposten.no/kultur/i/Xwan87/Ny-bok-spor-Hva-er-det-med-menn-som-sender-dick-pics 

Edit: Jeg har aldri opplevd det, men hadde absolutt ikke likt det. Hadde fjernet personen med en gang. 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et dick pic er den menneskelige versjonen av en katt som kommer drassende med en død mus som en "gave"🤣

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Puny skrev:

Et dick pic er den menneskelige versjonen av en katt som kommer drassende med en død mus som en "gave"🤣

Jeg tror kanskje noen menn ser på det på den måten.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt at noen av mine venninner har blitt plaget på et slikt vis, og aldri opplevd det selv. Så må ha noe med kontakter eller relasjonen man har til de å gjøre. 

Anonymkode: 1bbef...478

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt at noen av mine venninner har blitt plaget på et slikt vis, og aldri opplevd det selv. Så må ha noe med kontakter eller relasjonen man har til de å gjøre. 

Anonymkode: 1bbef...478

Ikke nødvendigvis! Noen sender bare sånt til vilt fremmede helt uoppfordret! Har fått sånt ofte på snap av gutter jeg overhodet ikke kjenner eller på badoo f.eks. Helt utrolig og skammelig

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Newroz skrev:

Jeg tror kanskje noen menn ser på det på den måten.... 

og damer🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt at noen av mine venninner har blitt plaget på et slikt vis, og aldri opplevd det selv. Så må ha noe med kontakter eller relasjonen man har til de å gjøre. 

Anonymkode: 1bbef...478

Jeg snakker ikke alltid med mine venninner om hvilke bilder jeg mottar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd det ennå, men kommer til å kontakte samtlige riksmedier for å fortelle om de store psykiske skadene og PTSD diagnosen som følge av bildet.

Anonymkode: 727b0...47b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Newroz skrev:

Gjør damer det også? 😳

Ser på det som en uønsket "gave", ja...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med gutter og menn som sender helt uoppfordret dickpics på snap eller andre medier? Har dem totalt mangel på sosial intelligens? Noen ganger virker det sånn!

Hver gang noen menn gjør sånt mot meg sender jeg alltid bilde av lovparagrafen (blotting) og forteller at det dem gjør er straffbart! Også blokkerer jeg dem. Tror de lærer noe av det? Nei! 

Hva gjør du når sånt skjer deg? Hvordan reagerer du? Liker du det eller ikke?

Anonymkode: ec4e4...e57

ja du kan jo tror at politiet gidder eller har resurser til det 

Anonymkode: 9047f...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Reputation
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke en gang forestille meg det, hva slags relasjon har du til dem som åpner for dette? Eller er det en form for mobbing? 

Anonymkode: 1bbef...478

Helt normal kollega/venn relasjon

Det er jo en form for trakassering. En måte å være dominant på. Kanskje en måte å "eie" relasjonen på og tro at man har overtaket. Man går ikke rundt på jobb akkurat og snakker om dickpics, og jeg følte meg ikke særlig høy i hatten når kollegaen sendte de. Følte jeg plutselig måtte trø mer forsiktig og ikke gi han grunner for å sende mer, selv om jeg aldri har gitt han grunner i begynnelsen heller. Var aldri flørtende eller gav han mer oppmerksomhet enn jeg gjorde med andre kollegaer. 

Pluss, noen mennesker er bare... dicks. 

Måtte til slutt blande inn sjefen da jeg gjerne fikk bilder mens han var på "lunsj". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Reputation skrev:

Helt normal kollega/venn relasjon

Det er jo en form for trakassering. En måte å være dominant på. Kanskje en måte å "eie" relasjonen på og tro at man har overtaket. Man går ikke rundt på jobb akkurat og snakker om dickpics, og jeg følte meg ikke særlig høy i hatten når kollegaen sendte de. Følte jeg plutselig måtte trø mer forsiktig og ikke gi han grunner for å sende mer, selv om jeg aldri har gitt han grunner i begynnelsen heller. Var aldri flørtende eller gav han mer oppmerksomhet enn jeg gjorde med andre kollegaer. 

Pluss, noen mennesker er bare... dicks. 

Måtte til slutt blande inn sjefen da jeg gjerne fikk bilder mens han var på "lunsj". 

Fikk det konsekvenser for ham?

Anonymkode: ae69b...fec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Reputation
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fikk det konsekvenser for ham?

Anonymkode: ae69b...fec

Ja. Han sa opp og måtte gå på dagen. Eller, han hadde vel oppsigelsestid hjemme. Han var ikke så høy i hatten når ryktemøllen gikk og folk fant ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Reputation skrev:

Sier som Tore Sagen

"Hvis gutta er så interessert i dickpicks, hvorfor kan de ikke bare sende det til hverandre?"

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med damer som legger helt uoppfordret stygge dame-bilder på nett-medier??

Toveis det der. Kan ikke fordra folk som tenker svart-hvitt uten hjerte-rom.

Anonymkode: 90b0f...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med damer som legger helt uoppfordret stygge dame-bilder på nett-medier??

Toveis det der. Kan ikke fordra folk som tenker svart-hvitt uten hjerte-rom.

 

Anonymkode: 90b0f...f89

HÆ??

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...