AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #1 Del Skrevet 17. august 2018 Jeg er en mann i 40 årene og har hatt samme partner i mange år. Jeg har hatt svært få partnere. Vi kan finne på mye rart i senga, men må jo innrømme at stort sett faller det inn i følgende rutine: 1. Kysse litt. Kose med puppene. 2. Slikke og/eller fingre til hun "ber meg inn" 3. Samleie i misjonær, hvor jeg masserer klitten. Hun kommer da relativt fort, og jeg kommer etterpå. Jeg er fornøyd, det er ikke det, men lurer jo litt på hvordan andre gjør det. Blant annet ser jeg at de fleste på KG foretrekker doggy. Hvordan får kvinner orgasme av det? Min partner kommer ikke uten å bli klådd på klitten, (eller gjør hun det, bare at vi ikke har prøvd nok?) Kommer de fleste kun av penetrering? Klår dere på dere selv for å komme eller gjør han der? Jeg er mest opptatt av den dagligdagse sexen her. Altså: Hva gjør folk flest til vanlig. Anonymkode: 2d6a1...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Del Skrevet 17. august 2018 For det første så har vi ikke sex kun for at jeg skal komme. Jeg kommer stort sett hver gang og noen ganger flere ganger, men det er ikke det som står i sentrum. Hadde det vært det så hadde det blitt slikking og misjonær hver eneste gang. Det hadde blitt kjedelig i lengden. Hos oss er sexen og begjæret i fokus, ikke orgasmene. Forspillet varierer utfra sted, tid og hvem som tar initiativ. Han slikker ofte, jeg suger litt sjeldnere som forspill (men gir han ofte bare blowjob). Mye klining. Av stillinger har vi nok ulike varianter av misjonær oftest, jeg rir endel begge veier, doggy har vi en del, bakfra i skje er også vanlig. Litt sjeldnere og gjerne utenfor soverommet har vi stående bakfra, opp etter veggen og over stuebordet. Anonymkode: e561c...a6f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Del Skrevet 17. august 2018 Rimming er best Anonymkode: 1f6e8...b04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #4 Del Skrevet 17. august 2018 Dagligdags kjapp sex: Litt forspill som sikking/suging og/eller fingring/runker hverandre. Deretter rir jeg enten ham eller misjonær, evt litt begge. Liker å selv massere klitten underveis, er jo slik at man ofte "treffer" best selv, spesielt under sex når det kan blir litt knotete. Enten kommer vi begge. Og om jeg ikke har klart å komme underveis, tar ofte mer tid med meg, så fingrer han meg etterpå til jeg kommer. Anonymkode: 09442...f2d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #5 Del Skrevet 17. august 2018 Her går det i mye av det samme som AB over her skriver. Orgasmen er ikke i fokus for min del i alle fall og har inntrykk av at mine venninner tenker mye det samme. Har ingenting imot et hett og spontant knull i gangen f.eks selv om jeg ikke nødvendigvis når klimaks. For min og min partners del så liker vi å pirre hverandre utover dagen, og så ender det i sex litt sånn hvor som helst, når som helst. Ofte kommer vi begge, av og til bare en av oss og det er helt greit. Det er ikke alltid vi har samleie heller men heller oralt/fingre, og noen ganger kan vi f.eks dusje sammen og runke/fingre hverandre, og så løper vi til senga og fullfører der, og så tilbake i dusjen for å faktisk vaske oss. Når vi HAR samleie så veksler vi mellom doggy (hvor jeg stimulerer egen klitt), cowgirl, reverse cowgirl, misjonæren selvsagt, skje, doggy bøyd over et bord/etc, kan også gjøre T, hvor jeg ligger på ryggen og han ligger på siden. Mange variasjoner avhengig av lokasjon rett og slett. Anonymkode: 5f501...703 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #6 Del Skrevet 17. august 2018 De færreste kvinner kan få orgasme uten klitorisstimuli, det er bare et fåtall som kommer av penetrering alene. Jeg syns doggy er bra fordi penis treffer akkurat de punktene i skjeden som jeg liker. Syns også det er vanskelig å få stimulert klitoris i misjonær. I doggystilling er det litt klønete å stimulere klitoris med hendene, men med en vibrator er det suverent. Gjør det selv da, blir knotete for mannen å gjøre det. Ellers liker vi stående sex, fordi det er røft og sexy. Ingen av oss kommer av det - vi må legge oss ned for å komme - men det er sykt deilig likevel. Anonymkode: ced52...ef3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #7 Del Skrevet 17. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: For det første så har vi ikke sex kun for at jeg skal komme. Jeg kommer stort sett hver gang og noen ganger flere ganger, men det er ikke det som står i sentrum. Hadde det vært det så hadde det blitt slikking og misjonær hver eneste gang. Det hadde blitt kjedelig i lengden. Hos oss er sexen og begjæret i fokus, ikke orgasmene. (...) Anonymkode: e561c...a6f Nei, jeg synes heller ikke orgasmen i seg selv er det viktigste. Uansett føles det litt feil for meg å ha sex hvor jeg vet at hun ikke kan komme, f.eks bare ta henne bakfra til jeg kommer. (Hun er for sjenert til å ta på seg selv, virker det som). Jeg sier ikke at det er feil for alle alltid, men jeg føler det sånn. Fra siden, misjonær og reverse Cowgirl sittende fungerer siden jeg når frem med hånden. For min egen del er øyekontakt og kyssing viktig. Derfor blir det ofte misjonær. TS Anonymkode: 2d6a1...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 17. august 2018 #8 Del Skrevet 17. august 2018 Tja...hvordan vi gjør det? Det varierer veldig.... Noen ganger er det slikking til jeg kommer før vi knuller... Han elsker å begynne å knulle meg så fort som mulig etter det, orgasmene mine kommer som perler på en snor da.... Men alltid forskjellige stillinger.... Misjonær, doggy, meg på magen og han tar meg bakfra. Andre ganger bondage session, med flogging,spanking osv osv.... Noen ganger bruker jeg vibrator imens han knuller meg i sittende misjonær.... Andre ganger bodystockings, høye heler, blindfold osv.... Kombinert med forskjellige scenarioer av deg ovenfor.... Alt for mye variasjon til å kunne si nøyaktig hvordan vi gjør det..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #9 Del Skrevet 17. august 2018 Jeg er kvinne på 35, mannen har passert 40. Standard samleie: vi legger oss på sofaen/senga og beføler hverandte utenpå klærne, går over til klining, kler av hverandre, kanskje litt massasje eller kyssing på kroppen før jeg suger ham en stund. Deretter har vi sex i doggy/misjonær/jeg rir noen minutter. Jeg kommer kun i misjonær, han foretrekker at jeg rir. Blir jeg for sliten av å ri før han kommer avslutter vi med blowjob. Ikke veldig spennende og variert med andre ord. Han liker forøvrig ikke å slikke så det gjør vi ikke. Fungerer greit for meg siden jeg tenner veldig fort og kommer fort ved penetrasjon i misjonær så jeg får orgasme ca annenhver gang vi har sex allikevel. Anonymkode: 56c85...685 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #10 Del Skrevet 17. august 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg synes heller ikke orgasmen i seg selv er det viktigste. Uansett føles det litt feil for meg å ha sex hvor jeg vet at hun ikke kan komme, f.eks bare ta henne bakfra til jeg kommer. (Hun er for sjenert til å ta på seg selv, virker det som). Jeg sier ikke at det er feil for alle alltid, men jeg føler det sånn. Fra siden, misjonær og reverse Cowgirl sittende fungerer siden jeg når frem med hånden. For min egen del er øyekontakt og kyssing viktig. Derfor blir det ofte misjonær. TS Anonymkode: 2d6a1...30c Det er jo bra at du føler det sånn. Par må sammen finne ut av hva som funker best, men at mannen er opptatt av vår orgasme er et godt utgangspunkt! Det er min også, men han har funnet ut av at det ikke nødvendigvis er det som får meg til å fyre mest 😆😆 Det er et spørsmål om timing også. Noen ganger er det helt fantastisk at han går ned på meg og bruker masse tid på meg og min orgasme. Andre ganger, for eksempel når det er mer spontant og rått, hadde det nesten ødelagt stemningen litt om han flyttet fokus over fra den råe sexen til ensidig fokus på min orgasme. Anonymkode: e561c...a6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #11 Del Skrevet 17. august 2018 Et typisk ligg hos oss begynner med at den av oss som tar initiativ begynner å ta på den andre. Mannen pleier stryke meg nedover ryggen, rumpa, stryker utpå trusa før han begynner å massere rundt klitten og går over til å fingre og/eller fiste. Om jeg starter begynner jeg med å ta på pikken hans, suger ham gjerne hard, leker med ballene. Han tar gjerne over og knuller meg i munnen. Fortsetter stort sett med en av fire stillinger: misjonær hvor jeg har beina litt opp, jeg rir mannen, han ligger bak meg, evt «sakse»stilling. Doggy bruker vi så og si bare når vi skal ha en kjapp en, er ute/på byen og må få utløp for kåtheten så kjapt som mulig. Jeg har ikke lett for å få orgasme, det er heller ikke nødvendig for min del, men mannen tar seg av det når vi er sammen. Sjelden jeg må fikse det sjøl. Anonymkode: 76b96...0b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #12 Del Skrevet 17. august 2018 De fleste har en rutine etter mange år sammen. Bare viktig å huske å variere litt og få litt krydder når begge har overskudd til det. Tror mange av oss kjenner oss igjen i tanken "er vi kjedelige" når man ser og hører sexen andre snakker om. Dette er våre rutine, det som inneholder favorittene og gjør at vi begge får orgasme. Dette skjer iallefall 80 % av gangene. Vi kysser, kliner å tafser til vi begge er super kåt. Enten slikker eller gir han meg klittorgasme med fingrene før vi har samleie. Og her har vi 3 favoritter vi varierer mellom. 1) Vi gjør forskjellige varianter av misjonær. Begynner rolig i vanlig misjonær slik at han fyller meg opp sakte, og jeg blir vant til størrelsen. Etter det så varierer vi litt. Vi nesten bestandig med at beina mine er over skuldene hans. 2) misjonær, rir og avslutter med bakfra. 3) suger og rir eventuelt suger, rir, suger. Om kjæresten din sier at hun ikke kommer vaginalt uten klitorisstimuli, eller ikke kommer vaginalt. Så snakker hun helt sikkert sant. Jeg kan vaginal, men er en av de eneste i min venninnegjeng. Og jeg må nesten alltid ha fått orgasmer på forhånd for å oppnå det. Når det kommer til massering når dere har sex, så kan du bruke tommelen når hun sitter oppå deg. Pluss at hun kan tilfredsstille seg selv nesten i alle stillinger. Kanskje en liten fingervibrator eller parvibrator kan være noe dere har glede av? Anonymkode: 5515d...0a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 17. august 2018 #13 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Her er det plankekjøring og faste rutiner. Starter oftest med stimulering av hennes klitoris kl 05 morgen,og en god porsjon smøremiddel . Etter omlag 1/2 t stimulering skjelver hennes kropp som eit aspeløv ,og en indikasjon på at hun er komt i penitrerings- modus, og fortsettelse av stimulering av klitorisen under penitreringen. Legger altid vekt på at hennes orgasme nr 2 eller 3 blir samkjørt m/ egen orgasme. Endret 17. august 2018 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #14 Del Skrevet 17. august 2018 Her er det veldig lite, hvis noe, oppvarming, før han bruker spytt som glidemiddel. Stillingene som går igjen er misjonær, bakfra mens jeg ligger på magen eller på kne. Noen ganger rir jeg. Han gir meg oralsex kanskje to ganger i året. Det føles best i misjonær, men jeg får ikke vaginalorgasme. Vi anvender også "T"-en, som jeg så noen nevne over her, og da er kuken inni, mens han fingrer klitorisen. Vi verken kliner eller kysser i misjonærstillingen, men av en eller annen grunn liker han å slikke meg på øret? Noen ganger lugger han meg. Sexlivet har blitt kjedelig for min del. Ingen oppvarming skjønt det var det ikke med eksen heller, jokking, utløsning, så går vi til hvert vårt. Anonymkode: e6cb9...9a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #15 Del Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste har en rutine etter mange år sammen. Bare viktig å huske å variere litt og få litt krydder når begge har overskudd til det. Tror mange av oss kjenner oss igjen i tanken "er vi kjedelige" når man ser og hører sexen andre snakker om. Dette er våre rutine, det som inneholder favorittene og gjør at vi begge får orgasme. Dette skjer iallefall 80 % av gangene. Vi kysser, kliner å tafser til vi begge er super kåt. Enten slikker eller gir han meg klittorgasme med fingrene før vi har samleie. Og her har vi 3 favoritter vi varierer mellom. 1) Vi gjør forskjellige varianter av misjonær. Begynner rolig i vanlig misjonær slik at han fyller meg opp sakte, og jeg blir vant til størrelsen. Etter det så varierer vi litt. Vi nesten bestandig med at beina mine er over skuldene hans. 2) misjonær, rir og avslutter med bakfra. 3) suger og rir eventuelt suger, rir, suger. Om kjæresten din sier at hun ikke kommer vaginalt uten klitorisstimuli, eller ikke kommer vaginalt. Så snakker hun helt sikkert sant. Jeg kan vaginal, men er en av de eneste i min venninnegjeng. Og jeg må nesten alltid ha fått orgasmer på forhånd for å oppnå det. Når det kommer til massering når dere har sex, så kan du bruke tommelen når hun sitter oppå deg. Pluss at hun kan tilfredsstille seg selv nesten i alle stillinger. Kanskje en liten fingervibrator eller parvibrator kan være noe dere har glede av? Anonymkode: 5515d...0a3 Takk for svaret. Ja, det er litt vanskelig å unngå en viss rutine etter 20+ år sammen. Det som jeg føler litt på er at samleiene er veldig korte fordi hun kommer ganske fort. Ikke ofte man hører om at det er et problem. Jeg har ikke lyst til å lage en sak ut av det og gjøre henne usikker. Det er ikke akkurat kjempesynd på meg heller. Jeg har egentlig begynt å tenke på det fordi jeg har inntrykk av at mange har sex på en annen måte enn oss. Altså lange samleier i stillinger som min partner ikke liker. Ja, det hadde vært gøy med et lite leketøy. Skal det vare lenger er det jo bare å vente litt med å bruke det. TS Anonymkode: 2d6a1...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VET Skrevet 17. august 2018 #16 Del Skrevet 17. august 2018 You just get a boner, slap her titties around some, and then stick it inside her and pee. - Eric Cartman 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 17. august 2018 #17 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svaret. Ja, det er litt vanskelig å unngå en viss rutine etter 20+ år sammen. Det som jeg føler litt på er at samleiene er veldig korte fordi hun kommer ganske fort. Ikke ofte man hører om at det er et problem. Jeg har ikke lyst til å lage en sak ut av det og gjøre henne usikker. Det er ikke akkurat kjempesynd på meg heller. Jeg har egentlig begynt å tenke på det fordi jeg har inntrykk av at mange har sex på en annen måte enn oss. Altså lange samleier i stillinger som min partner ikke liker. Ja, det hadde vært gøy med et lite leketøy. Skal det vare lenger er det jo bare å vente litt med å bruke det. TS Anonymkode: 2d6a1...30c Sexuelle problemer er en av de vanligste årsaker til samlivsbrudd ,og kanskje er det mange som etterhvert opplever at sexen blir rutinepreget og kjedleg etter noen år saman med fast partner og får illusjoner om at mange andre har bedre sex. Eit nokså tabubelagt tema til tross for at det kanskje burde vera høyaktuelt å snakke om det. Det viktigste er at begge parter føler de får dekket sine sexuell behover og begge er rimleg tilfredse. Endret 17. august 2018 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #18 Del Skrevet 17. august 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svaret. Ja, det er litt vanskelig å unngå en viss rutine etter 20+ år sammen. Det som jeg føler litt på er at samleiene er veldig korte fordi hun kommer ganske fort. Ikke ofte man hører om at det er et problem. Jeg har ikke lyst til å lage en sak ut av det og gjøre henne usikker. Det er ikke akkurat kjempesynd på meg heller. Jeg har egentlig begynt å tenke på det fordi jeg har inntrykk av at mange har sex på en annen måte enn oss. Altså lange samleier i stillinger som min partner ikke liker. Ja, det hadde vært gøy med et lite leketøy. Skal det vare lenger er det jo bare å vente litt med å bruke det. TS Anonymkode: 2d6a1...30c Og hvorfor er det et problem at hun kommer fort? Orker hun ikke mer sex da? Anonymkode: 398fb...496 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #19 Del Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor er det et problem at hun kommer fort? Orker hun ikke mer sex da? Anonymkode: 398fb...496 Ja hun er litt sånn. Hun blir på en måte oversensitiv og trenger tid til å bli klar igjen. Det bare kiler hvis jeg er for kjapt på igjen🙂 Jeg er ikke misfornøyd eller frustrert, og jeg er veldig glad i henne. Det kan bare være vår "rutine" hvor jeg ofte slikker henne helt til randen før jeg går inn. Jeg kom bare til å tenke på at vi har vår måte å gjøre det på, og ble nysgjerrig på hva andre gjør. Ikke det råeste og villeste, men hva som skjer en typisk fredagskveld. Anonymkode: 2d6a1...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veneke Skrevet 17. august 2018 #20 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: (Hun er for sjenert til å ta på seg selv, virker det som). Anonymkode: 2d6a1...30c Høres ut som om dere burde lese sex-positiv feministisk litteratur i stedet for å ha rutinesex. Din kvinne er erotisk umoden. Endret 17. august 2018 av Veneke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå