AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg skal blokke ut noe, og en omvendt tvinge hadde vært perfekt, men jeg vet ikke om det finnes? Og ihvertfall ikke hva det heter. Noe ala en skoblokker men den må være mer flat på begge sider om noen forstår 🙈 Noen som kan peke meg i riktig retning? Anonymkode: 7fa5c...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 21. august 2018 #2 Del Skrevet 21. august 2018 En kile? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #3 Del Skrevet 21. august 2018 En ters? Anonymkode: 9caba...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #4 Del Skrevet 21. august 2018 Esska.no Eller så kansje en balong med vanntrykk, Anonymkode: 0c758...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #5 Del Skrevet 21. august 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal blokke ut noe, og en omvendt tvinge hadde vært perfekt, men jeg vet ikke om det finnes? Og ihvertfall ikke hva det heter. Noe ala en skoblokker men den må være mer flat på begge sider om noen forstår 🙈 Noen som kan peke meg i riktig retning? Anonymkode: 7fa5c...be3 Hvor stor skal den være? Hva skal du blokke ut? Kan du evt montere noe flatt på begge sidene av en skoblokker? Kan det fungere? Anonymkode: d6601...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå