Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Anbefalte innlegg

Gjest marie_82
Skrevet (endret)

Jeg har hele tiden hatt følelsen av å ha sett Henrik (hørt) Henrik før, og nå vet jeg hvor. Det er jo Elling!

Endret av marie_82
.
Skrevet
Akkurat nå, marie_82 skrev:

Jeg har hele tiden hatt følelsen av å ha sett Henrik før, og nå vet jeg hvor. Det er jo Elling!

Eling?

Anonymkode: 5766e...b31

Skrevet

Hallo, kan noen være så snill å oppdatere meg hva som har skjedd siden kongen Daniel kom tilbake til kongehuset? :) :) :)  Jeg dabbet av

Skrevet

Å fy faen, episoden som er på tirsdag😂😂

Anonymkode: 4ec36...27f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å fy faen, episoden som er på tirsdag😂😂

Spoil!

Anonymkode: e1d9c...f6f

Skrevet

Ole er årets hykler. Han gjorde jo det samme mot Rikke med Andrea for faen! 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spoil!

Anonymkode: e1d9c...f6f

MED spoiler tag! 

• Liker 1
Skrevet
Spoiler

Daniel og hun Andrea er på date, og det er så jææævlig kleint. De har nesten ikke noe til felles, men Daniel mener at de kan bygge videre relasjon på taco og pizza, og mener de har jo en god del til felles.

også sier Andrea at hun liker tullete gutter. Joda, Daniel kan være barnslig og tullete, skrike høyt i dusjen, drikke cola og Pepsi i bokseren. Må nesten se det, et så sinnsykt kleint. Daniel fikk heller ikke noe den natten. 

også prøver han nye gutten seg på Sandra. «Jeg lover deg, du knuller de andre jentene as», men hun vil ikke ha han som sånn da. Men han kan jo få henne om han vil da. 

Og resten av kvelden er han innpåsliten på hun charlene om at de skal pule, men hun ditcher han også😅 har ikke så mye å si for han da, fordi han puler ellers så mye han vil, og er ikke vandt med å få et nei. Plutselig er ikke jentene inne i villaen hans type jenter. 

• Liker 17
Skrevet

Bare jeg som har gått over fra å være forbauset til å bli lettere provosert av hvordan alle disse damene går etter daniel? Nå vet jeg at dette er ex on the Beach, og jeg ikke burde ha for høye forhåpninger for folk som blir med frivillig. Noen har jeg f eks ingen forhåpninger til. Daniel kan gjøre hva han vil for min del, har skjønt hva han driver med. Men han fremstår også som en stor idiot og har gjort og sagt en haug idiotiske ting.

Når man da får høre eller opplever dette direkte og sier klart og tydelig fra om hvordan det trekker ned. For så å prøve seg på fyren av akkurat samme grunn senere. Igjen og igjen, og ikke være alene om det. Dumpe folk fordi de er "for snille" og gå etter det man sier man ikke liker. Da blir jeg skuffa, og begynner å miste troen på damer generelt. Unnskyld for at jeg dømmer dere alle på bakgrunn av idioter på TV, men denne typen oppførsel er jo vidt kjent, beskrevet og forutsett av diverse kjente kvinnefiendtlige verdenssyn. Og her ser jeg altså at det er en greie, det er ikke oppdikta tull som jeg har lyst til å tro. Jeg er skuffa. Og får veldig lyst til å bli skuffa. Unnskyld, alle dere ordentlige damer.

Anonymkode: c57c7...893

• Liker 10
Skrevet

Lyst til å bli drittsekk, skulle det stå. Kan man redigere anonyme innlegg?

Anonymkode: c57c7...893

Skrevet

Tydelig forskjell på Helenes og Andreas etterreaksjon av kysset med Daniel. Andrea virker ikke til å forstå i det hele tatt at Ole reagerer på at hun kysset Daniel. Ja, de er ikke sammen, men det kan jo såre likevel. 

Anonymkode: 379c0...14f

• Liker 4
Skrevet

Er det bare meg som synes Daniel ser eldre ut nå enn i de første episodene? 

• Liker 2
Skrevet

Det som er mest trist er at kvinner som helene og andrea sitter og juger til vegard og til ole. 

Hva er vitsen?

Blir man lykkelig av å juge til omgivelsene sine for å gjøre det en vil?

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, waco skrev:

Det som er mest trist er at kvinner som helene og andrea sitter og juger til vegard og til ole. 

Hva er vitsen?

Blir man lykkelig av å juge til omgivelsene sine for å gjøre det en vil?

Når man er så hul, prinsesse, narsissistisk og ansvarløs at man blir med på dette programmet? Ja de blir lykkelige av å holde på en fasade, og ellers gjøre som de vil. Denne bortskjemte, oppmerksonhetssyke gjengen av kjerringer her løper videre til neste fyr med eeen eneste gang de kjeder seg eller føler at de ikke har 100% fokus på seg. Flaut å se på. 

Anonymkode: 78525...a98

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når man er så hul, prinsesse, narsissistisk og ansvarløs at man blir med på dette programmet? Ja de blir lykkelige av å holde på en fasade, og ellers gjøre som de vil. Denne bortskjemte, oppmerksonhetssyke gjengen av kjerringer her løper videre til neste fyr med eeen eneste gang de kjeder seg eller føler at de ikke har 100% fokus på seg. Flaut å se på. 

Hva tenker du da om Daniel?

Anonymkode: b4e16...603

• Liker 7
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg tenker er at kvinnene som beundrer Daniel er sinnsyke. De muliggjør at Daniel blir en innbilsk narsissist som tror han er den kjekkeste der inne.

Hvorfor vil dere damer være sammen med den kjekkeste og ikke den mest trofaste? 

Kan en kvinne her forklare meg fenomenet? 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, waco skrev:

Det jeg tenker er at kvinnene som beundrer Daniel er sinnsyke. De muliggjør at Daniel blir en innbilsk narsissist som tror han er den kjekkeste der inne.

Kvinner vil ha det andre kvinner vil ha, og føler seg som en vinner når de drar det i havn.

• Liker 3
Skrevet

De er så egoistiske! Meg meg meg! Driter i om man sårer andre, oppfordrer hverandre til å ikke være snille mot andre osv. 

Anonymkode: b74d9...e15

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er enda verre, bare mann. Absolutt så oppmerksomhetssyk og falnetter bekreftelse at jeg har ikke ord. De jentene er helt på jorde som blir tiltrukket av ham

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, waco skrev:

På studiene, da jeg var 21-22, var det ei jente i samme alder. Vi ble kjent og hun betrodde at kjæresten hennes hadde vært utro. Jeg spurte hvorfor hun ikke gjorde det slutt når det konstant gjentok seg, svaret hennes var "han er den kjekkeste i området, tror ikke jeg finner en like fin en". Hun prøvde også å melde seg på paradise hotel, så det er en egen gruppe mennesker som holder på sånn. De har rett og slett ikke de samme verdiene som andre.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...