Gå til innhold

Sammen med kvinne med litt lav sex lyst, usikker hva jeg skal gjøre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen i ca 6mnd, har avstandforhold, så ser hverandre ikke alt for ofte. Men når vi er sammen, så har jeg merket at jeg er mer interessert i sex og fysisk kontakt en henne. Har pratet om saken, men hun sier at mye påvirker hennes lyst, som stress osv osv og at hun kanskje ikke er så veldig seksuell person. Feks alltid jeg som må ta initiativet til sex også.

Vet ikke helt hvordan jeg skal tyde dette, siden jeg det får meg til å tro at hun liker meg mindre eller at jeg gjør noe feil osv. Mulig hun ikke tørr å være 100% ærlig?

Jeg liker henne meget godt og sex er jo ikke alt, men for meg er det meget viktig i ett forhold, men kanskje ikke så viktig for henne!? Hun har heller aldri fått orgasme med en mann før. 

Noen som har vært oppi samme situasjon som kanskje kan komme med noen ok tips? Er dette forholdet dømt til å gå dårlig pgr. av forskjellig sex lyst? Som sagt, liker henne meget godt og alt annet er bra.

Vi begge er i 30 årene(som egentlig skal være kvinners seksuelle høy alder)

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo litt forståelig at hun ikke er så interessert i sex når hun ikke får orgasme. Jeg synes det er litt rart at hun ikke har lyst når dere har avstandsforhold. Det er jo da en må ha enda mer lyst på hverandre, lengte etter etc. Jeg tror ihvertfall ikke det har noe med deg å gjøre. 

Anonymkode: 67db0...1ef

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt forståelig at hun ikke er så interessert i sex når hun ikke får orgasme.

Anonymkode: 67db0...1ef

Det der er bare tull. Kvinner kan til og med nyte sex fullt ut uten å få orgasme.

Anonymkode: a42ad...0f1

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mente du forresten med denne:Hun har heller aldri fått orgasme med en mann før. 

Er hun lesbe?

 

Anonymkode: 67db0...1ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen, og merket at jeg ikke har lyst til å ha sex fordi kjæreste ikke tar mot tilbakemdeldingen, og det er mas om å kjøre på etter 2 om oppvarming, 

jeg gidder faktisk ikke å sex med han lengre, da det ikke gir meg mye.

 

er som din kjæreste aldri hatt orgasmne, og lite sexuell lyst, men nå har jeg mistet det helt,

Anonymkode: 61738...0a0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det der er bare tull. Kvinner kan til og med nyte sex fullt ut uten å få orgasme.

Anonymkode: a42ad...0f1

Likevel finner hun på unnskyldningen stress de få ganger de møtes. 

Anonymkode: 67db0...1ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Likevel finner hun på unnskyldningen stress de få ganger de møtes. 

Anonymkode: 67db0...1ef

Det trenger fortsatt ikke å ha noe å gjøre med manglende orgasme.

Anonymkode: cb23e...ee2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det trenger fortsatt ikke å ha noe å gjøre med manglende orgasme.

Anonymkode: cb23e...ee2

Signere den, god sex er god sex selv uten orgasme :)

Anonymkode: 61738...0a0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mente du forresten med denne:Hun har heller aldri fått orgasme med en mann før. 

Er hun lesbe?

 

Anonymkode: 67db0...1ef

Hun har aldri klart å få orgasme med en mann under samleie, og da fingre og oralsex inkludert. Hun sier selv at hun ikke heller alltid får orgasme på egenhånd ved bruk av vibrator, så hvordan skal jeg da klare å gi henne orgasme ?

Tror det er en kombinasjon av at hun er usikker på sin kropp og ikke har utforsket sin egen seksualitet nok, herved noe som kanskje beviser at hun faktisk ikke er en så veldig seksuell person? Men ikke vet jeg, blir uansett bare spekulasjoner. Bare redd for at hun ikke liker meg nok og er missfornøyd med noe. Kanskje ikke alltid like lett å være ærlig om slikt?

Anonymkode: a63ee...b1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for å gi hun super sex når dere har sex så skal jeg love deg sexlysten hennes endrer seg også :) Har hun aldri fått orgasme av sex før har hun dårlig erfaring med dårlige elskere og man blir jo ikke så gira på å ha sex om den ikke er så bra. Middelmådig sex er bortkastet, da er det bedre å onanere så for å få hun gira på sex må du sørge for at hun får bedre opplevelse enn når hun onanerer. Om det bare gir deg en god opplevelse og henne en middelmådig så dabber såklart lysten av.

Anonymkode: 47ed6...116

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun har aldri klart å få orgasme med en mann under samleie, og da fingre og oralsex inkludert. Hun sier selv at hun ikke heller alltid får orgasme på egenhånd ved bruk av vibrator, så hvordan skal jeg da klare å gi henne orgasme ?

Tror det er en kombinasjon av at hun er usikker på sin kropp og ikke har utforsket sin egen seksualitet nok, herved noe som kanskje beviser at hun faktisk ikke er en så veldig seksuell person? Men ikke vet jeg, blir uansett bare spekulasjoner. Bare redd for at hun ikke liker meg nok og er missfornøyd med noe. Kanskje ikke alltid like lett å være ærlig om slikt?

Anonymkode: a63ee...b1d

Noen kvinner får aldri orgasme. Det betyr ikke at du eller andre gjør ting feil.

Det at hun aldri tar initiativ er noe annet. Hun kan vel ikke alltid være stresset? Spesielt når dere møtes så sjeldent. Da bør en sette av tid til hverandre og nyte tiden. 

Anonymkode: 67db0...1ef

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har aldri klart å få orgasme med en mann under samleie, og da fingre og oralsex inkludert. Hun sier selv at hun ikke heller alltid får orgasme på egenhånd ved bruk av vibrator, så hvordan skal jeg da klare å gi henne orgasme ?

Tror det er en kombinasjon av at hun er usikker på sin kropp og ikke har utforsket sin egen seksualitet nok, herved noe som kanskje beviser at hun faktisk ikke er en så veldig seksuell person? Men ikke vet jeg, blir uansett bare spekulasjoner. Bare redd for at hun ikke liker meg nok og er missfornøyd med noe. Kanskje ikke alltid like lett å være ærlig om slikt?

Anonymkode: a63ee...b1d

Jeg er 37 år, onanert siden jeg var 112, hatt en periode på noen år hvor jeg haddde gruppesex, jeg får ikke orgamse, det kan være kjempe herlig men jeg fordet ikke,

og det er ikke fordi jeg har en mental sperre,, usikker på kropp og ikke utforsket min egen sexualitet, noen folk har lavere sekual drift uavhengig om de for orgasme eller ei, og noen for ikke orgasme.

 

Du høres slitsom ut, vledig mange menn som er sånn er lik slitsome.

 

Slå opp med henne da, hvis det er så stort porpblem, sett flere menn som synes det er uaskeptabelt p være med en som ikek

for orgamse. Er det ikke rart at det flere kvinner som faker,. og og sp for å slippe dette jøvla mase!

Anonymkode: 61738...0a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sørg for å gi hun super sex når dere har sex så skal jeg love deg sexlysten hennes endrer seg også :) Har hun aldri fått orgasme av sex før har hun dårlig erfaring med dårlige elskere og man blir jo ikke så gira på å ha sex om den ikke er så bra. Middelmådig sex er bortkastet, da er det bedre å onanere så for å få hun gira på sex må du sørge for at hun får bedre opplevelse enn når hun onanerer. Om det bare gir deg en god opplevelse og henne en middelmådig så dabber såklart lysten av.

Anonymkode: 47ed6...116

Bs, jeg har fantisk og drit god sex, selvom jeg ikke kom.

Anonymkode: 61738...0a0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Du kan få et gratis sexråd av meg.

Veldig grovt sett, er menn som en fyrstikk og kvinner som en kjele med vann på kokeplaten. 

Fyrstikkens gnist tennes umiddelbart og slår eksplosivt ut i øyeblikkelig fyr og flamme. Flammen er flott, men kortlevd og moroa er raskt over. Tilbake ligger en kald og slapp fyrstikk med utbrent tupp. 

Kjelen på kokeplaten bruker lang, lang tid på å bli varm. Jo mer du går og venter på og higer etter at den skal bli varm, desto lengre tid tar det. Men enhver kjele kan faktisk nå kokepunktet, uansett hvor lang tid man trenger. Og når kokepunktet først er nådd, da holder den høye temperaturen seg lenge, og det skal ingen ting til før kjelen bruser og koker over igjen og igjen og igjen ...

Så før du tenner fyrstikken, sørg for at vannet når kokepunktet. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kvinner får aldri orgasme. Det betyr ikke at du eller andre gjør ting feil.

Det at hun aldri tar initiativ er noe annet. Hun kan vel ikke alltid være stresset? Spesielt når dere møtes så sjeldent. Da bør en sette av tid til hverandre og nyte tiden. 

Anonymkode: 67db0...1ef

denne

Anonymkode: 61738...0a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37 år, onanert siden jeg var 112, hatt en periode på noen år hvor jeg haddde gruppesex, jeg får ikke orgamse, det kan være kjempe herlig men jeg fordet ikke,

og det er ikke fordi jeg har en mental sperre,, usikker på kropp og ikke utforsket min egen sexualitet, noen folk har lavere sekual drift uavhengig om de for orgasme eller ei, og noen for ikke orgasme.

 

Du høres slitsom ut, vledig mange menn som er sånn er lik slitsome.

 

Slå opp med henne da, hvis det er så stort porpblem, sett flere menn som synes det er uaskeptabelt p være med en som ikek

for orgamse. Er det ikke rart at det flere kvinner som faker,. og og sp for å slippe dette jøvla mase!

Anonymkode: 61738...0a0

inkuldert ikke med vibraror!

Anonymkode: 61738...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har heller aldri fått orgasme med en mann før.

Anonymkode: a63ee...b1d

Gi henne en eller flere av følgende bøker av orgasme-guruen Betty Dodson i gave:

https://en.wikipedia.org/wiki/Betty_Dodson#Bibliography

 

Man kan virkelig stille spørsmåltegn ved motivene og modenheten til en kvinne som er i seksuelle forhold med menn uten å få orgasme med dem. Det er så utrolig umodent at de sannsynligvis ikke har noe å gjøre i slike forhold, da de mentalt sett er barn som bare vil "leke kjærester". Slikt var et ideal på 1800-tallet, i dag virker det bare helt utrolig lite opplyst.

 

Endret av Fiola von Queue
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sørg for å gi hun super sex når dere har sex så skal jeg love deg sexlysten hennes endrer seg også :) Har hun aldri fått orgasme av sex før har hun dårlig erfaring med dårlige elskere og man blir jo ikke så gira på å ha sex om den ikke er så bra. Middelmådig sex er bortkastet, da er det bedre å onanere så for å få hun gira på sex må du sørge for at hun får bedre opplevelse enn når hun onanerer. Om det bare gir deg en god opplevelse og henne en middelmådig så dabber såklart lysten av.

Anonymkode: 47ed6...116

har prøvd å formidle dette, spurt om det noe hun ønsker jeg skal gjøre anderledes osv. og om hun er fornøyd. Da svarer hun alltid bare ja og kommer ikke med noen tips om hva jeg kan gjøre anderledes.

Hun liker å ha det mørkt under sex, mens jeg derimot liker å kunne se litt(vi menn er mer visuelle). Men jeg har gjort "alt" jeg kan for å gi henne nytelse, men da klarer hun heller ikke å slappe av...siden hun tenker at jeg blir for sliten osv. Pgr av dette, så mister jeg også litt motivasjonen.

Kan føles som et "håpløst prosjekt" eller ond sirkel siden jeg klarer heller ikke å bli skikkelig tent, når jeg er usikker på om dama er tent selv og slapper av. Jeg må også føle at dama virkelig har lyst på sex og meg.

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men hun blir jo ofte våt, så det er jo i det minste ett godt tegn skulle jeg tro?

Anonymkode: a63ee...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...