AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Del Skrevet 18. august 2018 Driver og rydder i skaper og skuffer rundt i huset, inkl. Klesskapet.. Har foreløpig kastet 99 truser og 40 Bh`r.. Fikk litt sjokk av at det er var så mye.. Pleier å rydde i klærna ganske ofte, men ikke altfor ofte jeg går gjennom undertøyskuffen tydligvis😂 Frister nesten å forsøke å få solgt mine brukte truser😂🙈 Hvor mye undertøy har folk egentlig? Anonymkode: 61362...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #2 Del Skrevet 18. august 2018 Har vel 10 bh'er hvor 5 av dem faktisk passer og rundt 25 truser tenker jeg. Anonymkode: 19a14...9c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg har ikke telt, men jeg har begge dele i forskjellige str (både som passer og som er for små og for store) ettersom jeg har gått både opp og ned i vekt gjennom flere år. Vil ikke kvitte meg med det som ikke passer i tilfelle jeg går ned og opp i vekt fremover Anonymkode: 63067...ad8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Del Skrevet 18. august 2018 Har 15- 20 truser og 5-6 bher inkl. treningsbher. Hater å ha ting jeg ikke bruker. Det tar bare plass. Anonymkode: 70f80...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Del Skrevet 18. august 2018 Har vel 10 bh-er etter å ha kastet de jeg uansett ikke bruker, 6 sportsBH'er der jeg bruker helst 2 av dem og sikkert 50 truser. Vet ikke hva som er vanlig. Anonymkode: 3e5e3...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #6 Del Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke telt, men jeg har begge dele i forskjellige str (både som passer og som er for små og for store) ettersom jeg har gått både opp og ned i vekt gjennom flere år. Vil ikke kvitte meg med det som ikke passer i tilfelle jeg går ned og opp i vekt fremover Anonymkode: 63067...ad8 Ja det er litt sånn det har vært for meg også, derfor det sikkert har blitt endel etterhvert... Men nå ville jeg bare bli kvitt alt som ikke ble brukt! TS Anonymkode: 61362...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #7 Del Skrevet 18. august 2018 rundt 30 truser, 10bh og 10 sportsbh.Bruker oftest sportsbh da jeg finner det mer komfortabelt. Anonymkode: 04709...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #8 Del Skrevet 19. august 2018 Sikkert 50-60 underbukser, antagelig flere t-skjorter og sikkert 200 par sokker. Men bruker to lag sokker da jeg står og går mye hele dagen på jobb, de er utsvetta når jeg kommer hjem og da tar jeg på to nye par etter en dusj som er utrolig komfortabelt. Det blir da jobbsokkene dagen etter. Men med fire par i døgnet brukes det mye sokker her. Er mann forøvrig, så ingen BH... Anonymkode: 6397e...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #9 Del Skrevet 19. august 2018 5-6 sports- bh’ er hvor alle er i bruk. 7-8 vanlige bh’ er hvor bare en passer skikkelig. Må ut og handle et par stk snarest ser jeg. Nok truser, trenger ikke telle. Stadig på jakt etter sokkene mine. Ungene stjeler fra meg og tror noen blir slukt av vaskemaskinen/tørketrommelen.🙄 Anonymkode: afd07...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 19. august 2018 #10 Del Skrevet 19. august 2018 Oi.. Dette blir litt flaut å si, ser jeg. Men, jeg har 7truser, 11 sokker, 4 bh og 2 treninga bh 😨😨😨 Jeg har like truser og like sokker. Dette er rett og slett fordi jeg så meg såååå lei på en svær haug av skittentøy, ulike sokker overalt og truser i ymse slag. Nå fant jeg meg et system : alt er likt = alt kan vaskes i samme vask og siden det er så lite; er bonusen at jeg alltid har rene og tilgjengelige undertøy 😍 En vask satt på - og vipps alt er rent !! Digg for meg- men ser jo at jeg har veldig lite ift dere andre 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #11 Del Skrevet 19. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert 50-60 underbukser, antagelig flere t-skjorter og sikkert 200 par sokker. Men bruker to lag sokker da jeg står og går mye hele dagen på jobb, de er utsvetta når jeg kommer hjem og da tar jeg på to nye par etter en dusj som er utrolig komfortabelt. Det blir da jobbsokkene dagen etter. Men med fire par i døgnet brukes det mye sokker her. Er mann forøvrig, så ingen BH... Anonymkode: 6397e...c05 Hvorfor to par sokker utenpå hverandre? Du bør heller bruke tynne ullsokker som transporterer svette og er luftige, samtidig som de er varme. Og ull lukter ikke på samme måte som bomull (og syntetiske) plagg gjør. Anonymkode: 4fc15...a62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #12 Del Skrevet 20. august 2018 På 19.8.2018 den 9.30, AnonymBruker skrev: Sikkert 50-60 underbukser, antagelig flere t-skjorter og sikkert 200 par sokker. Men bruker to lag sokker da jeg står og går mye hele dagen på jobb, de er utsvetta når jeg kommer hjem og da tar jeg på to nye par etter en dusj som er utrolig komfortabelt. Det blir da jobbsokkene dagen etter. Men med fire par i døgnet brukes det mye sokker her. Er mann forøvrig, så ingen BH... Anonymkode: 6397e...c05 Ble litt nysgjerrig nå. Hvorfor må du ha to lag sokker selv om du står og går mye? Anonymkode: 23e87...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 20. august 2018 #13 Del Skrevet 20. august 2018 Har ikke telt men tipper på ca 40 BHer, 50 truser, en del bodyer, noen blir favoritter og andre nesten ikke brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #14 Del Skrevet 20. august 2018 Aner ikke. Men jeg har 2-3 søppelsekker med undertøy, pluss sokker. Flytter ofte, og har dermed litt i skuffer, og en del i boden. Anonymkode: 683be...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #15 Del Skrevet 20. august 2018 Har sikkert 30 truser. 10 sportsbh`er (bruker stort sett sportsbh både på jobb og fritid) og 4 andre bh` er (hvit,svart,nude x 2). Nettopp rydda 😄 Anonymkode: 1e788...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 20. august 2018 #16 Del Skrevet 20. august 2018 Har sånne normale trådskuffer som selges overalt, og har 1 full med truser, 1 med BHer (ikke tettpakket) og 1 med vanlige sokker. Pluss 5-6 sett nattøy og 4-5 bikinier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #17 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg vet faktisk ikke hvor mang truser jeg har, skal jeg anslå kanskje 20-25. Eier vel 5 BH'er, men kun 4 av dem passer skikkelig, så den 5 bruker jeg kun når de andre skal vaskes. Jeg har store problemer med å finne noe som passer, uansett hvilke butikker jeg går til. Anonymkode: 627da...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 20. august 2018 #18 Del Skrevet 20. august 2018 Altfor mye, men på langt nær det du har. Håper forresten du ikke kastet det i restavfallet, men til tøygjenvinning. Mange vet ikke at det er mulig, men brukt undertøy og hullete sokker skal sorteres det også. Rent, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 20. august 2018 #19 Del Skrevet 20. august 2018 Har nok til at jeg kan «overleve» litt over ei uke før jeg må vaske. Ca 10-15 truser og 5-6 bher. Rundt 20 par sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #20 Del Skrevet 21. august 2018 Bruker to par for å få litt mer demping, betonggulv er svært lite godt for føtter, knær og rygg, mennesker er ikke skapt for harde flate overfalter. Var et tips fra en knespesialist, har fungert utmerket. Ikke lukter det av føttene mine heller som en påpeker. Har ikke kneplager lengre. Bruker vanlige sportsokker av forskjellige merker. Anonymkode: 6397e...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå