AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Del Skrevet 16. august 2018 Nå har jeg gjort det IGJEN, knust mobilen min 2 ganger bare denne uka Og jeg har bare hatt den noen uker. Er en samsung s8, og den er så glatt! Men koster 3000 kr å fikse den og det er mye syns jeg. Så da er det tilbake til å bruke den gamle tlf og den nye ligger i en skuff. Er vel bare å kaste den. Ikke hadde jeg forsikring heller. Det var 7000 kr rett i dass. Hva gjør dere om dere knuser mobilen? Fikser dere den uansett hva det koster? Anonymkode: bf592...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Del Skrevet 16. august 2018 har forsikringer som dekker slikt Anonymkode: 7c91e...231 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Del Skrevet 16. august 2018 Fester på beskyttelse på sidene og bak, og så lar jeg være å miste den. Anonymkode: 3438d...449 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Del Skrevet 16. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: har forsikringer som dekker slikt Anonymkode: 7c91e...231 Er ikke de dyre? Venninna mi sa det er 700 kr i egenandel. Syns det er dyrt jeg. Nei da ser jeg ikke vitsen å kjøpe ny mobil ever, siden de blir jo bare herpa.. Og jeg er vanligvis veldig forsiktig men her glapp den i bakken. Jeg kunne fått en flybillett for de 7000 kr jeg har kasta bort nå Anonymkode: bf592...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Del Skrevet 16. august 2018 Jeg har lommebokdeksel, så det går fint om den faller i bakken. Har også s8. Til neste gang bør du ordne med beskyttelsesdeksel. Anonymkode: 85a89...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportsbabe Skrevet 16. august 2018 #6 Del Skrevet 16. august 2018 Nei, lever tross alt ikke i et u-land heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. august 2018 #7 Del Skrevet 16. august 2018 Selv om jeg er klønete, klarer jeg å ta vare på tingene mine, så til nå har ikke knust skjerm vært noe jeg har forårsaket. Førstepri med ny mobil er alltid skjermbeskytter og deksel av ett eller annet slag. Og selvsagt bytter jeg heller skjerm enn mobil, om jeg liker mobilen jeg har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #8 Del Skrevet 17. august 2018 Hvorfor kjøper du ikke deksel? Har S8+ har mistet den noen ganger men har gått bra. Anonymkode: fafe5...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. august 2018 #9 Del Skrevet 17. august 2018 Har aldri knust skjermen, men hvis jeg skulle komme i skade for å knuse den, kjøper jeg ny mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #10 Del Skrevet 17. august 2018 Fikser den bare hvis det er billigere enn å kjøpe en ny, i tillegg til at jeg tenker over om telefonen er såppass gammel eller ikke at det kan være verdt å skifte den ut likevel pga. generell slitasje. Hvis du har en telefon som er svært glatt og vanskelig å holde i/sklir ned fra flater, er du nødt til å bruke et beskyttelsesdeksel av noe slag. Mannen min slapp ned og ødela en ny telefon 2-3 ganger på én mnd. Da tvang jeg ham til å kjøpe et deksel for å beskytte den, for det er altfor dyrt å drive å må reparere/erstatte en telefon så ofte. Dekselet ikke bare beskytter telefonen, men det gjør den også mindre glatt så den ikke har falt ned en eneste gang siden (ironisk nok). Anonymkode: fc689...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei der Skrevet 18. august 2018 #11 Del Skrevet 18. august 2018 Kjøper ikke dyrere mobil enn 3000. Knuser den da er det like greit å kjøpe ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #12 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg har forsikring, og det er verdt det. Kaster ikke en mobil til 8000 kroner bare fordi skjermen ble knust. Anonymkode: 3037d...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #13 Del Skrevet 18. august 2018 Sjekk om det går på innboforsikringen din. Egenandelen er gjerne ikke så høy. Anonymkode: 37ef1...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #14 Del Skrevet 18. august 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Sjekk om det går på innboforsikringen din. Egenandelen er gjerne ikke så høy. Anonymkode: 37ef1...d8b Eller reiseforsikringen dersom det skjedde utenfor hjemmet. Anonymkode: 7d5bc...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #15 Del Skrevet 18. august 2018 Har skjermbeskyttelse pluss at jeg har telefonen i et slikt lommebok-etui. Tok meg cirka to timer å bli vant til, er ikke særlig upraktisk og har aldri knust noen telefon. Kunne ikke falt meg inn ha en svindyr telefon totalt uten beskyttelse. Skjønner at de som klarer å være tilstrekkelig forsiktige nøyer seg med skjermbeskytter, men man skal være eksepsjonelt påpasselig om det ikke skal lønne seg å i hvert fall sette på et slikt ekstra glass foran skjermen. Påvirker ikke bruk i det hele tatt, ingen luftbobler om man passer på og gir god beskyttelse. Samt forsikring, selvfølgelig, det er en like god sikkerhet om man har en ganske idiotsikker forsikring. Selv har jeg aldri trengt det siden jeg har både skjermbeskytter og etui, men å ikke ha sikkerhet hverken i form av beskyttelse eller forsikring er jo idioti. Anonymkode: 1140b...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 19. august 2018 #16 Del Skrevet 19. august 2018 Jeg føler jeg lever litt i en boble Jeg skjønner ikke at folk klarer å knuse mobilskjermen Må ha mye penger tenker jeg... Da jeg kjøpte min Fon 7+ så betalte jeg tilsammen, inklusive forsikring, skjermbeskytter og etui, 12k kr. Jeg har mistet den ned tre ganger eller noe sånt. Null skade. Betaler jeg så mye for noe så skal det søren meg holde lenge og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 20. august 2018 #17 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg har beskyttelse på min, men har klart å knuse skjermen. For dyrt for meg å bytte skjerm, litt over 1000, telefonen kostet ca 2500 for 1 1/2 år siden. Så da bruker jeg den med knust skjerm så lenge den fungerer, så bytter jeg ut når det ikke går lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrikFosse Skrevet 20. august 2018 #18 Del Skrevet 20. august 2018 Sikker på at du ikke har forsikring for mobilen din i innboforsikringen? Jeg hadde det, måtte kun betale 500 kr for å få skjermen fikset. Flere forsikringsselskaper skriver at de dekker knust mobilskjerm dersom du har innboforsikring pluss, se her: https://www.aftenbladet.no/bolig/Dette-visste-du-nok-ikke-at-innboforsikringen-din-kan-dekke-11354b.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 20. august 2018 #19 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg bruker skjermbeskytter som både beskytter ved fall og som gjør at den ikke sklir i hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #20 Del Skrevet 20. august 2018 På 16.8.2018 den 22.29, AnonymBruker skrev: Er ikke de dyre? Venninna mi sa det er 700 kr i egenandel. Syns det er dyrt jeg. Nei da ser jeg ikke vitsen å kjøpe ny mobil ever, siden de blir jo bare herpa.. Og jeg er vanligvis veldig forsiktig men her glapp den i bakken. Jeg kunne fått en flybillett for de 7000 kr jeg har kasta bort nå Anonymkode: bf592...472 Hvis du betaler 700 kroner i egenandel, så kunne du fikset skjermen 4 ganger for den summen du brukte på å fikse skjermen 1 gang. Skjønner ikke hvorfor du mener det er så dyrt. Samsung galaxy s8 er forøvrig en veldig glatt telefon. Moren min, som aldri har knust en mobil før, knuste sin 2 ganger før hun ga opp og kjøpte en annen telefon. Beskyttelsesdeksel og -glass er å anbefale forresten. Har ikke knust en eneste skjerm siden jeg konsekvent begynte å bruke det på mobilen, og jeg er verdens mest klønete person. Har knust mobiltelefoner siden jeg hadde min første Nokia 3310, og det er MANGE telefoner siden. Nå har jeg hatt en iPhone 7 i straks 2 år og den er like fin. Har byttet beskyttelsesglass noen ganger da, men det er mye billigere enn å bytte skjermen, så det går. Anonymkode: f2544...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå