Gå til innhold

Oppbevaring av belter??!!


Dina

Anbefalte innlegg

Jeg digger belter, og har maaange....! :wink: Men; jeg har enda ikke funnet en lur måte å oppbevare dem på, slik at de er lette å ta frem og velge imellom fra dag til dag...

Hva gjør du med dine belter? Tips til oppbevaring?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg så mange belter at det er noe problem. Mine ligger og slenger i skapet..hehe

Men hadde jeg hatt mange ville jeg ha skrudd fast noen kroker på innsiden av skapdøren og hengt de der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en håndklestang på innsiden av klesskapdøren.

Beltene festes rundt stangen.

Fungerer bra, bortsett fra at jeg helst skulle hatt en til (maaange belter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg så mange belter at det er noe problem. Mine ligger og slenger i skapet..hehe

Men hadde jeg hatt mange ville jeg ha skrudd fast noen kroker på innsiden av skapdøren og hengt de der.

God ide i grunnen, men problemet er at ikke alle belter kan henges på kroker...! :wink: Men man kan jo ha en "krokløsning" og eventuelt en annen da... :klø: Takk for svar i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en håndklestang på innsiden av klesskapdøren.

Beltene festes rundt stangen.

Fungerer bra, bortsett fra at jeg helst skulle hatt en til (maaange belter...)

Jeg har tenkt tanken, men tar ikke det mye plass inne i skapet da Morrison??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ruller dem sammen i en skuff....men så har ikke jeg sånn millioner av belter heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt tanken, men tar ikke det mye plass inne i skapet da Morrison??

Det går bra hos meg. Jeg har innebygd klesskap, og de er ganske dype.

Håndklestangen stikker kanskje 3 cm ut fra skapdøren. Jeg har den på døren til skapet som inneholder kjoler og "småplagg". Det hadde blitt for trangt om det hang jakker på innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sånn skohylleting som skal henge i skapet fra IKEA til både sko og belter jeg. De to øverste lommene er forbeholdt belter. Fungerer bra, men nå har ikke jeg så mange da, 6-7 stk kanskje.

Hmm, det med den håndklestangen var en god idè. Mulig jeg må prøve noe sånt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en krok på Åhlens (ca. 50 kr), som du henger på stanga i skapet. Den har noen utstikkere nedover som er beregnet på belter/slips. Veldig fornøyd med den. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Jeg henger mine i klessapet, på den stangen hvor man egentlig skal henge klær.

Blir litt uoversiktelig men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før hadde jeg dem på en rad med knagger, men jeg skulle jo liksom alltit ha tak i de bakerste.. :-?

nå ligger de fleste sammenrullet i et par kommodeskuffer, noen ligger slengt i en skaphylle, hoftelenker og et par andre har jeg i et hjørne av bokhylla, og en del sitter i bukser og skjørt som ligger slengt omkring :oops: har fått skikkelig dilla i det siste, så har sikkert over 30 belter nå, og de fleste bruker jeg stadig vekk.

savner en eller annen måte å sortere dem på så jeg finner de jeg vil ha. vet liksom ikke om jeg skal sortere etter. farge, eller type eller hva?

blir veldig glad om noen har noen gode ideer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Xavia

Jeg har også mange belter! Elsker tilbehør. Jeg har "ofret" en skuff i garderobeskapet mitt til beltene mine. De ligger kveilet sammen som slanger, pent og pyntelig på rekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...