Gå til innhold

Hadde sex med han, fant ut at han har dame dagen etter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Phetzl skrev:

Har pult et par damer der jeg har fått vite at de hadde type etterpå, har aldri falt meg inn at det var min oppgave å oute vedkommende av den grunn. 

Men nå ville fyren TS hadde seg med at de skulle fortsette å møtes. Litt annerledes enn et ons da, kanskje...?

Anonymkode: 9793e...66a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå ville fyren TS hadde seg med at de skulle fortsette å møtes. Litt annerledes enn et ons da, kanskje...?

Anonymkode: 9793e...66a

Klart litt annerledes, men jeg ser ikke at det gir TS en selvfølgelig rett til å gripe inn i et forhold hun ikke vet noenting om.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Phetzl skrev:

Klart litt annerledes, men jeg ser ikke at det gir TS en selvfølgelig rett til å gripe inn i et forhold hun ikke vet noenting om.. 

Menn og damer er ofte helt forskjellige der, damer har nok litt mer empati med å sette seg inn i den andre damen sin situasjon. Menn er mer ja ja pult er pult, samme for meg om hun har kjæreste, virker som de nesten er stolte av å ha pult noen med type. Da blir nok holdningen til å fortelle helt forskjellig også. 

Anonymkode: 0c316...b53

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lee Jones skrev:

Det merker jeg også. Det har nok med at det er et kvinneforum der mange "feminister" ser på dette som en kjønnskamp, og ikke likestilling som de selv påstår. Hadde det vært likestilling ville menn og kvinner her på forumet fått samme råd. Dette er jo "bias" og tegn på at få av forumdeltagerne ikke evner å se ting fra forskjellig perspektiv.

Det er da mange menn som har fått samme svar som Ts her. Støtter både menn og kvinner som blir utsatt for dette. Hadde Ts vært en mann så hadde svaret vært det samme. "La mannen  få vite hva kona gjør bak hans rygg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
3 hours ago, _popcorn_ said:

Jeg ville konfrontert han med det først, for å få en forklaring på hvorfor han mener det er ok å innlede ett forhold til deg samtidig som han har dame. Han har jo tydeligvis hatt intensjoner om at dere ikke skal være en engangsgreie. 

Og spesielt siden dette noe han hadde planer om å fortsette med, så ville jeg sagt det til dama. 

Hvorfor det? Det er da helt uinteressant hva slags begrunnelse han har, med mindre du tenker at utroskap er ok under visse forutsetninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Vanlig fyr said:

Hvorfor det? Det er da helt uinteressant hva slags begrunnelse han har, med mindre du tenker at utroskap er ok under visse forutsetninger. 

Fordi jeg mener han kan få forklare hvorfor han velger være drittsekk, og ikke slippe så lett unna som en blokkering er. Det å bli konfrontert med oppførselen sin er for de aller fleste mye verre enn å bare bli ignorert av noen man har møtt en gang... 
Og fordi den forklaringen han lirer av seg kan være greit å sende til dama hans så hun får se hva han mener. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanlig fyr
1 minutt siden, _popcorn_ said:


Og fordi den forklaringen han lirer av seg kan være greit å sende til dama hans så hun får se hva han mener. 

Utspekulert, I like it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Phetzl skrev:

Har pult et par damer der jeg har fått vite at de hadde type etterpå, har aldri falt meg inn at det var min oppgave å oute vedkommende av den grunn. 

Mannfolk. 🙄

Anonymkode: 46e22...480

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort det, det føles ikke som min plass å gripe inn i andres forhold på den måten. Bare fordi dere ville visst det selv, så vet dere ikke hva som er best for en annen person dere ikke kjenner, som er i et forhold dere ikke vet noe om. 

Må du absolutt si fra så synes jeg du kan fortelle han det først, at du kommer til å kontakte henne om han ikke sier det til henne. Det må jo føles ekstra jævlig og skamfullt å få høre det fra en vilt fremmed. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Har snakket med han om at jeg har tenkt å fortelle henne det. Han ble livredd og bombaderte meg med meldinger om hvor mye han angret og hvordan livet hans vil bli ødelagt hvis jeg forteller det. Dette er en veldig kjip situasjon og jeg klarer ikke å tenke på noe annet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg likte denne fyren, og det gjør at jeg faktisk får dårlig samvittighet. Selv om jeg vet det høres dumt ut. Han er jo en drittsekk.

Anonymkode: 792d1...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her. 

Har snakket med han om at jeg har tenkt å fortelle henne det. Han ble livredd og bombaderte meg med meldinger om hvor mye han angret og hvordan livet hans vil bli ødelagt hvis jeg forteller det. Dette er en veldig kjip situasjon og jeg klarer ikke å tenke på noe annet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg likte denne fyren, og det gjør at jeg faktisk får dårlig samvittighet. Selv om jeg vet det høres dumt ut. Han er jo en drittsekk.

Anonymkode: 792d1...391

Alle angrer når de må ta konsekvensene av sine handlinger. Denne gangen var det deg, neste gang er det en annen. Synes synd på kjæresten hans jeg. 

Anonymkode: 8b226...e01

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

jeg synes også synd i henne. Han spiller på samvittigheten min og sier ting som får meg til å synes synd i dem begge. Jeg vet ikke om han manipulerer meg eller om det han sier faktisk er sant.

Anonymkode: 792d1...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Har snakket med han om at jeg har tenkt å fortelle henne det. Han ble livredd og bombaderte meg med meldinger om hvor mye han angret og hvordan livet hans vil bli ødelagt hvis jeg forteller det. Dette er en veldig kjip situasjon og jeg klarer ikke å tenke på noe annet. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg likte denne fyren, og det gjør at jeg faktisk får dårlig samvittighet. Selv om jeg vet det høres dumt ut. Han er jo en drittsekk.

Anonymkode: 792d1...391

Om han ikke vil at hun skal høre det fra deg, så har han nå fått muligheten til å fortelle om sviket sitt selv.

Og det er ikke synd i han. Han hadde ikke ett problem med å innlede ett seksuelt forhold med deg bak ryggen på henne. Samtidig som at han ikke hadde ett problem med å føre deg heller bak lyset, dere skulle bygge videre på det dere hadde begynt på... trodde du. Han viste at han bare brukte deg og det ikke kom til å bli dere. Han lekte med følelsene deres. Han fortjener konsekvensene som møter han. Om livet hans blir "ødelagt" så får han skylde på seg selv. Han kunne vært ærlig med dere begge, men viste at han ikke ville få det han ville. Han løy, men du skal ikke ha dårlig samvittighet for å snakke sannheten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være at ab er redd for at det er hennes type..? 

Anonymkode: ac7da...c48

Større sjans for å vinne i lotto.

Anonymkode: 73881...732

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her

jeg synes også synd i henne. Han spiller på samvittigheten min og sier ting som får meg til å synes synd i dem begge. Jeg vet ikke om han manipulerer meg eller om det han sier faktisk er sant.

Anonymkode: 792d1...391

Han angrer ikke på annet enn at du har satt foten ned. Hadde du vært like dum og vært med videre så hadde han kost seg han. Han fortjener ikke dama si. For en dritt han er. Manipulerer deg er det han gjør. Ikke synd i han, men henne som blir bedratt. Vil møte deg flere ganger og plutselig så er han redd for å miste dama si. Det kunne han ha tenkt på før.

Endret av wintergirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig rart at han turte å ligge med deg, TS!

En ting er hvis det er en han kjenner, som vet at han er gift, og som har lovet å holde kjeft, på forhånd. Da skjønner jeg at han kunne tatt sjangsen. Men folk som bare satser på at en nesten fremmed skal takle en sånn situasjon med diskresjon er jo rimelig optimistiske....

Ikke skjønner jeg det heller, siden de bare er kjærester og ikke har barn å ta hensyn til en gang. I mine øyne er ikke folk uten barn bundet nok til at det burde være "nødvendig" å ha en på si. (Ikke at det noensinne er nødvendig, men det KAN være litt mer forståelig i det minste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jeg synes det er utrolig rart at han turte å ligge med deg, TS!

En ting er hvis det er en han kjenner, som vet at han er gift, og som har lovet å holde kjeft, på forhånd. Da skjønner jeg at han kunne tatt sjangsen. Men folk som bare satser på at en nesten fremmed skal takle en sånn situasjon med diskresjon er jo rimelig optimistiske....

Ikke skjønner jeg det heller, siden de bare er kjærester og ikke har barn å ta hensyn til en gang. I mine øyne er ikke folk uten barn bundet nok til at det burde være "nødvendig" å ha en på si. (Ikke at det noensinne er nødvendig, men det KAN være litt mer forståelig i det minste)

TS her

grunnen til at han tok sjansen er nok fordi hu bor en annen plass. Jeg fant ut at det ikke er lenge siden han så henne heller, og sååå fort bestemte han seg for å møte meg.. 

Anonymkode: 792d1...391

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Jeg var den siste som fikk vitre, og den følelsen, hvor lurt og utrolig dum jeg følte meg, den slo kjærlighetssorgen.

Anonymkode: 9793e...66a

Enig, been there. Flere burde være medmennesker og fortelle!

Anonymkode: ceba5...71b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at du skal fortelle det, TS. Det er ikke bare det sviket vedkommende har begått ovenfor sin kjæreste som er tellende i en slik situasjon, men også den potensielt risiko han utsetter et annet menneske for smittsomme kjønnssykdommer.

 Da man ikke vet hvilke forholdsregler den utro part tar, så synes jeg absolutt at man skal bry seg såpass om sine medmennesker at man gir beskjed. Antibiotikaresistens er et reelt problem og for folkehelsen er det også vesentlig. 

Anonymkode: b6e4e...f2b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å være medmenneske...

Jeg sa fra om noe slikt en gang. Jeg ble drapstruet av han, og fikk stygge meldinger av henne. Folk får ha sine dysfunksjonelle forhold i fred fra meg heretter. 

Bare les her inne TS. Les trådene til disse kjærestene og konene som blir bedratt. Det er du som får skylden, for du har fristet han. Nei, hold deg unna dette. Det blir bare drama. 

Anonymkode: 3facb...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...