Gå til innhold

Jeg vil IKKE se den ekle penisen din!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med gutter og menn som sender helt uoppfordret dickpics på snap eller andre medier? Har dem totalt mangel på sosial intelligens? Noen ganger virker det sånn!

Hver gang noen menn gjør sånt mot meg sender jeg alltid bilde av lovparagrafen (blotting) og forteller at det dem gjør er straffbart! Også blokkerer jeg dem. Tror de lærer noe av det? Nei! 

Hva gjør du når sånt skjer deg? Hvordan reagerer du? Liker du det eller ikke?

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ler av det og slutter å svare. Hvis de fortsetter så blokker jeg. Får ikke noe spesiell reaksjon på det. 

Anonymkode: b5b95...3d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med gutter og menn som sender helt uoppfordret dickpics på snap eller andre medier? Har dem totalt mangel på sosial intelligens? Noen ganger virker det sånn!

Hver gang noen menn gjør sånt mot meg sender jeg alltid bilde av lovparagrafen (blotting) og forteller at det dem gjør er straffbart! Også blokkerer jeg dem. Tror de lærer noe av det? Nei! 

Hva gjør du når sånt skjer deg? Hvordan reagerer du? Liker du det eller ikke?

Anonymkode: ec4e4...e57

Fortsetter samtalen om noe helt annet og later som ingenting. Det går an å si at du ikke vil se sånt. Om det er en som ikke gir seg selv om du har prøvd de to første tingene så kommenterer du den frekt.

Anonymkode: b62b8...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter og blokkerer fort som faen. Det er jo grusomt å bli utsatt for blotting! Hvorfor så mange menn tenner på det er uforståelig, og så utrolig UTROLIG dumme de er i tillegg... Null skamvett.

Anonymkode: ae69b...fec

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sletter og blokkerer fort som faen. Det er jo grusomt å bli utsatt for blotting! Hvorfor så mange menn tenner på det er uforståelig, og så utrolig UTROLIG dumme de er i tillegg... Null skamvett.

Anonymkode: ae69b...fec

Du sier det jeg tenker^^ Godt noen er enig :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sletter og blokkerer fort som faen. Det er jo grusomt å bli utsatt for blotting! Hvorfor så mange menn tenner på det er uforståelig, og så utrolig UTROLIG dumme de er i tillegg... Null skamvett.

Anonymkode: ae69b...fec

Enig!

Anonymkode: 0cba0...8da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er det kjønnsvorter, det til høyre i bildet eller?" "Greit med blodårer altså, men penisen din ser ut som en åreknute" osv.

Anonymkode: 51f51...37d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Har ikke fått heldigvis. Men skjønner virkelig ikke at menn tror det er av noen interesse for andre å se utstyret dems. Finnes det virkelig noen som tenner på det? 

Skriv «knips den på tuppen eller hell på kaldt vann så blir du kvitt problemet for en stund». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er mer turn-off enn penisbilder uansett hvilken relasjon vi har. Jeg gidder ikke respondere på slikt tull.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation

Sier som Tore Sagen

"Hvis gutta er så interessert i dickpicks, hvorfor kan de ikke bare sende det til hverandre?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd det. Kanskje være litt mer kritisk til dine kontakter? 

Anonymkode: 1bbef...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd det. Kanskje være litt mer kritisk til dine kontakter? 

Anonymkode: 1bbef...478

Når man får helt randome folk som adder deg på snap eller sender sånt på en dating app så faller det jo litt på sin egen urimelighet å mene man skal være kritisk til sine kontakter. For en jøk!

Ts

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender bare «😂😂😂» tilbake. Da er det ikke så kult å vise tissen sin mer 

Anonymkode: 8c705...fd7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd det. Kanskje være litt mer kritisk til dine kontakter? 

Anonymkode: 1bbef...478

Det får du si, men hva så når du har mottatt av kollegaer eller klassekamerater som man har hatt i årevis? Skal man i utgangspunktet ikke stole på dem heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Er det kjønnsvorter, det til høyre i bildet eller?" "Greit med blodårer altså, men penisen din ser ut som en åreknute" osv.

Anonymkode: 51f51...37d

Hahaha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg sa at vi jenter som ikke liker dickpics har to fiender. Nr 1 er den mannlige selvtilfredshet som tilsier at "akkurat min pikk er ikke ekkel, men tidenes hotteste symbol på maskulinitet". Nr 2 er de jentene som faktisk responderer positivt på dickpics som det er mange nok av til å gi guttene næring til å fortsette. Han ga flere beviser på nr 2.

Uansett. Jeg pleier å ignorere eller svare kaldt og avvisende. Responderer aldri direkte på bildet (positivt eller negativt).

Anonymkode: e658e...51b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Reputation skrev:

Det får du si, men hva så når du har mottatt av kollegaer eller klassekamerater som man har hatt i årevis? Skal man i utgangspunktet ikke stole på dem heller?

Jeg kan ikke en gang forestille meg det, hva slags relasjon har du til dem som åpner for dette? Eller er det en form for mobbing? 

Anonymkode: 1bbef...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke en gang forestille meg det, hva slags relasjon har du til dem som åpner for dette? Eller er det en form for mobbing? 

Anonymkode: 1bbef...478

God bedring!

Anonymkode: ec4e4...e57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...