Gå til innhold

Ios

Gjest gloria

Anbefalte innlegg

Gjest gloria

Har planer om å reise til Ios nå til sommeren, og lurer på om noen her har tips angående utesteder,restauranter som er verdt å sjekke ut.

Reiser med Apollo, og skal bo på Petros Place. Er det noen her som har bodd der, og hva syntes dere evt.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg var der i 1999, da var det en reastaurant som het mythos som lå helt nederst i byen, ikke langt fra trappene (du skjønner det når du er der). Der var det god mat. Utestedene husker jeg ikke hva heter, men var endel på den norske baren (eller var den svensk): Var også innom Slammer, der får man en trakt i munnen og så heller de sprit i trakten. Synes ikke det var noe særlig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest2

Hei!

Du bør absolutt dra innom Lord Byron for å spise!! Ligger i en av smågatene...utrolig god mat og STORE porsjoner. OBS! Det kan være lurt enten å gå dit tidlig på kvelden eller faktisk bestille bord - spesielt dersom man er flere. Den fineste stranda er Manganari på baksiden av øya - men det er ikke så mange som drar dit og det er et stykke avgårde. Det er også en restaurant som ligger utover til venstre fra havna...det går buss ut dit - husker ikke helt hva det heter men de har veldig god mat der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du bør absolutt dra innom Lord Byron for å spise!! Ligger i en av smågatene...utrolig god mat og STORE porsjoner. OBS! Det kan være lurt enten å gå dit tidlig på kvelden eller faktisk bestille bord - spesielt dersom man er flere. Den fineste stranda er Manganari på baksiden av øya - men det er ikke så mange som drar dit og det er et stykke avgårde. Det er også en restaurant som ligger utover til venstre fra havna...det går buss ut dit - husker ikke helt hva det heter men de har veldig god mat der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest gjjest

petros place er helt ok. ligger i nærheten av båthavna.

ingen overdådig standard, vi fant overnatting da vi kom loffende m båt til øya, og det var egentlig ganske tilfeldig at vi bodde der.. vi fikk et bittelite rom med et uttrolig lite bad, men jeg så at de hadde andre rom/apt som var større, så kanskje vi bare var uheldige.

Ellers er ios sentrum nydelig, med trange gater og smug, minte meg litt om santorini. Masse nattklubber overalt, nattelivet er yrende!! Vi fant fort en favorittrestaurant som het bombay tror jeg, den var blitt anbefalt av lonely planet og maten var nyydelig..hvis du liker litt eksotisk mat da. god tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...