AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Del Skrevet 14. august 2018 Ler du av morsomme filmer eller TV programmer? Jeg har et utvalg av ting jeg synes er morsomt, men jeg ler aldri. Sitter der og er dønn seriøs, og mannen sier "vi må ikke se på det om du ikke synes det er gøy", også sier jeg jo alltid tilbake "jo, jeg synes det er morsomt", like seriøs i trynet. Aldri så mye som et smil. Kanskje en liten "heh" en gang i ny og ne.. så irriterer jeg meg over de som ler. Hvordan er det med dere? Anonymkode: 594fa...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paraply Skrevet 14. august 2018 #2 Del Skrevet 14. august 2018 Ja, jeg ler. Noen ganger i utbrudd fordi jeg ikke så det morsomme komme, eller kanskje fordi jeg oppfattet det litt sent. Andre ganger er det småfnis eller snøft, hvis ting er morsomme på den måten. Men det er mye jeg ikke synes er morsomt, og jeg ler bare hvis det treffer min type humor. Mange serier som mannen min liker er altfor kleine for meg, type Modern Family og Arrested Development, og finnes ikke morsomme. Ved ettertanke er det ikke alltid jeg viser at jeg trives med det vi ser på heller. Ser ofte på TV når jeg er sliten, og da kan det hende jeg er mer som deg, med seriøs-fjeset på 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Del Skrevet 14. august 2018 Det kommer an på. Av og til ler jeg meg ihjel, andre gang ikke i det heletatt. Anonymkode: 0e65b...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 14. august 2018 #4 Del Skrevet 14. august 2018 Svært sjeldent, skal mye til for at jeg ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #5 Del Skrevet 14. august 2018 Ja, akkurta nå 😂😂 To stk går inn i et creepy hus, han ene spør «wanna split up?», han andre «most defenitly not!» 😂😂😂😂 lol. Andre ganger bare smiling men ikke skikkelig latter. Anonymkode: d450b...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #6 Del Skrevet 14. august 2018 Noen ganger, men det er jammen lenge siden jeg har gjort det. Vet ikke om det sier mest om meg eller at det ikke er morsomme program på tv lenger. Anonymkode: 0e216...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 14. august 2018 #7 Del Skrevet 14. august 2018 Det er ikke ofte jeg ler høyt av noe som skjer på TV, men det har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #8 Del Skrevet 14. august 2018 3 timer siden, FrankDrebin skrev: Det er ikke ofte jeg ler høyt av noe som skjer på TV, men det har skjedd. Men jeg ler av Frank Drebin! 😂😂 Anonymkode: 0e216...599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 14. august 2018 #9 Del Skrevet 14. august 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg ler av Frank Drebin! 😂😂 Anonymkode: 0e216...599 Det er du ikke alene om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 14. august 2018 #10 Del Skrevet 14. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ler du av morsomme filmer eller TV programmer? Jeg har et utvalg av ting jeg synes er morsomt, men jeg ler aldri. Sitter der og er dønn seriøs, og mannen sier "vi må ikke se på det om du ikke synes det er gøy", også sier jeg jo alltid tilbake "jo, jeg synes det er morsomt", like seriøs i trynet. Aldri så mye som et smil. Kanskje en liten "heh" en gang i ny og ne.. så irriterer jeg meg over de som ler. Hvordan er det med dere? Anonymkode: 594fa...a39 Stakkars mannen din, haha! Ja, jeg ler så jeg griner noen ganger, selvom det ikke er noen der sammen med meg. Om man ser med andre blir det jo verre, for da ler man samtidig av den andre som ler. Men det er jo få, utvalgte ting da, ikke alt mellom himmel og jord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallard Skrevet 14. august 2018 #11 Del Skrevet 14. august 2018 Nja, ler av noen ting på tv, men ofte blir det mer humring enn latter. Humoren blir i mange tilfeller for platt og tilgjort. Noe jeg faktisk ler høyt av, er (enkelte) episoder av en serie jeg følger på YouTube. Det heter Good Mythical Morning (GMM), og jeg har ledd så mye og høyt av noen episoder at jeg får vondt i magen og hikster etter pusten. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #12 Del Skrevet 14. august 2018 Ekstremt sjeldent. Anonymkode: cd20b...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. august 2018 #13 Del Skrevet 14. august 2018 Sjeldent jeg ler høyt, men det skjedde i dag når jeg så «ex on the beach» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #14 Del Skrevet 14. august 2018 Ler av både film og tvserier. Nå skal det litt til før jeg finner noe jeg synes er morsomt, men når jeg gjør ler jeg godt. Brille har fått meg til å le mange ganger! Anonymkode: 705df...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #15 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg kan se på noe og synes det er sinnssykt morsomt, men jeg ler sjeldent høyt av det. Anonymkode: 6c45a...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 15. august 2018 #16 Del Skrevet 15. august 2018 Som oftest smiler jeg mens jeg puster høyt ut gjennom nesa på en måte 😛 Hvis jeg synes det er veldig morsomt så kan jeg le sånn skikkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prettylittlemisfit Skrevet 20. august 2018 #17 Del Skrevet 20. august 2018 Ler ja. Vi ler begge, noen ganger må vi ha på pause fordi vi ikke greier å følge med 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #18 Del Skrevet 20. august 2018 Sjeldent jeg ler ordentlig. Men smiler gjør jeg og kan synes det er morsomt uten at det er *ler seg i hjel* morsomt. Anonymkode: 5bd1b...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #19 Del Skrevet 20. august 2018 På 14.8.2018 den 16.24, AnonymBruker skrev: Ler du av morsomme filmer eller TV programmer? Jeg har et utvalg av ting jeg synes er morsomt, men jeg ler aldri. Sitter der og er dønn seriøs, og mannen sier "vi må ikke se på det om du ikke synes det er gøy", også sier jeg jo alltid tilbake "jo, jeg synes det er morsomt", like seriøs i trynet. Aldri så mye som et smil. Kanskje en liten "heh" en gang i ny og ne.. så irriterer jeg meg over de som ler. Hvordan er det med dere? Anonymkode: 594fa...a39 Kjenner meg igjen. Anonymkode: d331e...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zaco Skrevet 22. august 2018 #20 Del Skrevet 22. august 2018 På 14.8.2018 den 20.22, AnonymBruker skrev: Men jeg ler av Frank Drebin! 😂😂 Anonymkode: 0e216...599 Det er du ikke alene om. Har en hel rekke med flashbacks fra disse filmene som fremdeles kan bringe fram et smil, som feks når han forsøkte å få på seg dykkerdrakten, og da han endelig veltet over ripa, og da han trillet ned bakken med airbagene ute av bilvinduet, da afrofrisyren til Nordberg gnisset gjennom døråpningen, listen er lang . Ikke mange filmer jeg ler av, men sketsjer fra underholdningsavdelingen gir ofte en god latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå