Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Summ skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å se med premium, må jo vente like lenge på episodene uansett 

Man får se episoden 10 timer før + slipper reklame :)

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

Joda, men tenker mest på de i denne tråden. Er jo ikke noe gøy å se en episode en hel uke i forveien, og ikke få diskutert! Denne tråden er jo veldig aktiv, og det morsomste med serien er jo å diskutere her, egentlig 😂 så da må det jo bli kjedelig å ligge foran og ikke få diskutert før det har gått lang tid. Kan jo se tirsdag episoden på torsdag liksom 

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns Daniel ble betydelig verre etter han kom inn igjen. Lurer på om de kan ha oppfordret han til å spille mer på egoet, og virke enda dummere enn det han er. 

Ja, han var vimsete og selvopptatt tidligere, men nå virker han bare klein, kvalm og overdrevet.

Anonymkode: bec22...651

• Liker 11
Skrevet

Håpet det var Rikke som måtte ut denne gangen. Jeg har aldri likt henne, hun er så veslevoksen at hun blir barnslig. Men Melina bør inn igjen, tror det blir kjedelig uten henne. Den jenta har vokst enormt, for en personlighet! 

• Liker 8
Skrevet

Har de sluttet å pule og krangle? Roet seg ned. Var jo action og avisskriverier i starten? 

Anonymkode: 4026e...d70

• Liker 6
Skrevet (endret)
1 time siden, Summ skrev:

Håpet det var Rikke som måtte ut denne gangen. Jeg har aldri likt henne, hun er så veslevoksen at hun blir barnslig. Men Melina bør inn igjen, tror det blir kjedelig uten henne. Den jenta har vokst enormt, for en personlighet! 

Tror de sendte henne ut fordi hun ble monogam med Adrian. Adrian har vel ex(er) der, så de håper vel at noe skal skje der? Og de sendte Daniel inn igjen, kanskje de sender inn Melina igjen også? De håper vel at Adrian gjør noe dumt men hun er ute, slik Melina gjorde da Daniel røk ut.

Men jeg skjønner ikke helt at de lot Inger være der så lenge og at de sendte ut han ekle rødtoppen (exen til Melina). Han hadde potensiale til å ødelegge ryktet sitt totalt, ikke bare skade det slik han gjorde ved å være så sinnsykt klein. Han var ikke akkurat sexy og virket veldig klar over det fordi han brukte så mye penger på klær. Hadde vært gøy å se mer av han. 😂

Endret av loveli
Skrevet
På 12.10.2018 den 23.06, Mysticgirl skrev:
Åh så søt Adrian er 😍

Var han like søt da han rage-pulte hun hypre dama?

• Liker 8
Gjest Mysticgirl
Skrevet
9 timer siden, jabx skrev:

Var han like søt da han rage-pulte hun hypre dama?

Ja litt hevnsex  må jo være lov 😂

Skrevet

Jeg vil tro Melina kommer inn igjen. Hun har laget for mye liv til å forsvinne. Pluss at hun skrev noe på instastory som kan tolkes i den retningen...

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er så fascinerende deltagere. Føler vi blir godt kjent med både deres gode og dårlige sider, og når man trodde de var overfladiske drittunger viser de en dypere side. 

Unntak er Daniel og Sandra. Daniel virker veldig overfladisk med lite evne til selvrefleksjon, og Sandra er bare alt for mye hele tiden, uten at hun går noe i dybden. 

Anonymkode: 110ba...209

• Liker 12
Skrevet (endret)

Slippes det ikke nye episoder for premium ved midnatt? Eller husker jeg feil? Ikke noen ny episode nå i hvertfall, hm.

Eller er det tirsdagsepisoden som har ligget der siden torsdag?! 

Endret av A4.
Skrevet
5 minutter siden, A4. skrev:
Eller er det tirsdagsepisoden som har ligget der siden torsdag?! 

Ja.

Anonymkode: e1d9c...f6f

• Liker 1
Skrevet
På 13.10.2018 den 20.27, Jordbærkake34532 skrev:

Nei man får sett neste episode samme dag som dagens episode sendes på tv. I dag har jeg fått se episode 20. 

Anonymkode: a37b0...c7f

Skrevet
På 13.10.2018 den 23.35, Summ skrev:

På hvilken måte har hun vokst? 

Anonymkode: a37b0...c7f

• Liker 4
Skrevet

Herregud for en gjeng fucka narsissister... sex og utseende er det eneste som står i huet på de. Og hun der som klina med han fyren i senga, hun som jo mangla litt for å være glad i han langhåra, hun brøt jo helt sammen, herregud ta ansvar di utro kjerring. 

Anonymkode: 78525...a98

• Liker 10
Annonse
Skrevet

Tragisk hele greiene, rett og slett. 

Anonymkode: 4ad98...d5c

• Liker 1
Skrevet

Ble litt overrasket da Helene tittelerte Daniel som søppel i samme setning som hun indikerer at hun ønsker han tilbake, for så å rote med Daniel senere på kvelden🤔 kan nesten ikke vente til torsdag! 

• Liker 7
Skrevet

Dæven, det er mange sklier der inne. Men god underholdning for oss andre, da 😂

• Liker 7
Skrevet

Kan noen skrive med spoilertag hva som skjer til torsdag?

Anonymkode: 69129...b86

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen skrive med spoilertag hva som skjer til torsdag?

Anonymkode: 69129...b86

Spoiler

Det jeg husker i grove trekk: Helene blir trøsta av Rikke, og Rikke henter Vegard for å snakke med Helene. Helene og Vegard ordner opp mellom seg. Daniel sier han vil satse på Andrea. De kysser foran et glassvindu og Alex ser det og sier det videre til Ole. Ole blir sint og vil ikke sove med Andrea. Dagen etter får Daniel og Andrea dra på date, og de får en natt på et luksushotell. Rikke og Ole har spa-dag sammen. Mens Daniel og Andrea er på luksushotellet, skal de andre feste med tema "trailer trash". 

Anonymkode: 81aa2...0cb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...