Gelica Skrevet 17. august 2018 #1 Del Skrevet 17. august 2018 Lurer på om noen vet om lammekjøttet har kommet til butikkene Kiwi, Rema eller Spar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Del Skrevet 17. august 2018 ta en tur på butikken å se - evt stikk innom en slakter Anonymkode: 5135d...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 17. august 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2018 Ja, tenkte det. Men greit å spørre her først i tilfelle noen vet om en av de tre butikkene ovenfor som har startet å ta inn for sesongen. Da hadde jeg reist til den først. Men jeg skal ut å lete :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. august 2018 #4 Del Skrevet 17. august 2018 Hvis du tenker på årets ferske lammekjøtt så er det for tidlig enda, men frossent/opptint fårikålkjøtt får du tak i hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 17. august 2018 #5 Del Skrevet 17. august 2018 Litt tidlig for ferskt, vil jeg tro. Men om noen måtte nødslakte pga tørke/fôrmangel kan det kanskje komme noe tidligere enn vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #6 Del Skrevet 17. august 2018 Det gode lammet kommer i slutten av september ca Anonymkode: e7de3...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå