Febmamma Skrevet 17. august 2018 #21 Del Skrevet 17. august 2018 9 minutter siden, Patriotpaula skrev: Nysgjerrigheten tok overhånd - ble nok en negativ test ☹️ Kan kun se en strek hvis jeg vinkler den litt. Så da anser jeg slaget som tapt denne måneden, bare å vente på TR over helga 💉 Absolutt sjanser enda , er jo ikke på ikm enda 😄 jeg tørr ikke teste før søndag i allefall . Har ingen tidlige tester hjemme heller .. men kanskje jeg kjøper en imorgen så jeg kan teste på søndag før uken er i gang igjen. ser du er sykepleier , det er jeg også, så da er vi både syklus - og yrkestvillinger😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 18. august 2018 Forfatter #22 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Ikke så mye nytt å melde. Jeg føler meg ikke helt på topp om dagen. Sover dårlig og sliter voldsomt med innsovning og føler meg generelt daff. Klarer å dra på trening som normalt, men har ikke noe energi til overs 😕 For å ikke glemme humørsvingningene som har vært siste dager. Og flere netter på rad hvor jeg må opp om natten for å tisse 🤷♀️ Endret 18. august 2018 av Patriotpaula Ekstra opplysning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 18. august 2018 #23 Del Skrevet 18. august 2018 42 minutter siden, Patriotpaula skrev: Ikke så mye nytt å melde. Jeg føler meg ikke helt på topp om dagen. Sover dårlig og sliter voldsomt med innsovning og føler meg generelt daff. Klarer å dra på trening som normalt, men har ikke noe energi til overs 😕 For å ikke glemme humørsvingningene som har vært siste dager. Og flere netter på rad hvor jeg må opp om natten for å tisse 🤷♀️ Sover dårlig jeg også og vært mye kvalm de siste tre dagene . Er nok ikke fordi jeg er gravid men gruer meg til skolestart på mandag (holder på med en master) . Når skal du teste ?😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 18. august 2018 Forfatter #24 Del Skrevet 18. august 2018 20 minutter siden, Febmamma skrev: Sover dårlig jeg også og vært mye kvalm de siste tre dagene . Er nok ikke fordi jeg er gravid men gruer meg til skolestart på mandag (holder på med en master) . Når skal du teste ?😄 Skal du teste noe? 😊 Jeg har egentlig slått meg til ro med at det ikke klaffet denne perioden. Spesielt etter at testen i går ikke var spesielt overbevisende. Så hvis TR mor formodning ikke kommer neste uke, så kan jeg alltids teste neste helg 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 18. august 2018 #25 Del Skrevet 18. august 2018 Akkurat nå, Patriotpaula skrev: Skal du teste noe? 😊 Jeg har egentlig slått meg til ro med at det ikke klaffet denne perioden. Spesielt etter at testen i går ikke var spesielt overbevisende. Så hvis TR mor formodning ikke kommer neste uke, så kan jeg alltids teste neste helg 🙊 Jeg kjøpte en RFSU tidlig test på butikken Idag så jeg tenkte ta imorgen så jeg slipper ha det mer i tankene når jeg er tilbake på skolebenken på mandag . Jeg har også slått meg til ro med det hadde passet perfekt å bli gravid neste mnd da for da rekker jeg akkurat å bli ferdig når termin er😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 18. august 2018 Forfatter #26 Del Skrevet 18. august 2018 10 minutter siden, Febmamma skrev: Jeg kjøpte en RFSU tidlig test på butikken Idag så jeg tenkte ta imorgen så jeg slipper ha det mer i tankene når jeg er tilbake på skolebenken på mandag . Jeg har også slått meg til ro med det hadde passet perfekt å bli gravid neste mnd da for da rekker jeg akkurat å bli ferdig når termin er😜 Jeg har 10-15 tester fra babyblan (både vanlige og tidlig tester) liggende hjemme her 🙊 Vi la inn mange aksjer rundt EL, men det er vel kanskje mye å forvente at det skal klaffe så fort etter prevensjon-slutt 🤷♀️ Oppdater gjerne om resultatet 👏 har du prøvedagbok her inne? Der hadde jo vært veldig greit hvis det klaffer sånn da 🙏 Så suser vel skoleåret avgårde hvis du går gravid samtidig 👶🏻😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 18. august 2018 #27 Del Skrevet 18. august 2018 7 minutter siden, Patriotpaula skrev: Jeg har 10-15 tester fra babyblan (både vanlige og tidlig tester) liggende hjemme her 🙊 Vi la inn mange aksjer rundt EL, men det er vel kanskje mye å forvente at det skal klaffe så fort etter prevensjon-slutt 🤷♀️ Oppdater gjerne om resultatet 👏 har du prøvedagbok her inne? Der hadde jo vært veldig greit hvis det klaffer sånn da 🙏 Så suser vel skoleåret avgårde hvis du går gravid samtidig 👶🏻😊 Jeg har vært uten p pillen i 3 mnd nå. Dette er 3. Måned uten. Har vært mye kluss frem til nå, men har et håp om at det har stabilisert seg nå vi hadde svært få aksjer litt el. litt presentasjonsangst hos mannen, og at han har vært på jobbreise akkurat rundt el 😆så her er det nok dårlig med klaff jeg har ikke prøvedagbok nei, skal opprette en til neste syklus gjerne oppdater om resultat imorgen tidlig uansett! Flere gravide på studie så blir sååå babysyk av det 😍 har heldigvis en på 3 fra før - det gjør hele prøveprosessen enklere syns jeg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 18. august 2018 Forfatter #28 Del Skrevet 18. august 2018 17 minutter siden, Febmamma skrev: Jeg har vært uten p pillen i 3 mnd nå. Dette er 3. Måned uten. Har vært mye kluss frem til nå, men har et håp om at det har stabilisert seg nå vi hadde svært få aksjer litt el. litt presentasjonsangst hos mannen, og at han har vært på jobbreise akkurat rundt el 😆så her er det nok dårlig med klaff jeg har ikke prøvedagbok nei, skal opprette en til neste syklus gjerne oppdater om resultat imorgen tidlig uansett! Flere gravide på studie så blir sååå babysyk av det 😍 har heldigvis en på 3 fra før - det gjør hele prøveprosessen enklere syns jeg ❤️ Babysyk selv også 🙊 Virker som det er så «lett» å bli gravid, alle mine venninner blir gravide kjempelett virker det sånn 🤷♀️ Ingen komplikasjoner med SA, MA, BO. Kun friske og velskapte babyer, så håper jeg er like heldig 🙏 Ble du gravid lett første gangen? 😊👶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 18. august 2018 #29 Del Skrevet 18. august 2018 16 minutter siden, Patriotpaula skrev: Babysyk selv også 🙊 Virker som det er så «lett» å bli gravid, alle mine venninner blir gravide kjempelett virker det sånn 🤷♀️ Ingen komplikasjoner med SA, MA, BO. Kun friske og velskapte babyer, så håper jeg er like heldig 🙏 Ble du gravid lett første gangen? 😊👶🏻 Føler det sånn jeg også. De Har brukt Max 3 mnd og ikke vært SA eller exu eller noe sånn tull. Så håper jeg er like heldig denne gang Jeg prøvde ikke. Ble gravid etter p pilleslurv så ble den gang gravid lett i allefall, til tross for bare en eggleder etter exu. Men utrolig takknemlig for den lille skatten jeg har❤️ Har vært mye hormonkluss etter pillene så vi får se denne gang . Føler det er lettere å bli gravid når en ikke prøver så hardt jeg , men det er nok bare noe en føler selv 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 18. august 2018 Forfatter #30 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Har kjentes ut som at TR har vært på vei i hele dag, men den gang ei. Er det lov å håpe? 🙊 Endret 18. august 2018 av Patriotpaula Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 18. august 2018 #31 Del Skrevet 18. august 2018 17 minutter siden, Patriotpaula skrev: Kjennes ut som at TR er på vei i det hele tatt, men den gang ei. Er det lov å håpe? 🙊 Alltid lov å håpe . Kan jo veldig godt være det er en liten spire i magen din😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. august 2018 Forfatter #32 Del Skrevet 19. august 2018 I natt har jeg sovet max en time, 4-5 dager med liiite søvn, jeg blir litt rar av så lite søvn 🤦♀️😴😴 I tillegg kjente jeg på halsbrann i går, det hjalp ikke på innsovningen 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 19. august 2018 #33 Del Skrevet 19. august 2018 57 minutter siden, Patriotpaula skrev: I natt har jeg sovet max en time, 4-5 dager med liiite søvn, jeg blir litt rar av så lite søvn 🤦♀️😴😴 I tillegg kjente jeg på halsbrann i går, det hjalp ikke på innsovningen 🤔 Her også. Meeeen negativ test Idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. august 2018 Forfatter #34 Del Skrevet 19. august 2018 14 minutter siden, Febmamma skrev: Her også. Meeeen negativ test Idag! Jeg tør ikke teste på nytt enda, blir så skuffet 🙊 Får se utover uka hva som skjer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 19. august 2018 #35 Del Skrevet 19. august 2018 5 minutter siden, Patriotpaula skrev: Jeg tør ikke teste på nytt enda, blir så skuffet 🙊 Får se utover uka hva som skjer 😅 Ja det er noe dritt å teste negativt selvom jeg var veldig forberedt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. august 2018 Forfatter #36 Del Skrevet 19. august 2018 4 minutter siden, Febmamma skrev: Ja det er noe dritt å teste negativt selvom jeg var veldig forberedt 😂 Jeg føler meg ganske sikker på at det er en spire der - men det er nok bare innbilning! Evt at jeg forveksler symptomer med at det er TR som kommer 🤷♀️🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 19. august 2018 #37 Del Skrevet 19. august 2018 1 time siden, Patriotpaula skrev: NxJeg føler meg ganske sikker på at det er en spire der - men det er nok bare innbilning! Evt at jeg forveksler symptomer med at det er TR som kommer 🤷♀️🤦♀️ Du kan jo ta en tidligtest nå? Du har jo noen symptomer 😄 jeg er skikkelig sur og lei meg Idag. Var veldig forberedt på negativ test , hadde passet bedre om en mnd eller to, men likevel blir jeg sååå skuffa ! La meg på sofaen tidlig Idag morges og har bare vært kjip i hele dag , så nå skal jeg ta å gå meg en god tur alene 😅 skylder liksom på mannen inni hodet - at han fikk presentasjonsangst på antall el dag . Men stakkar , vet jo ikke det er hans feil , men klarer likevel ikke være blid 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. august 2018 Forfatter #38 Del Skrevet 19. august 2018 11 minutter siden, Febmamma skrev: Du kan jo ta en tidligtest nå? Du har jo noen symptomer 😄 jeg er skikkelig sur og lei meg Idag. Var veldig forberedt på negativ test , hadde passet bedre om en mnd eller to, men likevel blir jeg sååå skuffa ! La meg på sofaen tidlig Idag morges og har bare vært kjip i hele dag , så nå skal jeg ta å gå meg en god tur alene 😅 skylder liksom på mannen inni hodet - at han fikk presentasjonsangst på antall el dag . Men stakkar , vet jo ikke det er hans feil , men klarer likevel ikke være blid 😟 Vil ikke være helt «testegal» heller, er jeg gravid, så er jeg gravid - tenker det vil vise seg tidsnok 😁 Hvis TR ikke har kommet innen onsdag, så skal jeg teste da! Haha, neimen uffda! Håper en tur gjør godt for deg 😊🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 19. august 2018 #39 Del Skrevet 19. august 2018 43 minutter siden, Patriotpaula skrev: Vil ikke være helt «testegal» heller, er jeg gravid, så er jeg gravid - tenker det vil vise seg tidsnok 😁 Hvis TR ikke har kommet innen onsdag, så skal jeg teste da! Haha, neimen uffda! Håper en tur gjør godt for deg 😊🌸 Nei ser den. Skal aldri teste før ikm igjen 😂😂 hjalp med en joggetur . Herregud , blir sååå emosjonell får tr kommer 😵 heldigvis hjelper det alltid med en treningsøkt 😂💦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. august 2018 Forfatter #40 Del Skrevet 19. august 2018 15 minutter siden, Febmamma skrev: Nei ser den. Skal aldri teste før ikm igjen 😂😂 hjalp med en joggetur . Herregud , blir sååå emosjonell får tr kommer 😵 heldigvis hjelper det alltid med en treningsøkt 😂💦 Lett å si i hvert fall 😅 Ikke så lett å gjennomføre 🤷♀️ Vi var på trening selv tidligere i dag. Bedre humør etter trening enn før treningen i hvert fall 😅🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå