Gå til innhold

Er dette Norges peneste / deiligste / flotteste damer??


puppi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, Ellevill said:

Jeg antar du er ironisk?

Eh, nei..

Hva er det for en unødvendig og ondskapfull kommentar?

4 minutter siden, Eline993 said:

Naturlig pene? De har jo sminke på seg?

Ja, men de sminker seg for å fremheve det naturlige. Det er lov :alice: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker å være over middels interessert i damene fra dette programmet, hvor mange tråder må du lage om dette? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enter en man pen eller ikke.  Hjelper ikke med all verdens sminke, silikon dobbel D-cups, falske vipper , fake tan, juksehår eller fillers hvis man bare er helt gjennomsnittlig slik disse er. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fjugur said:

Du virker å være over middels interessert i damene fra dette programmet, hvor mange tråder må du lage om dette? 

Jeg ønsker å fremme aksept for naturlige flotte kvinner, og for naturlig skjønnhet! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, puppi skrev:

Jeg ønsker å fremme aksept for naturlige flotte kvinner, og for naturlig skjønnhet! :rasende:

De er ikke natulige

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, puppi skrev:

Jeg ønsker å fremme aksept for naturlige flotte kvinner, og for naturlig skjønnhet! :rasende:

Herregud, chill. De er ikke naturlig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, puppi skrev:

Jeg ønsker å fremme aksept for naturlige flotte kvinner, og for naturlig skjønnhet! :rasende:

Image result for alrighty then meme

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peonjenta skrev:

Enter en man pen eller ikke.  Hjelper ikke med all verdens sminke, silikon dobbel D-cups, falske vipper , fake tan, juksehår eller fillers hvis man bare er helt gjennomsnittlig slik disse er. 

Joda, sminke kan gjøre mye. Om det har gjort det med disse vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1Lighter

Nei, hu ene ser ut som en transe. Og fillers er ikke pent. Sminke er ok, jeg kan bruke mye sjæl. Men jeg kunne aldri brukt fillers,  botox et cetera. Det er ikke fint. Jeg liker å ha mimikk, naturlige lepper, linjer når jeg smiler. Det er menneskelig. Naturlig. Fint. Personlig syns jeg ikke de der er pene, deilige eller vakre. 

Endret av 1Lighter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Peonjenta skrev:

Enter en man pen eller ikke.  Hjelper ikke med all verdens sminke, silikon dobbel D-cups, falske vipper , fake tan, juksehår eller fillers hvis man bare er helt gjennomsnittlig slik disse er. 

Det stemmer faktisk ikke. Sminke funker veldig. Hvis man legger den riktig, må jeg poengtere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å ville fronte naturlig skjønnhet med de mest unaturlige damene som kan oppdrives om dagen. Ja, de er jo forsåvidt pene, men naturlige er de IKKE.

Endret av Ulla Ullsokk
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, puppi skrev:

https://www.dagbladet.no/video/qHK0ihH2ihE

Flere som tenker disse hadde vunnet hver eneste skjønnhetskonkurranse de hadde stilt opp på?

Syntes de ser naturlige og flotte ut. Naturlige rene ansiktstrekk, flotte sunne kropper, flinke til å prate for seg.

Slike flotte piker vil Norge ha :nordvesta:

Jeg tenker at de to mørke der hadde ikke fått sjangs til å delta på no konkurranse for naturlig skjønnhet engang.. 

Men det er meg da, godt en har hver sin smak ang hva en synes at er vakkert. 

Endret av Forundret..
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...