Gå til innhold

Hvorfor skal en vise hele verden at man er gravid og spysyk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Si meg, er ikke sommerferien over nå? Patetisk forsøk på å provosere frem sinne hos leser.  

NAVere har jo 52 uker ferie. 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god grunn til at denne saken har fått så mye oppmerksomhet, og det er at det er svært uvanlig at gravide kvinner spyr på TV og spyr ned andre mennesker. Hadde det vært vanlig ville ingen skrevet om det. Du kan derfor ta det helt med ro, ts. Det er liten risiko for at gravide kvinner skal spy rundt deg, og særlig nå i 2018 når kvinner får færre barn enn noen gang. Det er også positivt at de gravide jobber og betaler skatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Folk skal på død og liv ha barn, det utrolig respektløst? 

Ja jøss, det har du helt rett i. Så heretter skal ingen få barn, og menneskeheten gå under... Utrolig flott. 

Nei, skal vedde på at du er en av de som i et annet forum sier "graviditet er ikke en sykdom. Skjerp dere alle gravide kvinner! Kom dere i arbeid og slutt med sytingen!" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. De sykemeldteber da borte deler av graviditeten. Men enig i noe. Gravide burde blitt mer skjermet. Det er stort å gå gravid. Å tyne seg på jobb 8 timer er hardt. Livet blir aldri det samme igjen. 

Anonymkode: 1f5de...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2018 den 9.36, AnonymBruker skrev:

Glemte ab? 

Anonymkode: 67bc2...36a

 

På 18.8.2018 den 11.42, WCKD skrev:

Hahaha, så gøy når folk som skal rante under AB glemmer å skru på funksjonen😂😂😂

 

På 18.8.2018 den 12.13, Dævendøtte skrev:

🤣🤣 Heretter trenger du ikke å skrive at du er TS. 

Dere skjønner ikke poenget med at innlegget ikke blir redigert:fnise:?

Anonymkode: d27d5...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Dere skjønner ikke poenget med at innlegget ikke blir redigert:fnise:?

Anonymkode: d27d5...29c

Nice try...

Anonymkode: 21507...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nice try...

Anonymkode: 21507...e18

Ikke  "nice try". Dere skjønner det altså ikke:hoho:

Anonymkode: d27d5...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke  "nice try". Dere skjønner det altså ikke:hoho:

Anonymkode: d27d5...29c

Du mener det ikke er redigert, fordi det «ikke er deg»..? Hvis ikke, forklar.

Anonymkode: 21507...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du mener det ikke er redigert, fordi det «ikke er deg»..? Hvis ikke, forklar.

Anonymkode: 21507...e18

Innlegget er ikke redigert pga at det kan være en HI-kupper ute:-)

Anonymkode: d27d5...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Innlegget er ikke redigert pga at det kan være en HI-kupper ute:-)

Anonymkode: d27d5...29c

Ja, så da skjønte jeg det jo? Jeg ser nå at du ikke er Ts, men uansett tror Ts bare fortsetter i ab-sporet for å la folk tro nettopp det du sier.

Anonymkode: 21507...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

På 18.8.2018 den 9.05, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest denne: https://www.vg.no/rampelys/i/bKr2V5/tv-2-reporter-spydde-paa-harm-det-kom-litt-braatt-paa så stiller jeg følgende spørsmål:

Hvorfor skal en som gravid vise hele verden at den er gravid og at på til spy på direkte sendt tv?
Burde ikke gravide som vet at de er det holde seg litt mer unna offentligheten og heller hvert hjemme ? 
Eller er slik at en MÅ VISE OMVERDEN AT JEG ER GRAVID OG SE HVOR FIN MAGE JEG HAR? Jeg begynner å lure om det er mest det siste som teller. 

Et eksempel til: Jeg var på et bursdagselskap en gang... vi var vel rundt hundre.  På kjøkkenet jobbet det tre damer for å lage mat. Den ene var selvsagt gravid og ventet at det skulle komme når som helst. Det som skjedde at midt under dette gikk vannet på hun ventet barn midt oppe i matlagingen på kjøkkenet....jeg ble kvalm selv når jeg fikk høre hva som skjedde, og jeg kjenner at jeg blir kvalm nå når jeg skriver dette. Jeg fikk ikke så veldig lyst på kaffe og kake til dessert.

Så da spør jeg igjen, bør ikke gravide som begynner nærmes seg fødsel holde seg unna der det er folk? Hva er poenget å pine seg til det siste når en vet at det skal komme både vann, barn og det som hører med.. 

Så gravide holde dere hjemme eller hold dere langt unna der det er mye folk, for vi som ikke vil ha barn eller ønsker barn blir så lei disse magene som står ut i det offentlige rommet hele tiden. Vi har ikke bedt om å se kulemagen deres. Og hvorfor skal vi være så opptatt av det at folk skal få barn? Vi vet at det er naturlig og vi menneske skal reproduseres (for de som MÅ eller SKAL ha det).

Anonymkode: 57e2c...b02

Takk for latteren 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...