Febmamma Skrevet 7. september 2018 #81 Del Skrevet 7. september 2018 Akkurat nå, Patriotpaula skrev: Etter slim og kalender 👌🏼 Prøver det i første omgang! Liker å tro at vi er såpass unge, så det ikke skal bli noe stort problem med oppdrag baby 🙊 Så håper jeg har rett! Nei det er nok veldig fornuftig jeg skal prøve meg på en prøvedagbok i kveld. Nå tar jeg jo omtrent over din 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. september 2018 Forfatter #82 Del Skrevet 7. september 2018 3 minutter siden, Febmamma skrev: Nei det er nok veldig fornuftig jeg skal prøve meg på en prøvedagbok i kveld. Nå tar jeg jo omtrent over din 😂 😅 Gjør det - jeg blir din første følger 😁👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 7. september 2018 #83 Del Skrevet 7. september 2018 14 minutter siden, Patriotpaula skrev: 😅 Gjør det - jeg blir din første følger 😁👏 Da var det gjort ! 😄 hadde bare glemt det i kveld 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 7. september 2018 Forfatter #84 Del Skrevet 7. september 2018 1 minutt siden, Febmamma skrev: Da var det gjort ! 😄 hadde bare glemt det i kveld 😅 Hurra 🙏👏😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 8. september 2018 Forfatter #85 Del Skrevet 8. september 2018 Kjenner på litt murring litt på begge sider nederst i magen, ikke nødvendigvis samtidig. Kjente på det i går også. Siden i går har jeg også kjent på «ubehag» i korsryggen også, ligget feil/feilbelastning på trening? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 9. september 2018 Forfatter #86 Del Skrevet 9. september 2018 Jeg er egentlig ikke så veldig pessimistisk av meg, men jeg føler på hele meg at det ikke gikk denne pp heller - selv om jeg ikke skal ha tr før neste mandag, altså om 8 dager... Blææh 🤷♀️☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 10. september 2018 #87 Del Skrevet 10. september 2018 12 timer siden, Patriotpaula skrev: Jeg er egentlig ikke så veldig pessimistisk av meg, men jeg føler på hele meg at det ikke gikk denne pp heller - selv om jeg ikke skal ha tr før neste mandag, altså om 8 dager... Blææh 🤷♀️☹️ Veldig vanlig å svinge mellom håp og pessimisme i disse pp. Sykt slitsomt , men får bare tenke dere har gjort det dere kunne for at det skulle klaffe. Kan ikke gjøre mer enn det 😅❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 10. september 2018 Forfatter #88 Del Skrevet 10. september 2018 53 minutter siden, Febmamma skrev: Veldig vanlig å svinge mellom håp og pessimisme i disse pp. Sykt slitsomt , men får bare tenke dere har gjort det dere kunne for at det skulle klaffe. Kan ikke gjøre mer enn det 😅❤️ Får jo bøttevis med diverse symptomer uka før TR, så venter egentlig bare på at det skal komme kastendes på meg ila noen få dager nå ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 10. september 2018 #89 Del Skrevet 10. september 2018 7 timer siden, Patriotpaula skrev: Får jo bøttevis med diverse symptomer uka før TR, så venter egentlig bare på at det skal komme kastendes på meg ila noen få dager nå ☹️ Når er ikm? Symptomer kan jo komme både av mensen og tr, så umulig å si hva det er før man ikke får mensen og tester positivt . Og magefølelser er det ikke noe hold i i teorien- dere hadde jo sex når dere skulle ingen sorger på forskudd😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 10. september 2018 Forfatter #90 Del Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, Febmamma skrev: Når er ikm? Symptomer kan jo komme både av mensen og tr, så umulig å si hva det er før man ikke får mensen og tester positivt . Og magefølelser er det ikke noe hold i i teorien- dere hadde jo sex når dere skulle ingen sorger på forskudd😄 IKM er på mandag! Ønsker jeg var så positiv som deg 🙊😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 11. september 2018 #91 Del Skrevet 11. september 2018 8 timer siden, Patriotpaula skrev: IKM er på mandag! Ønsker jeg var så positiv som deg 🙊😅 Lett å være positiv på andre sine vegne , verre når det gjelder en selv 😅 håper du får en positiv overraskelse på mandag😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. september 2018 Forfatter #92 Del Skrevet 11. september 2018 8 timer siden, Febmamma skrev: Lett å være positiv på andre sine vegne , verre når det gjelder en selv 😅 håper du får en positiv overraskelse på mandag😍 Det er vel gjerne sånn ja 🙊 Tror ikke det blir noe problem å ikke teste før IKM i hvert fall 🙊 Så sikker er jeg på at det ikke blir noe denne runden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 11. september 2018 #93 Del Skrevet 11. september 2018 44 minutter siden, Patriotpaula skrev: Det er vel gjerne sånn ja 🙊 Tror ikke det blir noe problem å ikke teste før IKM i hvert fall 🙊 Så sikker er jeg på at det ikke blir noe denne runden.... Samme her . Eggløsning på dag 19 i en 29 dagers syklus er ikke akkurat det beste 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. september 2018 Forfatter #94 Del Skrevet 11. september 2018 3 timer siden, Febmamma skrev: Samme her . Eggløsning på dag 19 i en 29 dagers syklus er ikke akkurat det beste 😅 Høres ikke helt sånn ut 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 12. september 2018 Forfatter #95 Del Skrevet 12. september 2018 Ingen symptomer på noen ting så langt! Veldig uvant, da jeg på en måte har «vent meg til» alskens symptomer siste uka før mensen, i hvert fall vært slik de siste par syklusene 🤷♀️ Så hadde forventet at det er sånn det er for meg uten prevensjon, men tydeligvis ikke? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 12. september 2018 #96 Del Skrevet 12. september 2018 1 time siden, Patriotpaula skrev: Ingen symptomer på noen ting så langt! Veldig uvant, da jeg på en måte har «vent meg til» alskens symptomer siste uka før mensen, i hvert fall vært slik de siste par syklusene 🤷♀️ Så hadde forventet at det er sånn det er for meg uten prevensjon, men tydeligvis ikke? 🤷♀️ Kroppen finner nok sin vei etter noen sykluser uten pillen. Sånn var det i allefall for meg vanlig å få mer pms symptomer osv rett etter p pilleslutt før det normaliseres igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 14. september 2018 Forfatter #97 Del Skrevet 14. september 2018 Jeg er sulten hele tiden, veldig uvant til å være meg! I går kveld synes jeg puppene aldri har vært så store før og i går på trening stakk det skikkelig til på venstre siden (skulle så gjerne ønske at det kunne vært ligamentsmerter, lest at noen har opplevd det allerede i uke 4 #ønsketenkning 😅) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 14. september 2018 #98 Del Skrevet 14. september 2018 Hørtes jo spennende ut! Hbor mange dpo er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 14. september 2018 Forfatter #99 Del Skrevet 14. september 2018 2 timer siden, bondekone skrev: Hørtes jo spennende ut! Hbor mange dpo er du? Ca 11 DPO, tror jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 14. september 2018 Forfatter #100 Del Skrevet 14. september 2018 Har føltes ut som at TR kommer hele tiden i dag, men ikke dukket opp enda! Har også kjent på litt murring nederst i magen i hele dag! Forrige uke kjente jeg også på et skikkelig stikk nederst i magen, kanskje var det en spire som festet seg? 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå