Gå til innhold

Er dette Norges peneste / deiligste / flotteste damer??


puppi

Anbefalte innlegg

Ingen av disse jentene er mer enn ordinære - selv med påfyll både her og der.  Dessverre er det sånn mange unge jenter kommer til å se ut fremover siden det blir trenden å endre på det naturlige. De har vipper som ser ut som lange vifter ( det må være tungt å blunke), lepper som på en sugefisk, og jeg reagerer på at ikke noen sier til dem at sånn kan du faktisk ikke gå fordi du ser ikke ut. 

Jeg synes det er skremmende at sraad har så mange følgere, og at svært unge jenter synes det er flott. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, puppi skrev:

https://www.dagbladet.no/video/qHK0ihH2ihE

Flere som tenker disse hadde vunnet hver eneste skjønnhetskonkurranse de hadde stilt opp på?

Syntes de ser naturlige og flotte ut. Naturlige rene ansiktstrekk, flotte sunne kropper, flinke til å prate for seg.

Slike flotte piker vil Norge ha :nordvesta:

🤪😅🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,

hvis de ikke er godt over snittet pene,

hvorfor er de da med på ett program, der alt handler om å vise seg frem?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, puppi said:

Hmm,

hvis de ikke er godt over snittet pene,

hvorfor er de da med på ett program, der alt handler om å vise seg frem?!

Fordi di er villige til å vise seg fram?!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Ulla Ullsokk said:

Artig å ville fronte naturlig skjønnhet med de minst unaturlige damene som kan oppdrives om dagen. Ja, de er jo forsåvidt pene, men naturlige er de IKKE.

Heldigvis en som er enig med meg .. :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, puppi skrev:

Heldigvis en som er enig med meg .. :lillesky2:

Hahaha, har rettet skrivefeilen nå! Beklager det ;)

Men du kan vel ikke si at de er veldig naturlige? Pene, ok. Naturlige....niks! Men det er helt ok at du liker damer med masse sminke, fillers og fake vipper, det er jo mange av dem, så det er bra gutta liker det! Men NATURLIG er det jo ikke, det er ikke noe man kan mene, det er en faktaopplysning ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Gådd

Kan ikke noen heller opprette en tråd om «Norges mest intelligente kvinne»

Det her er en fordummende debatt, der man i bunn og grunn bekrefter at utseendet er det som vi skal måles etter.

Sukk!

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, CecilieX skrev:

Gådd

Kan ikke noen heller opprette en tråd om «Norges mest intelligente kvinne»

Det her er en fordummende debatt, der man i bunn og grunn bekrefter at utseendet er det som vi skal måles etter.

Sukk!

Neida! Du, f eks, ville jo ikke hatt TS? Så hva han synes er uinteressant for din del, rent personlig.

Og for min.

Det er jo mange typer menn. Heldigvis! De fleste liker faktisk mer naturlige damer, så jeg tenker at det er bra noen liker de fake også, ellers hadde de jammen jobbet hardt for ingenting 🤣

(Mulig det er fordi jeg er for gammel til å bry meg at jeg bare ler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Gådd

Kan ikke noen heller opprette en tråd om «Norges mest intelligente kvinne»

Det her er en fordummende debatt, der man i bunn og grunn bekrefter at utseendet er det som vi skal måles etter.

Sukk!

Da vil jeg si Celina Middelfart. Rik uten å fronte utseende eller spille på sex. Hun skryter ikke over noe. Holder både privatliv og barn skjult. Hun lar seg aldri intervjues. Andre kloke, smarte og fornuftige damer er Sissel Kyrkjebø, Herborg Kråkevik, Åse Kleveland, Claudia Scott osv. Det er mulig å få til en karriere uten å måtte kle av seg. 

Endret av Xstrella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
54 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Neida! Du, f eks, ville jo ikke hatt TS? Så hva han synes er uinteressant for din del, rent personlig.

Og for min.

Det er jo mange typer menn. Heldigvis! De fleste liker faktisk mer naturlige damer, så jeg tenker at det er bra noen liker de fake også, ellers hadde de jammen jobbet hardt for ingenting 🤣

(Mulig det er fordi jeg er for gammel til å bry meg at jeg bare ler)

Joda, men her kaster kvinner seg på, som om dette er en interessant debatt i utgangspunktet. Skal vi ikke bare slutte med å vurdere hverandres utseende, så unngår vi å bidra til at kvinner føler behov for å operere seg til det uigjenkjennelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Joda, men her kaster kvinner seg på, som om dette er en interessant debatt i utgangspunktet. Skal vi ikke bare slutte med å vurdere hverandres utseende, så unngår vi å bidra til at kvinner føler behov for å operere seg til det uigjenkjennelige. 

Godt poeng!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...