Gå til innhold

Liten hard drue klump i puppen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 30 år, hvordan vite om det er noe å gå til fastlegen med? Den er 2-3 cm fra brystvorten. Har ikke kreft i familien, er ikke redd det er kreft. Er ung, er det nødvendig å gå til lege for en sjekk? Den har vært der i 6-7 uker. Man har masse kjertler og sånn, i brystene. Jeg tenker legen bare vil avfeie det, uansett. 

Anonymkode: df602...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått til fastlegen. Legen vil absolutt ikke avfeie det. Muligens blir du sendt på mammografi for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 6f3e2...fac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til fastlegen i morgen og finn ut av det. Kuler i brystene skal alltid sjekkes og tas på alvor.

Anonymkode: c0cfb...e82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at jeg syns det er rart den er så hard. Kjempe hard, som en stein. Og det er ikke tilsvarende i andre pupp. Det gjør ikke vondt. 

Anonymkode: df602...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått til fastlegen. Legen vil absolutt ikke avfeie det. Muligens blir du sendt på mammografi for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 6f3e2...fac

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gå til fastlegen i morgen og finn ut av det. Kuler i brystene skal alltid sjekkes og tas på alvor.

Anonymkode: c0cfb...e82

Ok. Takk for svar. 

Anonymkode: df602...fb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ringer til legen i morgen, og ber om en ø-time. Så får du undersøkt med en gang. Ikke noe vits å utsette seg for usikkerhet. Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Trude.lutt skrev:

Du ringer til legen i morgen, og ber om en ø-time. Så får du undersøkt med en gang. Ikke noe vits å utsette seg for usikkerhet. Lykke til.

Takk 😊

Anonymkode: df602...fb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde absolutt sjekket det! Jeg kjenner en dame som nå er 39 som fikk brystkreft tidlig i 30-årene. 

Anonymkode: 2c45b...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde absolutt sjekket det! Jeg kjenner en dame som nå er 39 som fikk brystkreft tidlig i 30-årene. 

Anonymkode: 2c45b...afa

Skal bestille time i morgen. Jeg tviler på at det er kreft. Kanskje en vanncyste eller noe. 

Anonymkode: df602...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke skremme deg altså, men jeg fikk brystkreft når jeg var 35. Ingen kreft i familien og hadde alle positive faktorene på min side (født barn og ammet, ikke brukt mye hormonell prevensjon osv) de aller fleste kuler er heldigvis uskyldige, men jeg ville absolutt sjekket det. Sånne ting tar legen alltid alvorlig. Masse lykke til .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør sjekke det. Jeg har vel sjekket kuler tre ganger, og alle gangene var det helt ufarlig, men legen tar det alltid veldig seriøst.

Anonymkode: 05702...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...