Gå til innhold

Sammen med kvinne med litt lav sex lyst, usikker hva jeg skal gjøre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bs, jeg har fantisk og drit god sex, selvom jeg ikke kom.

Anonymkode: 61738...0a0

Ja det har du sikkert, men den dagen du opplever ordentlig sex med ordentlig orgasme, så vil du innse at det du har hatt før faktisk ikke er fantastisk og drit god sex, det er bare at du ikke har opplevd bedre enda og da har du ikke noe sammenligningsgrunnlag.

For eksempel vil en som er vant til å spise melkerull syntes at melkesjokolade er drit godt, men når den får smake ekte italiensk sjokolade innser de jo at det faktisk finnes noe som er hundre ganger bedre enn den de har smakt før :)

Mener ikke å rakke ned på ditt sexliv altså, og håper du får oppleve orgasme en dag! Da vil du forstå :)

Anonymkode: 47ed6...116

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja det har du sikkert, men den dagen du opplever ordentlig sex med ordentlig orgasme, så vil du innse at det du har hatt før faktisk ikke er fantastisk og drit god sex, det er bare at du ikke har opplevd bedre enda og da har du ikke noe sammenligningsgrunnlag.

For eksempel vil en som er vant til å spise melkerull syntes at melkesjokolade er drit godt, men når den får smake ekte italiensk sjokolade innser de jo at det faktisk finnes noe som er hundre ganger bedre enn den de har smakt før :)

Mener ikke å rakke ned på ditt sexliv altså, og håper du får oppleve orgasme en dag! Da vil du forstå :)

Anonymkode: 47ed6...116

Gudskjelov etter å slittet i flere år og lurt på hva som er galt med meg siden jeg ikke får orgamse, har jeg innsettt at jeg er den jeg er , og er fornøyd med det jeg har,  og det får til.

 

Alt det der har jeg hørt gjennom hele livet mitt, og nå som jeg er snart er 40 år innser jeg at for meg er det bs.

Jeg er den jeg er, og det er ikke noe galt i det.

Anonymkode: 61738...0a0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har vært sammen i ca 6mnd, har avstandforhold, så ser hverandre ikke alt for ofte. Men når vi er sammen, så har jeg merket at jeg er mer interessert i sex og fysisk kontakt en henne. Har pratet om saken, men hun sier at mye påvirker hennes lyst, som stress osv osv og at hun kanskje ikke er så veldig seksuell person. Feks alltid jeg som må ta initiativet til sex også.

Vet ikke helt hvordan jeg skal tyde dette, siden jeg det får meg til å tro at hun liker meg mindre eller at jeg gjør noe feil osv. Mulig hun ikke tørr å være 100% ærlig?

Jeg liker henne meget godt og sex er jo ikke alt, men for meg er det meget viktig i ett forhold, men kanskje ikke så viktig for henne!? Hun har heller aldri fått orgasme med en mann før. 

Noen som har vært oppi samme situasjon som kanskje kan komme med noen ok tips? Er dette forholdet dømt til å gå dårlig pgr. av forskjellig sex lyst? Som sagt, liker henne meget godt og alt annet er bra.

Vi begge er i 30 årene(som egentlig skal være kvinners seksuelle høy alder)

Anonymkode: a63ee...b1d

Dump henne. Dette blir garantert ikke bedre med årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har prøvd å formidle dette, spurt om det noe hun ønsker jeg skal gjøre anderledes osv. og om hun er fornøyd. Da svarer hun alltid bare ja og kommer ikke med noen tips om hva jeg kan gjøre anderledes.

Hun liker å ha det mørkt under sex, mens jeg derimot liker å kunne se litt(vi menn er mer visuelle). Men jeg har gjort "alt" jeg kan for å gi henne nytelse, men da klarer hun heller ikke å slappe av...siden hun tenker at jeg blir for sliten osv. Pgr av dette, så mister jeg også litt motivasjonen.

Kan føles som et "håpløst prosjekt" eller ond sirkel siden jeg klarer heller ikke å bli skikkelig tent, når jeg er usikker på om dama er tent selv og slapper av. Jeg må også føle at dama virkelig har lyst på sex og meg.

Anonymkode: a63ee...b1d


Det er bra du spør, men desverre har jo kvinner lært at kvinnelig seksualitet er skam helt fra vi var små så det er mange som ikke tør å være ærlig eller komme med tips.
Det høres ut som at hun skammer seg litt over å slippe seg løs og utforske og ta til seg nytelsen, og kanskje også over kroppen sin eller intimiteten generelt siden hun vil ha lyset av.
Nå vet jeg ikke, men siden hun bekymrer seg for at du blir sliten når du prøver å tilfredstille hun, så hun ikke klarer å slappe av, gir du uttrykk for at du ser på det mer som en jobb og oppgave, enn noe du nyter og hisses opp av?
Det er utrolig turnoff nemlig om mannen ikke er lidenskapelig i det han gjør, da kan han likegjerne la være på en måte, om man gjennomskuer at han gjør det og er frustrert og motivasjonsløs over det selv. Din usikkerhet og manglende tenning kan nok påvirke hennes usikkerhet og manglende tenning i veldig stor grad.

Det er absolutt ikke et håpløst prosjekt, så ikke mist motivasjonen! Dere har et avstandsforhold og har vel totalt sett kanskje ikke engang hatt sex kjempe mange ganger enda. Dere må bli kjent med kroppene og tenningen og tankene til hverandre så begge blir helt helt trygge på hverandre, først da tillater man seg å nyte og klarer å nyte fullt ut.
Dere kan også melde dere på sexkurs online eller i virkeligheten hvor dere sammen lærer mer om sex, om dere selv, og om hverandre som partnere og kan jobbe med deres egen seksualitet både alene og sammen.

 

Anonymkode: 47ed6...116

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Fiola von Queue skrev:

Gi henne en eller flere av følgende bøker av orgasme-guruen Betty Dodson i gave:

https://en.wikipedia.org/wiki/Betty_Dodson#Bibliography

 

Man kan virkelig stille spørsmåltegn ved motivene og modenheten til en kvinne som er i seksuelle forhold med menn uten å få orgasme med dem. Det er så utrolig umodent at de sannsynligvis ikke har noe å gjøre i slike forhold, da de mentalt sett er barn som bare vil "leke kjærester". Slikt var et ideal på 1800-tallet, i dag virker det bare helt utrolig lite opplyst.

 

Haha det er det dummeste jeg har lest. Sannsynligvis grunnet nytelse. ;)

Anonymkode: cb23e...ee2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 gir du uttrykk for at du ser på det mer som en jobb og oppgave, enn noe du nyter og hisses opp av?
Det er utrolig turnoff nemlig om mannen ikke er lidenskapelig i det han gjør, da kan han likegjerne la være på en måte, om man gjennomskuer at han gjør det og er frustrert og motivasjonsløs over det selv.

 

Anonymkode: 47ed6...116

dette

Anonymkode: 61738...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha det er det dummeste jeg har lest. Sannsynligvis grunnet nytelse. ;)

Anonymkode: cb23e...ee2

Ja, den sosial nytelsen / bekreftelsen i å si at man har kjæreste. Relativt umodent.

Endret av Fiola von Queue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har du sikkert, men den dagen du opplever ordentlig sex med ordentlig orgasme, så vil du innse at det du har hatt før faktisk ikke er fantastisk og drit god sex, det er bare at du ikke har opplevd bedre enda og da har du ikke noe sammenligningsgrunnlag.

For eksempel vil en som er vant til å spise melkerull syntes at melkesjokolade er drit godt, men når den får smake ekte italiensk sjokolade innser de jo at det faktisk finnes noe som er hundre ganger bedre enn den de har smakt før :)

Mener ikke å rakke ned på ditt sexliv altså, og håper du får oppleve orgasme en dag! Da vil du forstå :)

Anonymkode: 47ed6...116

Jeg har hatt ordentlig sex med ordentlig orgasme. Jeg har fortsatt hatt like god og faktisk bedre sex uten orgasme. Når du blir voksen innser du kanskje at folk og kropper er forskjellige. :)

Anonymkode: 98fb3...dde

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange som svarer i denne tråden, tar utgangspunkt i at bare hun opplever god nok sex og orgasmer, så vil hun plutselig få lyst. Det er ingen selvfølge.  Samboeren min har veldig sjelden lyst, men når hun først blir varm, så styrer hun showet, og kjører på til det har gått for henne 3-5 ganger, og det oppleves som god sex for oss begge. Likevel tar hun aldri initiativ,  og vil stort sett ikke være med på leken oftere enn hver 14.dag.  Hvis jeg slutter å bry meg, så er det ensbetydende med at vi ikke har sex. 

Anonymkode: 72c7c...800

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fiola von Queue skrev:

Ja, den sosial nytelsen / bekreftelsen i å si at man har kjæreste. Relativt umodent.

Haha. Jeg har hatt god sex uten orgasme med menn som ikke har vært kjærester heller. Tenk så sprøtt!

Anonymkode: cb23e...ee2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...men hun blir jo ofte våt, så det er jo i det minste ett godt tegn skulle jeg tro?

Anonymkode: a63ee...b1d

Det finnes to typer våthet hos kvinnen:
1) Utflod. Det produserer vi hele dagen som fungerer som en rensing av vagina. Noen produserer mindre og mer enn andre. Noen menn forveksler utflod med tenning, og det har ingen sammenheng. Det er alltid utflod inni vagina og noen ganger mer, som foreksempel under eggløsning.
2) "Fittesaft". Det produseres når vi blir tent, for å gjøre stimulering bedre og smidigere, slik at stimuleringen kan fortsettes, så man etter hvert når orgasme. Men det menn bør være klar over er at det kan være lang vei fra å være våt og tent, til å være heltent og sensitiv, og derfra kan det også være lang vei fra helttent og sensitiv til faktisk orgasme. Det er ikke på kvinner som hos menn der de går fra 1-100 på veldig kort tid i en og samme "fase". Kvinner har flere faser og nivåer man må gjennom for å få orgasme og du kan se for deg hver fase som lange trappetrinn, at du er lenge på det ene nivået før du kommer fram til neste trinn og nivå.
Har desverre erfart menn som tror at så fort jeg er våt så er jeg kjempekåt, og det stemmer ikke, når jeg er våt så er det kroppens måte å tilrettelegge for mer fysisk stimulering, slik at jeg gradvis av den kan bli kåt sakte men sikkert. Og når jeg så har blitt kåt så er det fortsatt et stykke til jeg blir heltent og blodet strømmer ned i underlivet slik at nervene blir så sensitive at det derifra etterhvert er mulig å oppnå orgasme.

 

Anonymkode: 47ed6...116

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dette

Anonymkode: 61738...0a0

så kanskje du har noen tips om hvordan jeg skal klare å nyte det når jeg hele tiden føler at hun ikke klarer å slappe av og nyte det?

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Jeg har hatt god sex uten orgasme med menn som ikke har vært kjærester heller. Tenk så sprøtt!

Anonymkode: cb23e...ee2

Er man åpen om det, snakker om det og har sexlyst i passe doser er det vel null problem. Problemet er når TS undres over at kjæresten har så lav sexlyst og så kommer det fram at hun aldri har fått (like gjerne gitt seg selv) orgasme sammen med en mann, selv om hun har sex med menn. Det er infantilt.

Endret av Fiola von Queue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjolleri
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gudskjelov etter å slittet i flere år og lurt på hva som er galt med meg siden jeg ikke får orgamse, har jeg innsettt at jeg er den jeg er , og er fornøyd med det jeg har,  og det får til.

 

Alt det der har jeg hørt gjennom hele livet mitt, og nå som jeg er snart er 40 år innser jeg at for meg er det bs.

Jeg er den jeg er, og det er ikke noe galt i det.

Anonymkode: 61738...0a0

Det er jo selvsagt kjempebra for deg, og selvsagt er det beste jo at man lærer seg å nyte de gledene man har i livet under de premissene man har.

Men de aller fleste menn og kvinner har fysiske forutsetninger for å kunne få orgasme, og nyte sex. 

Aseksuelle kan også oppleve orgasme, men er like fullt uinteressert i sex. 

Poenget er vel her at jeg personlig ikke hadde fortsatt i det forholdet, fordi avstanden mellom lyst hadde vært for stor. Poenget er ikke orgasme eller ikke, men at det blir vanskelig å leve med noen som er uinteressert i sex- dersom man selv verdsetter nytelse og erotikk jevnlig og gjensidig.

Dama til TS har ikke dette behovet av enellerannen grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er "turn off" for henne når du hele tiden har et så stort fokus på sex.

Anonymkode: 0ea18...133

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det er "turn off" for henne når du hele tiden har et så stort fokus på sex.

Anonymkode: 0ea18...133

Kanskje begge to egentlig mentalt sett er 13 år og slik sett for umodne til å ha sex med hverandre. Tror det gjelder ganske mange her inne, både kvinner og menn.

Endret av Fiola von Queue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så TS, har du prøvd å ta det jævlig sakte? Starte med å gi henne "godfølelse" med fine ord først på dagen, kanskje med et lite hint av sexprat uten at det blir for mye (ikke tving det på henne). Prøv å få hjernen hennes klar for sex på forhånd. Så kan du ta det vanlige greiene, f.eks. massasje eller lage en spesiell stemning (dempet lys siden hun liker lyset av?), og så jæææævlig lang tid på det fysiske forspillet?

Dette etter å ha gitt henne "fri fra sexmas" en stund. Noen dager eller hva det måtte være. Jeg vet ikke hvor mange dager dere har sammen når dere først møtes.

Endret av jabx
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lav sexlyst fordi hun er sammen med en uattraktiv fyr.

Du kan be henne bytte ut fyren, det vil nok hjelpe på sexlysten hennes.

Anonymkode: cd59a...c9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så kanskje du har noen tips om hvordan jeg skal klare å nyte det når jeg hele tiden føler at hun ikke klarer å slappe av og nyte det?

Anonymkode: a63ee...b1d

Nekt å ha sex med henne inntil hun onanerer seg selv til orgasme mens du ser på. Inntil hun klarer det er hun ikke trygg nok på egen kropp og seksualitet til å ha sex med deg.

Endret av Fiola von Queue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes to typer våthet hos kvinnen:
1) Utflod. Det produserer vi hele dagen som fungerer som en rensing av vagina. Noen produserer mindre og mer enn andre. Noen menn forveksler utflod med tenning, og det har ingen sammenheng. Det er alltid utflod inni vagina og noen ganger mer, som foreksempel under eggløsning.
2) "Fittesaft". Det produseres når vi blir tent, for å gjøre stimulering bedre og smidigere, slik at stimuleringen kan fortsettes, så man etter hvert når orgasme. Men det menn bør være klar over er at det kan være lang vei fra å være våt og tent, til å være heltent og sensitiv, og derfra kan det også være lang vei fra helttent og sensitiv til faktisk orgasme. Det er ikke på kvinner som hos menn der de går fra 1-100 på veldig kort tid i en og samme "fase". Kvinner har flere faser og nivåer man må gjennom for å få orgasme og du kan se for deg hver fase som lange trappetrinn, at du er lenge på det ene nivået før du kommer fram til neste trinn og nivå.
Har desverre erfart menn som tror at så fort jeg er våt så er jeg kjempekåt, og det stemmer ikke, når jeg er våt så er det kroppens måte å tilrettelegge for mer fysisk stimulering, slik at jeg gradvis av den kan bli kåt sakte men sikkert. Og når jeg så har blitt kåt så er det fortsatt et stykke til jeg blir heltent og blodet strømmer ned i underlivet slik at nervene blir så sensitive at det derifra etterhvert er mulig å oppnå orgasme.

 

Anonymkode: 47ed6...116

herregud, når jeg leser ting som dette så blir jeg bare trist. Nesten slik at jeg selv mister lysten på sex. Hvorfor må det være så jævla komplisert? Hvis det skal så mye til for å tenne en kvinne jeg har sex med, da føler jeg at hun ikke er så keen på meg og sex kanskje.!?

Ikke rart menn får prestasjonsangst i senga innimellom.

Anonymkode: a63ee...b1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...