Gå til innhold

Sammen med kvinne med litt lav sex lyst, usikker hva jeg skal gjøre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎14‎.‎08‎.‎2018 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Hun har aldri klart å få orgasme med en mann under samleie, og da fingre og oralsex inkludert. Hun sier selv at hun ikke heller alltid får orgasme på egenhånd ved bruk av vibrator, så hvordan skal jeg da klare å gi henne orgasme ?

Tror det er en kombinasjon av at hun er usikker på sin kropp og ikke har utforsket sin egen seksualitet nok, herved noe som kanskje beviser at hun faktisk ikke er en så veldig seksuell person? Men ikke vet jeg, blir uansett bare spekulasjoner. Bare redd for at hun ikke liker meg nok og er missfornøyd med noe. Kanskje ikke alltid like lett å være ærlig om slikt?

Anonymkode: a63ee...b1d

Jeg synes folk legger for stort ansvar på deg. Når hun aldri har fått orgasme ved sex og knapt nok alene med vibrator, så er det ikke noe du har forårsaket. Hvorfor skulle alle seksuelle problemer hos kvinner være forårsaket av menn? Er ikke kvinner også individ med forskjellig utgangspunkt?

Du bør være tålmodig i senga uansett hvem du er sammen med. Gi henne lang tid til å bli varm etc, men det er ikke din jobb å gjøre henne til en annen enn den hun er. Jeg håper dere kan finne frem til et slags kompromiss som begge kan leve med, eller så får dere innse at dere ikke passer sammen.

Hvis en mann mangler lyst og/eller sliter med å få orgasme ser man ikke at folk automatisk retter pekefingeren mot kvinnen. Det bør de heller ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Isambard skrev:

Jeg synes folk legger for stort ansvar på deg. Når hun aldri har fått orgasme ved sex og knapt nok alene med vibrator, så er det ikke noe du har forårsaket. Hvorfor skulle alle seksuelle problemer hos kvinner være forårsaket av menn? Er ikke kvinner også individ med forskjellig utgangspunkt?

Du bør være tålmodig i senga uansett hvem du er sammen med. Gi henne lang tid til å bli varm etc, men det er ikke din jobb å gjøre henne til en annen enn den hun er. Jeg håper dere kan finne frem til et slags kompromiss som begge kan leve med, eller så får dere innse at dere ikke passer sammen.

Hvis en mann mangler lyst og/eller sliter med å få orgasme ser man ikke at folk automatisk retter pekefingeren mot kvinnen. Det bør de heller ikke gjøre.

Takk

 

tatt det opp med henne, men hun blir bare såret og emosjonell, sier at hun føler at jeg ikke er fornøyd med henne når det kommer til sex osv. Virker som hun prøver å skyve skylden over på meg og at hun ikke klarer å sette seg inn i min situasjon. Alt handler om henne og hennes følelser, kan det virke som. Typisk kvinne "mentalitet" eller kanskje herske teknikker? 

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk

 

tatt det opp med henne, men hun blir bare såret og emosjonell, sier at hun føler at jeg ikke er fornøyd med henne når det kommer til sex osv. Virker som hun prøver å skyve skylden over på meg og at hun ikke klarer å sette seg inn i min situasjon. Alt handler om henne og hennes følelser, kan det virke som. Typisk kvinne "mentalitet" eller kanskje herske teknikker? 

Anonymkode: a63ee...b1d

Det er nok det. 

Jeg ville dumpet henne. Dette kommer ikke til å bli bedre, og slik du beskriver henne fremstår hun som en klassisk kvinnelig narsissist.

Gå videre - det er masse damer der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det er nok det. 

Jeg ville dumpet henne. Dette kommer ikke til å bli bedre, og slik du beskriver henne fremstår hun som en klassisk kvinnelig narsissist.

Gå videre - det er masse damer der ute.

Dessverre så er jeg litt redd for at det er noe "sannhet" i det du skriver. Men jeg er veldig betatt av henne og vi har det fint ellers, så er ikke så lett å bare gjøre det slutt!🤔

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dessverre så er jeg litt redd for at det er noe "sannhet" i det du skriver. Men jeg er veldig betatt av henne og vi har det fint ellers, så er ikke så lett å bare gjøre det slutt!🤔

Anonymkode: a63ee...b1d

Har forståelse for det, men slik du beskriver det så er det nok det beste på lenger sikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men det er også mulig at hennes oppførsel kan forklares med at hun er meget usikker på sin kropp, pgr av at hun har født to barn og kanskje har noen ekstra kg.

Er jo en mulighet for at ting blir bedre? Hun må i hvert fall like meg godt, siden hun til og med har foreslått av vi kan bo sammen.

Anonymkode: a63ee...b1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
Just now, AnonymBruker said:

..men det er også mulig at hennes oppførsel kan forklares med at hun er meget usikker på sin kropp, pgr av at hun har født to barn og kanskje har noen ekstra kg.

Er jo en mulighet for at ting blir bedre? Hun må i hvert fall like meg godt, siden hun til og med har foreslått av vi kan bo sammen.

Anonymkode: a63ee...b1d

Det høres ut som at hun ønsker du skal gi henne et sted å bo, bli reservepappa uten å få noe igjen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det er nok det. 

Jeg ville dumpet henne. Dette kommer ikke til å bli bedre, og slik du beskriver henne fremstår hun som en klassisk kvinnelig narsissist.

Gå videre - det er masse damer der ute.

Enig!

Anonymkode: f8780...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det høres ut som at hun ønsker du skal gi henne et sted å bo, bli reservepappa uten å få noe igjen for det.

Vell, har også vært innom den tanken. At ting blir lettere for henne når vi er to, både økonomisk og ellers.

Kanskje disse tankene jeg har er i seg selv god nok grunn til å avslutte dette? De er jo sikkert ikke der uten grunn, hvis ikke bare jeg overanalyserer ting osv da. Vanskelig å vite når man kan stole 100% på sin intuisjon!?

Faen meg ikke lett det her.

Men når jeg tenker meg om, så har hun jo aldri avvist meg når jeg har prøvd å ha sex....så vanskelig å  vite om hun bare er litt beskjeden i senga pgr av hennes usikkerhet eller om det faktisk er noe mer seriøst. Hun sier at hun liker meg godt og vill ha meg, men kroppspråket forteller jo ofte mye mer en ord.

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hun var også i 2 år utro mot sin eks mann(med samme mann) og har fortalt alt rundt årsaken til det osv. Hun var sammen med eks mannen i over 10år. 

Men dette er jo også enda et bevis på litt "narsissistisk" tankegang.

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du deg en ting jeg... På meg tok det laang tid før jeg opplevde orgasme under sex. Nå får jeg det av og til. Ikke mange damer som kan skryte på seg vaginal orgasme hver gang de har sex? 

Men sexlysten min var like høy før som nå, så orgasmen har ingen sammenheng med det. Sex er godt selv om ikke orgasmen når frem. 

Hilsen meg på 30!:) 

Anonymkode: f3d77...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...hun var også i 2 år utro mot sin eks mann(med samme mann) og har fortalt alt rundt årsaken til det osv. Hun var sammen med eks mannen i over 10år. 

Men dette er jo også enda et bevis på litt "narsissistisk" tankegang.

Anonymkode: a63ee...b1d

Hva kan du om denne personlighetsforstyrrelsen? Ser at bla du og noen andre her har diagnosert konen din.  

Dette er narsistisk personlighetsforstyrrelse med alt det innebærer:

https://snl.no/narsissisme

Endret av Snaskesnusken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vell, har også vært innom den tanken. At ting blir lettere for henne når vi er to, både økonomisk og ellers.

Kanskje disse tankene jeg har er i seg selv god nok grunn til å avslutte dette? De er jo sikkert ikke der uten grunn, hvis ikke bare jeg overanalyserer ting osv da. Vanskelig å vite når man kan stole 100% på sin intuisjon!?

Faen meg ikke lett det her.

Men når jeg tenker meg om, så har hun jo aldri avvist meg når jeg har prøvd å ha sex....så vanskelig å  vite om hun bare er litt beskjeden i senga pgr av hennes usikkerhet eller om det faktisk er noe mer seriøst. Hun sier at hun liker meg godt og vill ha meg, men kroppspråket forteller jo ofte mye mer en ord.

Anonymkode: a63ee...b1d

Har du prøvd å foreslå parterapi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
14 minutter siden, AnonymBruker said:

...hun var også i 2 år utro mot sin eks mann(med samme mann) og har fortalt alt rundt årsaken til det osv. Hun var sammen med eks mannen i over 10år. 

Men dette er jo også enda et bevis på litt "narsissistisk" tankegang.

Anonymkode: a63ee...b1d

Høres ut som at du vet hvor dette ender. Du finner deg noe bedre, det garanterer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 hour ago, AnonymBruker said:

Takk

 

tatt det opp med henne, men hun blir bare såret og emosjonell, sier at hun føler at jeg ikke er fornøyd med henne når det kommer til sex osv. Virker som hun prøver å skyve skylden over på meg og at hun ikke klarer å sette seg inn i min situasjon. Alt handler om henne og hennes følelser, kan det virke som. Typisk kvinne "mentalitet" eller kanskje herske teknikker? 

Anonymkode: a63ee...b1d

Herregud, bli kvitt henne da, mann. Hvorfor gidder du det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.8.2018 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Hun har aldri klart å få orgasme med en mann under samleie, og da fingre og oralsex inkludert. Hun sier selv at hun ikke heller alltid får orgasme på egenhånd ved bruk av vibrator, så hvordan skal jeg da klare å gi henne orgasme ?

Tror det er en kombinasjon av at hun er usikker på sin kropp og ikke har utforsket sin egen seksualitet nok, herved noe som kanskje beviser at hun faktisk ikke er en så veldig seksuell person? Men ikke vet jeg, blir uansett bare spekulasjoner. Bare redd for at hun ikke liker meg nok og er missfornøyd med noe. Kanskje ikke alltid like lett å være ærlig om slikt?

Anonymkode: a63ee...b1d

Det kan ofte ta sin tid for en kvinne å bli trygg nok på en mann til å slippe seg løs til å få orgasme sammen med han.

Det er ikke alle som føler seg komfortable med å bruke fingre eller vibrator på klitoris for å kunne få orgasme når en mann er til stede. Mange kvinner trenger stimuli på klitoris for å kunne få orgasme.

De har gjerne erfaring fra menn som ikke godtar det, og/eller de er redde for å vise at de trenger det. 

Selv har jeg kun hatt en eneste vaginalorgasme i hele mitt liv, men det var dessverre med en mann jeg ikke kunne gå videre med. Da var jeg 17 år. Han passet så godt til min vagina, men dessverre ikke ellers i livet. 

Etter det har det ikke vært noen som har passet så fysisk godt til meg at jeg har fått orgasme kun av penetrering. Men jeg har fått mange orgasmer i samleie ved å stimulere klitoris i tillegg til penetrering. Det har vært så deilig! 

Det å kunne ha mannen i sitt liv i årevis, samtidig som en har et godt sexliv, det er ren luksus. Men jeg forventer ikke lenger vaginalorgasme fra noen menn. Det var kun med han ene. Han har jeg kunnet møte flere ganger i ettertid hvis jeg ville, men det har jeg ikke lyst til. Han bor langt unna, men av og til er vi på samme sted, og jeg har sagt nei til å møte han da.

Jeg vet han er den eneste jeg har møtt som kan gi meg en vaginalorgasme, og den var sterk, og noe helt utenom noe jeg har opplevd siden. Men nei, jeg har et godt liv, og det er mye som er mer viktig enn en orgasme.

Må også si at jeg har et godt sexliv med mannen min gjennom 17 år, og at jeg får 3-4 orgasmer med han hver gang vi har sex. Det er godt, og selv om en vaginalorgasme er overveldende, så har jeg det mer enn bra nok-

 

 

Anonymkode: cb7cb...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ofte ta sin tid for en kvinne å bli trygg nok på en mann til å slippe seg løs til å få orgasme sammen med han.

Det er ikke alle som føler seg komfortable med å bruke fingre eller vibrator på klitoris for å kunne få orgasme når en mann er til stede. Mange kvinner trenger stimuli på klitoris for å kunne få orgasme.

De har gjerne erfaring fra menn som ikke godtar det, og/eller de er redde for å vise at de trenger det. 

Selv har jeg kun hatt en eneste vaginalorgasme i hele mitt liv, men det var dessverre med en mann jeg ikke kunne gå videre med. Da var jeg 17 år. Han passet så godt til min vagina, men dessverre ikke ellers i livet. 

Etter det har det ikke vært noen som har passet så fysisk godt til meg at jeg har fått orgasme kun av penetrering. Men jeg har fått mange orgasmer i samleie ved å stimulere klitoris i tillegg til penetrering. Det har vært så deilig! 

Det å kunne ha mannen i sitt liv i årevis, samtidig som en har et godt sexliv, det er ren luksus. Men jeg forventer ikke lenger vaginalorgasme fra noen menn. Det var kun med han ene. Han har jeg kunnet møte flere ganger i ettertid hvis jeg ville, men det har jeg ikke lyst til. Han bor langt unna, men av og til er vi på samme sted, og jeg har sagt nei til å møte han da.

Jeg vet han er den eneste jeg har møtt som kan gi meg en vaginalorgasme, og den var sterk, og noe helt utenom noe jeg har opplevd siden. Men nei, jeg har et godt liv, og det er mye som er mer viktig enn en orgasme.

Må også si at jeg har et godt sexliv med mannen min gjennom 17 år, og at jeg får 3-4 orgasmer med han hver gang vi har sex. Det er godt, og selv om en vaginalorgasme er overveldende, så har jeg det mer enn bra nok-

 

 

Anonymkode: cb7cb...b2d

Og poenget ditt er? At kanskje dama mi var nærmere vaginal orgasme med en annen mann og at vi ikke passer fysisk?

Hvis jeg hadde visst at dama savnet vaginal orgasme med han "ene", så hadde jeg i  hvert fall gjort det slutt. Med andre ord, innlegget ditt er ikke til særlig stor hjelp!

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun vil ha det mørkt, så la henne ha det mørkt. Da kan hun se så rar ut hun bare vil, og ikke bli hemma av at du ser på henne og at hun må se deilig ut. Er hun så usikker må du bare betrygge henne helt til hun stoler nok på deg til å skru på lyset. Er hun ukomfortabel med lys er hun sikkert ukomfortabel med å bli slikket også?

God sex handler som sagt over ikke bare om orgasme. Kvinner kan ha god sex uten å komme også, men når vi først er i gang kan vi godt komme 20-30 ganger på en økt eller så lenge du orker/til hun blir sår. De som skryter av at dama kommer 3 ganger har ikke egentlig så mye å skryte av.

Sett av tid til henne. Stryk, kos, ta på. Gjerne en hel time hvor hun bare skal ligge og slappe av, og du skal ta og kjenne på. Ikke runk samtidig, ikke ta på deg selv. Bare fokus på henne og gjerne fortell henne hvor mye du vil ha henne. Men begge vet at ingenting skjer før etter en time, selv ikke om hun tigger deg. Da kanskje hun er klar for sex, og får en god opplevelse. Du høres veldig ung og/eller uerfaren ut. Kvinner bruker tid. Klart du kan klaske på glidemiddel og kjøre etter 2 sek men tro meg, en klar kvinne gir deg MYE bedre sex enn en halvtent, glidemiddelvåt en. 

Anonymkode: 9ade9...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre så er jeg litt redd for at det er noe "sannhet" i det du skriver. Men jeg er veldig betatt av henne og vi har det fint ellers, så er ikke så lett å bare gjøre det slutt!🤔

Anonymkode: a63ee...b1d

Har jeg gått glipp av noe? Hvorfor skriver folk at hun er narsissist? Jeg har ikke sett noe som tyder på det i det hele tatt.

Ingen liker å høre at de er dårlige kjærester, uansett hvor fint man pakker det inn. Det er ikke rart hun reagerer følelsesmessig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...