Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Macro skrev:

Han er utrolig klein å se på. Makan til sutre-putre har jeg aldri sett. Ikke har han selvinnsikt til å innse hans enorme dobbeltmoral heller...

Og ingenting er hans feil. Han prøver bare å være snill og grei...

As if!

Anonymkode: b8cd0...fe0

• Liker 11
Skrevet

OLE😍 Men Rikke synker litt i mine øyne nå 😔

• Liker 7
Skrevet

Hello darkness, my old friend! Hahaha! Jeg «bøyer meg i hatten» for produksjonen 😂 Daniel ass... Er det mulig å være så døll og sjarmløs?! Nå vet vi i det minste at det tar ca 18 dypp å bestemme seg for om man vil ha sex med noen 😬🙄

Anonymkode: b0cff...4c9

• Liker 23
Skrevet (endret)
38 minutter siden, Macro skrev:

Han er utrolig klein å se på. Makan til sutre-putre har jeg aldri sett. Ikke har han selvinnsikt til å innse hans enorme dobbeltmoral heller...

Det var litt gøy når Helene påpekte at det Melina holdt på med var det samme som han selv hadde gjort bare dager før, og han bare "nei det er ikke det samme, det er IKKE det samme" :P

(jo Daniel det er akkurat det samme)

Endret av helloAdele
  • Liker 17
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hello darkness, my old friend! Hahaha! Jeg «bøyer meg i hatten» for produksjonen 😂 Daniel ass... Er det mulig å være så døll og sjarmløs?! Nå vet vi i det minste at det tar ca 18 dypp å bestemme seg for om man vil ha sex med noen 😬🙄

Anonymkode: b0cff...4c9

Ja, fy søren den samtalen der 🙈

• Liker 1
Skrevet

Daniel er ubeskrivelig usjarmerende, selvopptatt og klein 😩 At han i fullt alvor kan stå foran kamera og lire av seg alt dette selvskryt... 

Hadde ikke tatt i han med ildtang om jeg fikk han kastet etter meg(av aper) på en øde øy! 

Anonymkode: 91869...386

• Liker 16
Skrevet

Måtte le da Helene sa til Daniel: "du e jo litt som hu", og han svarer: "Hva sa du? SLU?!" :fnise:

Anonymkode: 81aa2...0cb

• Liker 14
Skrevet

Forstår Rikke litt. Ikke alle er flinke til å snakke om følelser. Jeg er som Rikke, sier "Det går bra" når det ikke går bra. 

Anonymkode: 5766e...b31

• Liker 13
Skrevet

Guuuuud, kan ikke Rikke bare si hva hun føler istedenfor «neida det går bra. Bare ligg med hu. Kos med hu, det går heeeelt fint». Er jo latterlig! Kan hun ikke bare si at hun vil ha han? Blir frustrert av å se på.. 

• Liker 25
Skrevet

Stakkars Rikke, kan hun ikke bare være ærlig? Synes Ole gjorde et godt forsøk på å få ut av henne hva hun mente da.. 

• Liker 8
Skrevet

Så længe vi har en fin tone, bla bla bla... Rikke... Du vil ha han for deg selv. 

Anonymkode: 91869...386

• Liker 20
Skrevet

Jeg synes synd på Rikke, for jeg var akkurat slik selv da jeg var rundt 20. Ville ikke at noen skulle komme helt innpå meg, for da kunne ingen se den ekte meg og såre meg. Er jo veldig dumt, for jeg endte jo alltid opp med å forvirre de jeg holdt på med, og de gikk videre i livet. Mens jeg satt grinende igjen og skjønte ikke hvorfor. Endret meg heldigvis med tiden, og traff drømmemannen 😊

Anonymkode: 8aae7...c81

• Liker 9
Skrevet

Daniel... Jeg kan ikke fatte at fyren kan være seriøs med alt det som renner ut av kjeften på han 😂 De burde sette på sangen «In love with myself» neste gang han skal snakke. 

Rikke burde bare være ærlig med Ole om følelsene hun åpenbart han for han. 

Anonymkode: 69129...b86

• Liker 15
Skrevet

Trodde ikke jeg skulle si det, men Ole fremstår veldig bra der inne nå. Han prøver virkelig å trå forsiktig/manøvere riktig mellom eksene sine. Daniels «show» er jo et grelt eksempel på at det nok ikke alltid er så lett. 

Anonymkode: 5b29c...97f

• Liker 17
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er andres dørmatte

Anonymkode: a37b0...c7f

Er hun dørmatte? Hun tar altså ikke sine egne valg, - var det slik å forstå?

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår Rikke litt. Ikke alle er flinke til å snakke om følelser. Jeg er som Rikke, sier "Det går bra" når det ikke går bra. 

Anonymkode: 5766e...b31

Ja du er også en lystløgner som liker å manipulere omgivelsene dine?

• Liker 1
Skrevet

Altså, Daniel. For en type. Han er jo ene og alene med for å lage pute-tv. Tipper han og Inger ryker straks. 

Anonymkode: 932ce...1d0

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, waco skrev:

Er hun dørmatte? Hun tar altså ikke sine egne valg, - var det slik å forstå?

Var vel ikke det som ble ment?

betyr vel at hun bare er der, og folk kan bruke henne som de vil, og hun sier ikke imot

Anonymkode: 30112...44a

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel ikke det som ble ment?

betyr vel at hun bare er der, og folk kan bruke henne som de vil, og hun sier ikke imot

Eller er det hun som bruker andre som de vil? Da la vel merke til at sandra tafsa på adrian først?

Hva mener du? Kan ikke du en gang til fortelle nøyaktig hva du mener? Er det det at hvem som helst kan ligge med sandra, og hun er helt uten medbestemmelse, eller at sandra ligger med dem hun har lyst til?

• Liker 4
Skrevet
29 minutter siden, waco skrev:

Eller er det hun som bruker andre som de vil? Da la vel merke til at sandra tafsa på adrian først?

Hva mener du? Kan ikke du en gang til fortelle nøyaktig hva du mener? Er det det at hvem som helst kan ligge med sandra, og hun er helt uten medbestemmelse, eller at sandra ligger med dem hun har lyst til?

Virker som om hvem som helst kan ligge med Sandra, og hun er med på det. Har ikke sett at hun har takket nei til sex med noen enda?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...