Rosewood Skrevet 12. oktober 2018 #1401 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alt Daniel bryr seg om er hvor kjekk han er og hvor kjekk han er i forhold til de andre. Selvopptatt douche, lyset på men ingen hjemme. Skulle ønske ingen av jentene gadd å vise han oppmerksomhet så kunne han gått rundt der og undret enda mer på hvor kjekk han er eller ikke.... Anonymkode: 91869...386 Han er helt besatt over hvor kjekk han er! Narsissist deluxe 14
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1402 Skrevet 12. oktober 2018 Rikke kunne fått Ole hvis hun bare hadde åpnet seg for han tror jeg. Det virket som at det var det eneste han ventet på, vet ikke om han hadde gått etter Andrea da. De virker ganske kyniske hele gjengen. De har ikke problemer med å såre hverandre tydeligvis, selv når de er gode venner. Representerer de normalen av unge voksne i dag eller er de ekstreme? Den gangen jeg var ung var det ikke kult for damer å ligge rundt, men det er kanskje annerledes i dag? Går alle damene på p-pillen der inne eller bruker de kondom? Regner med at de vet at de kan få både kjønnssykdommer og blir gravide av sex. Anonymkode: a37b0...c7f 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1403 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Representerer de normalen av unge voksne i dag eller er de ekstreme? Anonymkode: a37b0...c7f Nei, definitivt ikke!! Ungdom flest er ikke slik som disse grenseløse, hodeløse og ekstremt selvopptatte folka her! Mangler jo vett og moral hele fuckings gjengen! Anonymkode: 8c34a...07a 9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1404 Skrevet 12. oktober 2018 9 timer siden, Rosewood skrev: Han er helt besatt over hvor kjekk han er! Narsissist deluxe Han finnes Ikke kjekk! Grunnen til det er at han har steinansikt, med null sjel og sjarm. Tror ikke jeg har sett ham med et ekte smil (eller annet ekte ansiktsuttrykk) hele EOTB. "Kjekk" er Ikke bare muskler og et pent ansikt. Anonymkode: b8cd0...fe0 21
Rosewood Skrevet 12. oktober 2018 #1405 Skrevet 12. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han finnes Ikke kjekk! Grunnen til det er at han har steinansikt, med null sjel og sjarm. Tror ikke jeg har sett ham med et ekte smil (eller annet ekte ansiktsuttrykk) hele EOTB. "Kjekk" er Ikke bare muskler og et pent ansikt. Anonymkode: b8cd0...fe0 Han ser helt tom ut, ser ikke ut som om det er noenting i hodet hans. Lyset er av, ingen er hjemme 😐 11
Gjest loveli Skrevet 12. oktober 2018 #1406 Skrevet 12. oktober 2018 10 timer siden, Rosewood skrev: Han er helt besatt over hvor kjekk han er! Narsissist deluxe Da jeg først så han på skjermen tenkte jeg at han var 10 av 10. Skikkelig kjekk!! Nå synes jeg ikke at han er kjekk overhode. Rart hvordan det der fungerer! Nå synes jeg han er 2 av 10. Når han åpner kjeften er han -10 av 10. Hele vesenet hans irriterer meg. Han har samme ansiktsuttrykk uansett hva han snakker om, med mindre han snakker om hvor deilig han er, da smiler han. Og han har så lite selvinnsikt og skjønner så lite av verden rundt han at at jeg faktisk blir litt skremt.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1407 Skrevet 12. oktober 2018 10 minutter siden, loveli skrev: Da jeg først så han på skjermen tenkte jeg at han var 10 av 10. Skikkelig kjekk!! Nå synes jeg ikke at han er kjekk overhode. Rart hvordan det der fungerer! Nå synes jeg han er 2 av 10. Når han åpner kjeften er han -10 av 10. Hele vesenet hans irriterer meg. Han har samme ansiktsuttrykk uansett hva han snakker om, med mindre han snakker om hvor deilig han er, da smiler han. Og han har så lite selvinnsikt og skjønner så lite av verden rundt han at at jeg faktisk blir litt skremt. Han er virkelig helt ute... Det fårete gliset når han er fornøyd med seg selv... Også så ekstremt seriøs når han skal si noe om kroppen sin eller hva andre synes om kroppen hans... "Andrea synes at rumpen min var HARD" Sweet holy Mother of Jesus... Anonymkode: 91869...386 17
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1408 Skrevet 12. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Rikke kunne fått Ole hvis hun bare hadde åpnet seg for han tror jeg. Det virket som at det var det eneste han ventet på, vet ikke om han hadde gått etter Andrea da. De virker ganske kyniske hele gjengen. De har ikke problemer med å såre hverandre tydeligvis, selv når de er gode venner. Representerer de normalen av unge voksne i dag eller er de ekstreme? Den gangen jeg var ung var det ikke kult for damer å ligge rundt, men det er kanskje annerledes i dag? Går alle damene på p-pillen der inne eller bruker de kondom? Regner med at de vet at de kan få både kjønnssykdommer og blir gravide av sex. Anonymkode: a37b0...c7f Ja tenk det,at jenter også kan ha xxxx antall sexpartnere i 2018. Wow altså,imponerende at folk gidder å slutshame idag.. Anonymkode: e1d9c...f6f 7
Rosewood Skrevet 12. oktober 2018 #1409 Skrevet 12. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er virkelig helt ute... Det fårete gliset når han er fornøyd med seg selv... Også så ekstremt seriøs når han skal si noe om kroppen sin eller hva andre synes om kroppen hans... "Andrea synes at rumpen min var HARD" Sweet holy Mother of Jesus... Anonymkode: 91869...386 «Ansiktet hennes lyste opp da hun befølte musklene mine» Herrefred. 3
jabx Skrevet 12. oktober 2018 #1410 Skrevet 12. oktober 2018 2 timer siden, Rosewood skrev: Han ser helt tom ut, ser ikke ut som om det er noenting i hodet hans. Lyset er av, ingen er hjemme 😐
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1411 Skrevet 12. oktober 2018 Daniel er så opptatt av å være kjekk at han konstant ser anspent ut. Anonymkode: 66e43...1e6 15
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1413 Skrevet 12. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja tenk det,at jenter også kan ha xxxx antall sexpartnere i 2018. Wow altså,imponerende at folk gidder å slutshame idag.. Anonymkode: e1d9c...f6f Det er ikke slutshaming. Jeg bare spør hva som er normalt i dag. Anonymkode: a37b0...c7f 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1414 Skrevet 13. oktober 2018 Daniel når nye høyder på tirsdag Anonymkode: a5f54...e1f 1
vintage Skrevet 13. oktober 2018 #1415 Skrevet 13. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Daniel når nye høyder på tirsdag Anonymkode: a5f54...e1f Det kan bli verre enn han fremstår nå? 😲 15
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1416 Skrevet 13. oktober 2018 Det som er litt morsomt med at de klipper sånn som de gjør, er jo at man kan le av de. For det blir nesten bare som skuespill🙈 hadde padden drept deltagerene i steden for å bare sende dem ut, så kunne det blitt sammenligna med Hotel Cæsar 😂 leste et intervju med Daniel, å han virker ikke noe lik sånn som han fremstilles på TV 🙈 Anonymkode: cbb18...692 1
Summ Skrevet 13. oktober 2018 #1417 Skrevet 13. oktober 2018 Skjønner ikke hvorfor folk gidder å se med premium, må jo vente like lenge på episodene uansett 2
Brimi Skrevet 13. oktober 2018 #1418 Skrevet 13. oktober 2018 26 minutter siden, Summ skrev: Skjønner ikke hvorfor folk gidder å se med premium, må jo vente like lenge på episodene uansett Man kan se tirsdagsepisoden før tirsdag, men det var ikke slik i begynnelsen.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1419 Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, Summ skrev: Skjønner ikke hvorfor folk gidder å se med premium, må jo vente like lenge på episodene uansett Er ikke bare ex on the beach man kan se på dplay da Og ikke minst! Null reklame Anonymkode: 2347b...42e 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1420 Skrevet 13. oktober 2018 7 timer siden, vintage skrev: Det kan bli verre enn han fremstår nå? 😲 Idiotskap kan vel ikke måles? Anonymkode: a5f54...e1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå