AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1201 Skrevet 27. september 2018 Daniel er så tragisk som det er mulig å bli. Nå skal ikke jeg spoile noe fra dagens episode, men jeg er sjokkert over at damene fremdeles går rundt og dagdrømmer og kjemper om han når han så åpenlyst holder på med fler. Mannen eier heller ikke ryggrad. Han er en pusekatt, samtidig som han har flere psykopatiske trekk(som dere vil se i dagens episode) når det kommer til å "eie" andre mennesker og egen selvinnsikt. . Og Inger virker ekstremt bitter for at han ikke gir henne noe oppmerksomhet. Hun ønsker ikke å vise det, men velger heller å blandet seg i at Daniel veksler mellom Melina og Helene, og begrunner dette med at hun ønsker å være en god venninne. Dette er jo bare løgn, hun blandet seg for å ødelegge, fordi hun vil ha han selv. Ser jo hvordan hun reagerte når de satt og snakket alene. Anonymkode: 1d5a8...81f 15
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1202 Skrevet 27. september 2018 Fy kjenner jeg blir sint av dagen episode. Lurer virkelig på hva som foregår inni hodet til en av deltagerne. Spoiler Først blir han sur fordi Melina og Adrian har ligget sammen. Deretter blir han enig med Melina at hun ikke skal røre Adrian og han skal ikke røre Helene. Melina rekker knapt og dra ut av huset, før han følger etter Helene som prøver å holde avstand. Selvfølgelig er det lov og prate, men er han som tar iniativ til å kose på henne enda hun spørr om han er lov til dette. Han blir sjalu når Helene snakker varmt om den nye deltageren. Og når Melina senere på kvelden reagerer på dette og velger Adrian igjen, så går han rett og prøver seg på Helene og prater piss om at han bryr seg så mye om henne. Må Tydeligvis være utrolig vanskelig å forstå at Helene ikke har lyst på en som i det øyeblikk øyeblikket velger deg, også velger venninna, for så gå tilbake tilbake når man ble avvist. huff er ikke lett å være den kjekkeste Anonymkode: c09c9...09f 34
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1203 Skrevet 27. september 2018 19 timer siden, Meadow skrev: Må si at jeg synes det er tåpelig at Ulrikke og Henrik får så mye pes. Folk på KG eller Jodel eller Instagram kjenner jo ingen av de privat, kan vel hende de passer godt sammen. Det begynner å bli lenge siden ex... ble spilt inn, og enda lenger siden skam. Vi kjenner dem jo ikke. Det er nå ulempen med å være deltaker på et realityprogram der man velger å ha sex med noen kun på trass. Anonymkode: 379c0...14f 6
Rosewood Skrevet 27. september 2018 #1204 Skrevet 27. september 2018 Fy faen Daniel 🙄 Blir så sjalu på Melina og Adrian, liksom sååå såret, og samtidig driver han og flørter og puser med Helene mens Melina er på stranda 17
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1205 Skrevet 27. september 2018 Adrian og Melina passer sammen! Melina har kommet seg og hun er mye mer sympatisk og søt nå enn hva jeg fikk inntrykk av i starten av serien. Anonymkode: 10020...9e7 10
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1207 Skrevet 27. september 2018 Daniel er så redd for å være alene... Anonymkode: 10020...9e7 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1208 Skrevet 27. september 2018 Henrik ligner på tanga-Frank (eller action-Frank som han ønsker å bli kalt). Anonymkode: 10020...9e7 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1209 Skrevet 27. september 2018 Daniel: "Ole ser opp til meg" som etterkommentar når Ole har trøstet han og forsøkt å være snill. Liiiiitt mangel på virkelighetsforståelse. Anonymkode: 10020...9e7 44
Pusle Skrevet 27. september 2018 #1210 Skrevet 27. september 2018 Daniel kommer ikke godt ut av dette. Han fremstår som høy på seg selv og uten selvinnsikt. Samtidig virker han litt tom og nesten litt likegyldig i kroppsspråket, lite mimikk. Nesten som man kan lure på om han ikke har det så bra, og det er i så fall trist. Har lest intervju med han der han uttrykker at han er fremstilt feil, og at vennene hans ikke kjenner han igjen. Håper egentlig det stemmer for hans del. Syns ellers det var bra at han ble stilt til veggs idag, heiet på Helene på slutten der som sa tydelig ifra:) 17
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1211 Skrevet 27. september 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Adrian og Melina passer sammen! Melina har kommet seg og hun er mye mer sympatisk og søt nå enn hva jeg fikk inntrykk av i starten av serien. Anonymkode: 10020...9e7 Enig, hun har gått fra å være den verste til å bli en av de beste jentene. Men var litt sjokkerende hvordan hun gikk rett og la seg til å sove med Daniel når hun hadde holdt på med han siden Daniel dro ut + at Daniel går frem og tilbake mellom alle. Spesielt når Adrian sa "Jeg regner med at du sover med meg i natt" Anonymkode: 1d5a8...81f 5
nirvania Skrevet 27. september 2018 #1212 Skrevet 27. september 2018 Æh, hadde vært SÅ flau om jeg var x-dama til Daniel. Tenk at den selvopptatte duden der har klart å være i et forhold i NI år!? Jeg tror at når det ble slutt med han og xen så tørna det helt for han. Han er en skikkelig klyse og ALT for høy på seg selv! Han er stygg i mine øyne nå, pga oppførselen hans og måten han er på som person. Sjekka ut instagrammen hans her om dagen, og fysøren så mange selfies... Hadde styra meg langt unna han der ass. Melina har jeg faktisk begynt å digge, haaatet hun i starten men jeg digger hu sykt nå. Hun gir så totalt f i alt, og er skikkelig douche mot guttene! Og DET liker jeg. At hun behandler gutter slik gutter behandler jenter. Hun er ganske morsom også. 23
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1213 Skrevet 27. september 2018 Flere som ikke får tekst lenger? Anonymkode: b4e16...603
AnonymBruker Skrevet 27. september 2018 #1214 Skrevet 27. september 2018 Daniel er så tragisk. En mer wishywashy person må du søke lenge etter! TA ET VALG GUTT: Anonymkode: 108f1...8f5 3
helloAdele Skrevet 27. september 2018 #1215 Skrevet 27. september 2018 Tenker det kommer opp et fint bilde av Daniel om man søker opp dobbeltmoral i ordboka. Nei men helt seriøst. Fyren ser jo vi virkelig ikke seg selv. "Jeg føler jeg får så mye piss uten å gjøre noe gale liksom." Mhm 🙄 7
Jordbærkake34532 Skrevet 27. september 2018 #1216 Skrevet 27. september 2018 1 time siden, nirvania skrev: Æh, hadde vært SÅ flau om jeg var x-dama til Daniel. Tenk at den selvopptatte duden der har klart å være i et forhold i NI år!? Jeg tror at når det ble slutt med han og xen så tørna det helt for han. Han er en skikkelig klyse og ALT for høy på seg selv! Han er stygg i mine øyne nå, pga oppførselen hans og måten han er på som person. Sjekka ut instagrammen hans her om dagen, og fysøren så mange selfies... Hadde styra meg langt unna han der ass. Melina har jeg faktisk begynt å digge, haaatet hun i starten men jeg digger hu sykt nå. Hun gir så totalt f i alt, og er skikkelig douche mot guttene! Og DET liker jeg. At hun behandler gutter slik gutter behandler jenter. Hun er ganske morsom også. Kunne blitt spennende hvis denne exen hadde dukket opp😂 3
helloAdele Skrevet 27. september 2018 #1217 Skrevet 27. september 2018 Var litt gøy at de spilte weak av AJR når Daniel drev og pjuska på Helene da «I'm weak, and what's wroooooong with that» 3
tuppa Skrevet 28. september 2018 #1218 Skrevet 28. september 2018 Jeg kjøper ikke dette dramaet her helt jeg.. Tipper produksjonen har sagt at han kan sjekke inn igjen på det premisset at han lager drama med Melina/Adrian/Helene. For jeg tror helt seriøst ikke at Daniel er så dum at han forlanger Melina å holde seg til en mann fordi noe annet er urettferdig, når det var akkurat det Daniel gjorde selv med Melina og Helene. 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1219 Skrevet 28. september 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var faktisk før deg Anonymkode: e1d9c...f6f Nope, bevis det ☠️ Anonymkode: 1db29...78d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #1220 Skrevet 28. september 2018 6 timer siden, Pusle skrev: Daniel kommer ikke godt ut av dette. Han fremstår som høy på seg selv og uten selvinnsikt. Samtidig virker han litt tom og nesten litt likegyldig i kroppsspråket, lite mimikk. Nesten som man kan lure på om han ikke har det så bra, og det er i så fall trist. Har lest intervju med han der han uttrykker at han er fremstilt feil, og at vennene hans ikke kjenner han igjen. Håper egentlig det stemmer for hans del. Syns ellers det var bra at han ble stilt til veggs idag, heiet på Helene på slutten der som sa tydelig ifra:) Hadde han faktisk vært fremstilt feil hadde vel jentene der inne reagert mer på hvordan han er mot dem. Ingen av exen som er tatt inn virker tatt på senga av måten han holder på. Tipper han føler det er feil grunnet hans totale mangel på sosial innsikt og selvinnsikt. Og kan fint tro på at kompiser hjemme ikke kjenner ham igjen, for hjemme er det tross alt lettere å lage sitt eget narrativ enn det er på ex on the beach. Anonymkode: bc0fe...a39 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå