Gå til innhold

Mage allerede? ( Bilde )


Jento89

Anbefalte innlegg

Er snart i uke 9, folk ser at jeg er gravid pga magen.. vanlig å få mage så fort? Kan jeg være lenger på vei? Hva tror dere/ er deres erfaringer? 

6414A6B4-BF1D-4DDB-A466-3AE9797C31FA.thumb.jpeg.f76b6a3e79a53253dff1074a40604024.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke helt uvanlig å bli litt oppblåst tidlig i graviditeten. Jeg vil tro at det er det som er grunnen til at du ser såpass gravid ut. Eller så kan det være fler enn én da, men det ville nok ikke synes såpass tidlig uansett. Hvis du mener selv at du er i uke 9 så stemmer nok det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var du før du ble gravid? Kan det være luft? Fosteret ligger enda under skambeinet ditt, så skal ikke vises så veldig godt enda. Men om det er 2. Barnet eller 3,4,5 kan magen vises raskere sies det.

Selv vistes magen en del på ettermiddag/kveld pga luft, men var rimelig flat på morgenen

Anonymkode: 49505...a9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen var ikkje flatt før jeg ble gravid, men den var ikke så stor heller. Klær som gensere, jakker er for trange/små. Det var de ikke tidligere. 

Jeg hadde sist mens 22 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du bare har en i magen?

Anonymkode: 47912...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du sikker på at du bare har en i magen?

Anonymkode: 47912...0ee

I uke 9 er er foster på størrelse med en Bamsemums. Skal ikke gjøre store forskjellen det altså, ikke så tidlig. Dette er det kjipeste spørsmålet jeg hører.

Mager vokser forskjellig, og kvinner bærer barn forskjellig 

Anonymkode: a7a14...4ca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at du bare har en i magen?

Anonymkode: 47912...0ee

Nei, jeg har ikke vært på noe ultralyd. Bare til legen og tatt blodprøve å fått bekreftet graviditeten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Jento89 skrev:

Er snart i uke 9, folk ser at jeg er gravid pga magen.. vanlig å få mage så fort? Kan jeg være lenger på vei? Hva tror dere/ er deres erfaringer? 

6414A6B4-BF1D-4DDB-A466-3AE9797C31FA.thumb.jpeg.f76b6a3e79a53253dff1074a40604024.jpeg

Stikker du magen frem og i tillegg blåser den opp så ser du klart mer gravid uy enn Maiken i TV2 været. Hun er 3,5 mnd. Gravid. 

Det er og vesentlig hvor tung og høy du er, hvor mange du har i magen og hvordan bildet er tatt. 

Anonymkode: c7dce...806

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye luft i 1 trimester. Venninnene så at jeg var gravid i uke 10 pga jeg hadde en tydelig kul i tettsittende kjole. Så nådde jeg uke 13 og ble helt flat igjen. Magen kom først uke 22. ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok oppblåst. Jeg er ti uker på vei å har også fått mage. Men dette er min tredje og jeg har pleid å bli oppblåst tidlig.

Anonymkode: b5c9f...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du ser mer oppblåst ut enn gravid. 

Anonymkode: c8088...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alle over, jeg tror du er oppblåst. Jeg følte jeg så høygravid ut frem til uke 12-13. Etter det ble plutselig magen helt flat igjen frem til uke 19. 

Anonymkode: b97e8...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig å være oppblåst. Det kan umulig være på grunn av størrelsen på fosteret så tidlig.

Anonymkode: f243f...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser ganske oppblåst ut. Magen bruker ikke vokse ovenfra før MANGE måneder på vei. 

Anonymkode: 36ef3...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min så også slik ut da jeg var 9 uker, nå er jeg 14 uker og magen har bare blitt større. Jeg var mye oppblåst før jeg ble gravid, er sikkert litt nå også. Men jeg syns likevel det ble en helt annerledes form på magen i uke 9, det er det fortsatt, ser rett og slett gravid ut. Nå skal det sies at jeg er veldig tynn og har ikke trent dwt siste året så har sikkert slappe magemuskler. Har vært på ultralyd og der er det kun en baby og alt er fint. Jeg er førstegangs og hadde ikke forventet at det skulle synes så tdilig. Skal dra å kjøpe mammaklær nå, har ingen bukser som passer🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...