Gå til innhold

Sammen med kvinne med litt lav sex lyst, usikker hva jeg skal gjøre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, *nordby* skrev:

De aller fleste synes stearinlys er romantisk! Og det jeg mente om å bruke all tid på henne er for å gjøre henne mer og mer komfortabel, så får hun kanskje orgasme med kjæresten til slutt. 

Joda, men stearinlys i sex-settingen blir litt brannfarlig syns jeg:)

Jeg hører egentlig ikke at ts etterlyser orgasmene hennes; heller at han skal føle at de er to om å ha lyst til å hoppe til køys.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS: Er du fysisk tiltrekkende? Steller deg bra, dusjer, lukter godt, kler deg bra. Dette betyr faktisk mye.

Anonymkode: 41644...0bb

hei,

ja, er høy og relativt godt trent osv. Virker som hun er fysisk tiltrukket av meg(håper jeg da virkelig). Hun ser ut til å like mine hender, skuldre og hår på brystet veldig godt i hvert fall.

Min penis på derimot får  veldig lite "oppmerksomhet"og jeg har også tatt opp dette med henne på en høflig og ikke masete måte. Men hun sier hun er fornøyd med den( helt normal størrelse), så kan jo ikke gjøre noe annet en å tro på det hun sier.

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mallard skrev:

Mhmmm. 👍🏻

TS, kan du si litt om «hvordan» dere to har sex? (Trenger ikke være så detaljert altså!). Er det noen ting hun gir uttrykk for at hun liker spesielt godt?

Alltid jeg som tar initiativet. ved beføling på hele kroppen hennes, kyssing osv osv. Hun virker til å like det  godt og blir stort sett våt nok. Gir henne også ofte oral sex, og bruker en del fingre. Ender ofte opp i misjonær stilling, men også ofte bakfra(etter mitt initiativ). Hun lager også veldig lite lyder under akten, det han hun gjort fra første gang vi hadde sex. 

Hun er derimot fortsatt meget usikker på sin egen kropp(født to barn) til tider og vill helst ha det ganske mørkt. Mulig dette forklarer mye av hennes mangel på sex lyst?

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er derimot fortsatt meget usikker på sin egen kropp(født to barn) til tider og vill helst ha det ganske mørkt. Mulig dette forklarer mye av hennes mangel på sex lyst?

Anonymkode: a63ee...b1d

Stakkars barn, sier nå jeg. Hva slags seksualopplysning og seksuell selvfølelse kan en slik mor gi, som ikke er blitt "vækket som kvinde" selv om hun har født barn? Hun høres jo ut som et traurig kasus fra en roman av Sigrid Undset, Cora Sandel eller Torborg Nedreaas, i beste fall fra noe kjøkkenbenkrealistisk av Bjørg Vik fra 70-tallet. Ikke rart det er mange rare skjebner som brettes ut her på KG, når folk har slike mødre.

Endret av Fiola von Queue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, har du prøvd å bruke vibrator på henne? Med vibrator på klitten så tror jeg virkelig at de aller fleste kvinner klarer å få orgasme... kanskje ikke like god som vaginalorgasme, men langt bedre enn null orgasme.

Anonymkode: 64f2b...2fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om ikke det dummeste, så klart blant topp 10.

Anonymkode: 34801...5f8

Sannheten er banal, ikke dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

TS: Er du fysisk tiltrekkende? Steller deg bra, dusjer, lukter godt, kler deg bra. Dette betyr faktisk mye.

Anonymkode: 41644...0bb

Dette betyr faktisk veldig mye. Null tannpuss, null dusj =null sex. 

Anonymkode: 3fa04...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt henne om hun har vært misbrukt i barndommen, eller senere? Det kan godt være at hun har med seg noen issiues. Jeg har traumatiske opplevelser fra barndommen og fra senere år. Jeg oppfattes som kald og lite interessert i sex. Men inni hodet mitt er jeg ganske som alle andre, har lyst på prøve forskjellige ting. Det stokker seg når mannen hinter om sex. Jeg er også litt redd for at folk, spesielt menn skal komme for nær meg både fysisk og psykisk. Her om dagen så han på meg på en spesiell måte som jeg i det stille kaller "gratrynet" hans. Jeg ble faktisk fysisk redd, hjertebank og kaldsvettet. Er det noe slikt hun har erfaring med, hjelper det ikke å mase, da må du ta det langsomt, Husk sexen til kvinnen sitter i hodet, ikke i kjønnsorganet som på menn. Vi som ikke er såkalt normal på sexområdet, trenger laaang tid å få tillit til en fyr, og det skal ingenting til for å rive den ned igjen. Er man misbrukt, foretrekker man å glemme at man har noe nedenfor beltestedet, og det skal mye jobbing til, og samtaler til for å bygge opp igjen, i beste fall noe av det, så man kan få et tilnærmet normalt sexliv. 

Anonymkode: 3fa04...576

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt henne om hun har vært misbrukt i barndommen, eller senere? Det kan godt være at hun har med seg noen issiues. Jeg har traumatiske opplevelser fra barndommen og fra senere år. Jeg oppfattes som kald og lite interessert i sex. Men inni hodet mitt er jeg ganske som alle andre, har lyst på prøve forskjellige ting. Det stokker seg når mannen hinter om sex. Jeg er også litt redd for at folk, spesielt menn skal komme for nær meg både fysisk og psykisk. Her om dagen så han på meg på en spesiell måte som jeg i det stille kaller "gratrynet" hans. Jeg ble faktisk fysisk redd, hjertebank og kaldsvettet. Er det noe slikt hun har erfaring med, hjelper det ikke å mase, da må du ta det langsomt, Husk sexen til kvinnen sitter i hodet, ikke i kjønnsorganet som på menn. Vi som ikke er såkalt normal på sexområdet, trenger laaang tid å få tillit til en fyr, og det skal ingenting til for å rive den ned igjen. Er man misbrukt, foretrekker man å glemme at man har noe nedenfor beltestedet, og det skal mye jobbing til, og samtaler til for å bygge opp igjen, i beste fall noe av det, så man kan få et tilnærmet normalt sexliv. 

Anonymkode: 3fa04...576

Igjen sier jeg: Stakkars barn, om hun har fått dem uten å bearbeide noe sånt skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

så kanskje du har noen tips om hvordan jeg skal klare å nyte det når jeg hele tiden føler at hun ikke klarer å slappe av og nyte det?

Anonymkode: a63ee...b1d

Jeg har et tips, som høyst sannsynlig med stort hell kan benyttes på tilnærmet alle kvinner (og sikkert menn også). 

Slutt å prøve å gi henne orgasme, prøv å gi henne nytelse og vis at du nyter og begjærer! Lag godlyder når du slikker henne, ta fast om rumpa hennes når du kysser henne 'i forbifarten' i hverdagen, snus henne i halsgropen og si at hun dufter deilig, slipp et stønn når du trenger inn i henne, stryk på henne, kyss henne, hold om henne. Og gi nå blaffen i den orgasmen, de langt fleste kvinner setter minst like stor pris på intimiteten i sex med kjæresten uten den!

Anonymkode: dafc5...f1e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjolleri
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Du har antakelig dekning for å si at de aller fleste kvinner kan få orgasme. Men det er altså et mindretall som ikke kan det. Og det handler ikke om "å slappe av og ikke stresse, så kommer det seg" eller mannens begrensede evner i senga eller noe annet. Det vil seg bare ikke.

Og joda, det var noen år der fruen og jeg stresset og jagde og forsøkte på det ene og det andre. Men akk hvor mye bedre livet ble når fruen tenkte som 61738...0a0 over og slo seg til ro med at "jeg er som jeg er og jeg er ålreit".

Men, guess what, orgasmene kom ikke da heller. Og noe stort savn er det jo ikke all den tid hun ikke vet hva hun går glipp av. For å si det sånn: om hun og jeg hadde vokst opp på en øde øy, ville hun ikke en gang hatt en forestilling om at det var noe som manglet.

 

Anonymkode: 34801...5f8

Jeg har aldri sagt noe annet?

Jeg sier at de fleste kvinner kan, og ønsker orgasme.

Noen veldig få statistisk sett kan ikke, og noen prosentandeler til sliter med det pga traumer. 

Resten kan, og vil. Men det er ikke enkelt for alle i den gruppen, og det gjelder ikke uansett partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Fiola von Queue skrev:

Stakkars barn, sier nå jeg. Hva slags seksualopplysning og seksuell selvfølelse kan en slik mor gi, som ikke er blitt "vækket som kvinde" selv om hun har født barn? Hun høres jo ut som et traurig kasus fra en roman av Sigrid Undset, Cora Sandel eller Torborg Nedreaas, i beste fall fra noe kjøkkenbenkrealistisk av Bjørg Vik fra 70-tallet. Ikke rart det er mange rare skjebner som brettes ut her på KG, når folk har slike mødre.

Ok der skjønte jeg at du er et troll. :fnise:

Anonymkode: 93cc0...54e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok der skjønte jeg at du er et troll. :fnise:

Anonymkode: 93cc0...54e

Er jo virkelig trasig at vi som har litt mer lødige referanserammer enn diverse kommerse bloggere ses på som sjeldne fabelvesner her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har mindre sexlyst enn andre. Kjæresten min har myye mer sexlyst enn det jeg har (jeg klarer meg med 3 ganger i uka, og han "må" ha sex hver dag, helst flere ganger om dagen), og det er ganske slitsomt for meg til tider. Blir mye mas 😛 men, de første 6 månedene hadde vi MYE sex. Gjerne flere ganger om dagen. Nå har vi vært sammen i fem år, og det har dabbet av for min del. 

Nå kan jeg jo bare svare for meg selv, men det som er mest turnoff for meg, er når typen maser og ikke tar et nei for et nei. Da får jeg bare mindre og mindre lyst, når det er konstant masing og klåing. Må si nei og fjerne henda hans ti ganger før han tilslutt gir seg og blir furten. (Må bare legge til at vi har veldig god sex når han lar meg ta initiativet, og ikke maser på meg. Jeg nekter å ha pliktsex)

Dette er dog mer normalt når man har vært sammen over flere år, og ikke bare 6 måneder.. Kanskje du burde ta deg en prat med kjæresten din om det? Hvis du føler det ikke fungerer i sexlivet nå, så vil det antageligvis ikke bli noe bedre om et år heller..

Anonymkode: 7dd86...1cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2018 den 15.04, Fiola von Queue skrev:

Er hun så forknytt bør hun ikke ha sex. Det blir jo som et overgrep da.

Jeg skjønner ikke at du får lov til å trolle på denne måten i alle tråder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, jabx skrev:

Jeg skjønner ikke at du får lov til å trolle på denne måten i alle tråder.

Jeg skjønner ikke at du får lov til å anklage andre brukere for slike hårreisende ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2018 den 14.28, AnonymBruker skrev:

herregud, når jeg leser ting som dette så blir jeg bare trist. Nesten slik at jeg selv mister lysten på sex. Hvorfor må det være så jævla komplisert? Hvis det skal så mye til for å tenne en kvinne jeg har sex med, da føler jeg at hun ikke er så keen på meg og sex kanskje.!?

Ikke rart menn får prestasjonsangst i senga innimellom.

Anonymkode: a63ee...b1d

Det er ikke kvinners feil at vi fungerer som en ovn (som var veldig bra forklart i et annet innlegg i tråden) og menn helt motsatt. Sikkert noen kvinner som fungerer som de fleste menn, og noen menn som må varmes skikkelig opp, men jevnt over var det hun skrev om våthet veldig veldig riktig. Du virker overrasket over å lese at kvinner må varmes skikkelig opp?  så tenker at problemet er at du bruker altfor lite tid på oppvarming. Slikker du henne, beføler, gjerne utenpå trusa? ikke slikking i 2 min men gjerne minst 10, like lenge som hun suger deg. Og ikke tenk at målet er penetrering, oppvarming er halve sexen. Svaret ditt er egentlig veldig typisk for mannfolk som bare kjører på, og bare det at du tror at kvinner ikke er "keen på deg" fordi hun ikke blir våt fort nok.. hvor gammel er du? Jeg datet en fyr som hadde lik tankegang, kan si deg at jeg aldri tok initativ etterhvert, mista helt sexlyst. 5 min beføling og så vippa han fram godsakene.. øh.. masing om suging men aldri om han gikk ned på meg. dårligste sexen jeg noensinne hadde hatt. 

Ikke rart kvinner får prestasjonsangst- menn som hopper over forspillet, tror vi er våte på 5min og som kommer etter 5min. Bare for å få deg til å se ting litt i perspektiv. Du må tune inn dama di når dere har sex, det er det som gjør en god elsker. 

Anonymkode: d5421...c31

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kvinners feil at vi fungerer som en ovn (som var veldig bra forklart i et annet innlegg i tråden) og menn helt motsatt. Sikkert noen kvinner som fungerer som de fleste menn, og noen menn som må varmes skikkelig opp, men jevnt over var det hun skrev om våthet veldig veldig riktig. Du virker overrasket over å lese at kvinner må varmes skikkelig opp?  så tenker at problemet er at du bruker altfor lite tid på oppvarming. Slikker du henne, beføler, gjerne utenpå trusa? ikke slikking i 2 min men gjerne minst 10, like lenge som hun suger deg. Og ikke tenk at målet er penetrering, oppvarming er halve sexen. Svaret ditt er egentlig veldig typisk for mannfolk som bare kjører på, og bare det at du tror at kvinner ikke er "keen på deg" fordi hun ikke blir våt fort nok.. hvor gammel er du? Jeg datet en fyr som hadde lik tankegang, kan si deg at jeg aldri tok initativ etterhvert, mista helt sexlyst. 5 min beføling og så vippa han fram godsakene.. øh.. masing om suging men aldri om han gikk ned på meg. dårligste sexen jeg noensinne hadde hatt. 

Ikke rart kvinner får prestasjonsangst- menn som hopper over forspillet, tror vi er våte på 5min og som kommer etter 5min. Bare for å få deg til å se ting litt i perspektiv. Du må tune inn dama di når dere har sex, det er det som gjør en god elsker. 

Anonymkode: d5421...c31

Dette er godt sagt. Helt enig.

En annen ting er at i begynnelsen av forholdet er man gjerne langt ivrigere på sex når det er nytt og spennende. Men er ikke sexen tilfredsstillende, så dabber interessen hos kvinner av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...