Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nope, bevis det ☠️

Anonymkode: 1db29...78d

Bla deg bakover å se selv.

Anonymkode: e1d9c...f6f

Skrevet

Jeg var faktisk før deg ;)

6 hours ago, AnonymBruker said:

Nope, bevis det ☠️

anonym ...f6f var først, 15. september.

Henrik dater Ulrikke Falch nå.. 🤮

anonym ...78d var sist, 19. september. 

Henrik er jo sammen med Ulrikke Falch, noe som er ironisk fordi hun er såå feminist. Lurer på hva hun syns om oppførselen hans 

Sånn, da kan dere gå videre med livene deres. 

Anonymkode: 12514...347

• Liker 31
Skrevet

Første uka: digga Henrik, skeptisk til Melina. Skeptisk til Daniel også forsåvidt... 

Nå:  Digger Melina, skeptisk til Henrik, fortsatt skeptisk til Daniel. 

noen ting forandrer seg, andre ikke. 

Anonymkode: 110ba...209

• Liker 12
Skrevet

Daniel er et klassisk eksempel på at sjarm vinner over utseende, han har tapt for å si det sånn..

Anonymkode: 66e43...1e6

• Liker 18
Skrevet

Jokere er et så latterlig konsept. De andre har jo ikke ordentlig ekser engang. 

Anonymkode: 379c0...14f

• Liker 15
Skrevet

Psykoanalyse incoming. Får inntrykk av at Daniel er grunnleggende usikker, og har en veldig overfladisk selvtillit og syn på relasjoner. Han vet at han ser bra ut og får damer, men er avhengig av å være best hele tiden for å bekrefte det. Så når damene dumper han og han prater med Ole, så er selvtilliten hans ødelagt. Han må veldig ordrett få bekreftet at ja, de "har en god connection" osv for å føle at ikke alt er håpløst. Etterpå må han rasjonalisere "overlegenheten" sin med at Ole egentlig ser opp til ham. Så er det denne tomheten, for han virker som flere her har sagt "tom", på en måte som er vanskelig å beskrive. Vil tro det har en sammenheng med akkurat dette. Hvis man ikke er trygg på seg selv, men bare et overfladisk image, så virker man lett som et tomt skall. Det er jo det eneste man klarer å vise.

Anonymkode: c57c7...893

• Liker 24
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

anonym ...f6f var først, 15. september.

anonym ...78d var sist, 19. september. 

Sånn, da kan dere gå videre med livene deres. 

Anonymkode: 12514...347

Flott du ordner opp ja.

• Liker 1
Skrevet
På 26.9.2018 den 12.44, waco skrev:

Ulrikke fra Skam er med Henrik fra ex on the beach.

Det er så gøy at en kampklar feminist er så forelsket i en mann som til de grader forbruker kvinner!

https://www.vg.no/rampelys/i/6nR76Q/ex-on-the-beach-henrik-bekrefter-forhold-til-ulrikke-falch-ja-vi-er-kjaerester

Damene bruker jo han og. Han lovet ingen kjærlighet. 

Anonymkode: a37b0...c7f

Skrevet

''skjønner ikke hvordan folk kan leke med andre og vippe mellom to personer?!?'' (fritt fortalt fra min hukommelse😅) også gjør han NETTOPP det selv??! 

Merker når  folk ramser opp de positive tingene om Daniel, så er det ingen som sier noe om personligheten hans, kun utseendet

• Liker 10
Skrevet

Noen som vet hvor skinnjakka Kristian som røyk ut er fra? sykt fet. 

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Litt ironisk da. Daniel hadde i utgangspunktet fått hvem han ville der inne, men fordi han ikke velger å gå for en dame, så ender nå opp med å få ingen av dem. Ser ut som han og Melina flørter igjen neste epsiode, så får se hvor lenge "straffen" han får holder :ler:

Ellers kan jeg forstå hvorfor han føler seg "feilt" fremstilt. Produksjonen spør jo han spørsmål om hvem han mener er kjekkest osv,, og det ser dårlig ut for han når svarene hans blir vist rett etter visse situasjoner og bestemte klipp. Produksjonen har veldig mye makt når det kommer til å konstruere et bestemt bilde av en deltager, og de tegner jo Daniel slik de gjør fordi det generer mer engasjement (flere seere). 

Ellers synes jeg synd på han som røk. Han ble også avvist av alle damene han "prøvde seg på". 

Skrevet

Bra han Kristian røk. Synes han gjorde stemningen ukomfortabel - typen som tror ei jente flørter om hun er hyggelig. Ga meg litt creeps.

Daniel, du Daniel. Cry me a river.

Anonymkode: e3322...e03

• Liker 27
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra han Kristian røk. Synes han gjorde stemningen ukomfortabel - typen som tror ei jente flørter om hun er hyggelig. Ga meg litt creeps.

Daniel, du Daniel. Cry me a river.

Anonymkode: e3322...e03

Enig! Skal ikke påstå at det er derfor, men han var ikke kjekk så når han først får oppmerksomhet så tror han at det betyr så mye mer. Og lyse øyevipper på menn er bare turn off... han burde farge de!

Og måten han slikket seg rundt munnen da han snakket med Inger. Altså hallo, man merker vel fort at Inger ikke er en jente som liker sånt??

Anonymkode: 07762...512

• Liker 1
Skrevet

Sykt at Kristian er «eksen» til Melina 😂

Anonymkode: 20c71...f22

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Skal ikke påstå at det er derfor, men han var ikke kjekk så når han først får oppmerksomhet så tror han at det betyr så mye mer. Og lyse øyevipper på menn er bare turn off... han burde farge de!

Og måten han slikket seg rundt munnen da han snakket med Inger. Altså hallo, man merker vel fort at Inger ikke er en jente som liker sånt??

Liker noen jenter sånt? 😆

Anonymkode: b11a8...c1a

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker noen jenter sånt? 😆

Anonymkode: b11a8...c1a

Melina-jenter ;)

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Aldri skjønt kva som var greia med Daniel, han er faktisk ikkje så innmari kjekk:ohmy: Ser gutter/menn på byen kvar gang eg er der som et så mykje kjekkere.

Melina har eg alltid likt :P 

Skrevet

Skjønner heller ikke hva som er greia med Daniel. Litt over snittet utseendemessig, men måten han er på i programmet gjør at han fremstår totalt blottet for sjarm. Det er rett og slett uattraktivt å fremheve/opphøye seg selv så mye som han gjør. (Selvsagt burde alle andre menn holde seg unna «haremet» hans der inne. Han er jo tross alt Daniel. 😠)

Anonymkode: 5b29c...97f

• Liker 8
Skrevet

Jesus er mye kjekkere enn Daniel. Daniel ser ut som en hundevalp i ansiktet med altfor lang overkropp.

Melina er god som gull. Hun har gått igjennom mye tøft tidligere i livet som gjør henne ekte og reflektert.

Daniel derimot... Som Helene sa: "Jeg tror han kan ha veldig godt av å ha noe tid for seg selv."

Anonymkode: 56e59...586

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...