annebanane Skrevet 22. august 2018 #21 Del Skrevet 22. august 2018 Jeg kan trekke på smilebåndet, men pleier ikke le særlig av serier og filmer. Er noen panelprogram som kan få meg til tårene av latter alene, men de episodene er det langt mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 25. august 2018 #22 Del Skrevet 25. august 2018 Noen ganger kan jeg le, men ler ikke akkurat så jeg griner og ikke av typiske sitcoms, stort sett. Der virker det ofte som at "nå skal du le" og da blir det lite morsomt. Nesten så det er lagt inn pause for at folk skal le Jeg liker heller ikke det overdrevne, men ser ut til at mange liker det siden jeg kan være den eneste som ikke ler av sånne typisk amerikanske komedier, hvor ting bare blir mer og mer overdrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 25. august 2018 #23 Del Skrevet 25. august 2018 Om man ler eller ei, har sammenheng med flere ting, deriblant eget humør og form. Men det finnes anledninger der tårene triller og latteren vil ingen ende ta. Apollo Live (og egne show med gjester herfra), Monty Python, KLM, QI, Match, Parterapi, Julekalendere og filmer, deriblant Top Secret, Airplane og andre fra Zucker brødrene (David og Jerry), Chevy Chase sine Hjelp vi er på... filmer. @FrankDrebin bør vite hvem Zucker brødrene er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 25. august 2018 #24 Del Skrevet 25. august 2018 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @FrankDrebin bør vite hvem Zucker brødrene er! Tror jeg har hørt om dem, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå