Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Etter slim og kalender 👌🏼 Prøver det i første omgang! Liker å tro at vi er såpass unge, så det ikke skal bli noe stort problem med oppdrag baby 🙊  Så håper jeg har rett! 

Nei det er nok veldig fornuftig :) jeg skal prøve meg på en prøvedagbok i kveld. Nå tar jeg jo omtrent over din 😂

Skrevet
3 minutter siden, Febmamma skrev:

Nei det er nok veldig fornuftig :) jeg skal prøve meg på en prøvedagbok i kveld. Nå tar jeg jo omtrent over din 😂

😅 Gjør det - jeg blir din første følger 😁👏

Skrevet
14 minutter siden, Patriotpaula skrev:

😅 Gjør det - jeg blir din første følger 😁👏

Da var det gjort ! 😄 hadde bare glemt det i kveld 😅

Skrevet
1 minutt siden, Febmamma skrev:

Da var det gjort ! 😄 hadde bare glemt det i kveld 😅

Hurra 🙏👏😊

Skrevet

Kjenner på litt murring litt på begge sider nederst i magen, ikke nødvendigvis samtidig. Kjente på det i går også. Siden i går har jeg også kjent på «ubehag» i korsryggen også, ligget feil/feilbelastning på trening? 🤷‍♀️

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så veldig pessimistisk av meg, men jeg føler på hele meg at det ikke gikk denne pp heller - selv om jeg ikke skal ha tr før neste mandag, altså om 8 dager... Blææh 🤷‍♀️☹️

Skrevet
12 timer siden, Patriotpaula skrev:

Jeg er egentlig ikke så veldig pessimistisk av meg, men jeg føler på hele meg at det ikke gikk denne pp heller - selv om jeg ikke skal ha tr før neste mandag, altså om 8 dager... Blææh 🤷‍♀️☹️

Veldig vanlig å svinge mellom håp og pessimisme i disse pp. Sykt slitsomt , men får bare tenke dere har gjort det dere kunne for at det skulle klaffe. Kan ikke gjøre mer enn det 😅❤️

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, Febmamma skrev:

Veldig vanlig å svinge mellom håp og pessimisme i disse pp. Sykt slitsomt , men får bare tenke dere har gjort det dere kunne for at det skulle klaffe. Kan ikke gjøre mer enn det 😅❤️

Får jo bøttevis med diverse symptomer uka før TR, så venter egentlig bare på at det skal komme kastendes på meg ila noen få dager nå ☹️

Skrevet
7 timer siden, Patriotpaula skrev:

Får jo bøttevis med diverse symptomer uka før TR, så venter egentlig bare på at det skal komme kastendes på meg ila noen få dager nå ☹️

Når er ikm? Symptomer kan jo komme både av mensen og tr, så umulig å si hva det er før man ikke får mensen og tester positivt . Og magefølelser er det ikke noe hold i i teorien- dere hadde jo sex når dere skulle ;) ingen sorger på forskudd😄

Skrevet
3 timer siden, Febmamma skrev:

Når er ikm? Symptomer kan jo komme både av mensen og tr, så umulig å si hva det er før man ikke får mensen og tester positivt . Og magefølelser er det ikke noe hold i i teorien- dere hadde jo sex når dere skulle ;) ingen sorger på forskudd😄

IKM er på mandag! Ønsker jeg var så positiv som deg 🙊😅

Skrevet
8 timer siden, Patriotpaula skrev:

IKM er på mandag! Ønsker jeg var så positiv som deg 🙊😅

Lett å være positiv på andre sine vegne , verre når det gjelder en selv 😅 håper du får en positiv overraskelse på mandag😍

Skrevet
8 timer siden, Febmamma skrev:

Lett å være positiv på andre sine vegne , verre når det gjelder en selv 😅 håper du får en positiv overraskelse på mandag😍

Det er vel gjerne sånn ja 🙊 

Tror ikke det blir noe problem å ikke teste før IKM i hvert fall 🙊 Så sikker er jeg på at det ikke blir noe denne runden.... 

Skrevet
44 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det er vel gjerne sånn ja 🙊 

Tror ikke det blir noe problem å ikke teste før IKM i hvert fall 🙊 Så sikker er jeg på at det ikke blir noe denne runden.... 

Samme her . Eggløsning på dag 19 i en 29 dagers syklus er ikke akkurat det beste 😅

Skrevet
3 timer siden, Febmamma skrev:

Samme her . Eggløsning på dag 19 i en 29 dagers syklus er ikke akkurat det beste 😅

Høres ikke helt sånn ut 🙊

Skrevet

Ingen symptomer på noen ting så langt! Veldig uvant, da jeg på en måte har «vent meg til» alskens symptomer siste uka før mensen, i hvert fall vært slik de siste par syklusene 🤷‍♀️ Så hadde forventet at det er sånn det er for meg uten prevensjon, men tydeligvis ikke? 🤷‍♀️ 

Annonse
Skrevet
1 time siden, Patriotpaula skrev:

Ingen symptomer på noen ting så langt! Veldig uvant, da jeg på en måte har «vent meg til» alskens symptomer siste uka før mensen, i hvert fall vært slik de siste par syklusene 🤷‍♀️ Så hadde forventet at det er sånn det er for meg uten prevensjon, men tydeligvis ikke? 🤷‍♀️ 

Kroppen finner nok sin vei etter noen sykluser uten pillen. Sånn var det i allefall for meg :) vanlig å få mer pms symptomer osv rett etter p pilleslutt før det normaliseres igjen 

Skrevet

Jeg er sulten hele tiden, veldig uvant til å være meg! I går kveld synes jeg puppene aldri har vært så store før og i går på trening stakk det skikkelig til på venstre siden (skulle så gjerne ønske at det kunne vært ligamentsmerter, lest at noen har opplevd det allerede i uke 4 #ønsketenkning 😅)

Skrevet

Hørtes jo spennende ut! Hbor mange dpo er du?

Skrevet
2 timer siden, bondekone skrev:

Hørtes jo spennende ut! Hbor mange dpo er du?

Ca 11 DPO, tror jeg 😊

Skrevet

Har føltes ut som at TR kommer hele tiden i dag, men ikke dukket opp enda! Har også kjent på litt murring nederst i magen i hele dag! Forrige uke kjente jeg også på et skikkelig stikk nederst i magen, kanskje var det en spire som festet seg? 😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...