Kevin Skrevet 1. september 2002 #21 Del Skrevet 1. september 2002 Helt enig med Lasse! Sofia har virkelig forstått det! Det finnes ingenting så sexy som ei jente som vet hva hun vil og aktivt søker det i senga! Det beste med sexen er jo egentlig å se hvor deilig partneren har det, og jo bedre partneren har det, jo bedre vil også jeg ha det. Har aldri skjønt kvinner som blir flaue av å ta på seg selv mens man har sex.... Det er jo så deilig å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 1. september 2002 #22 Del Skrevet 1. september 2002 Orgasmen kommer den, hvis man klarer å slappe helt av og la ALLE tanker og hemninger fare! Tenk gjerne på et nærbilde av deres kjønnsorganer i bevegelse (evt heng opp speil på veggen og ri han, se selv!) for det er jammen meg heidundrandes kåt-gjerande :blunke: *enkel, jeg?* Ikke tenk på frustrasjoner, sjalusi, såre følelser o.l... Ha sex for nytelse. Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 2. september 2002 #23 Del Skrevet 2. september 2002 Takk for komplimenter, gutter! Det er jeg vant til...."ler rått"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 3. september 2002 #24 Del Skrevet 3. september 2002 woooow, Vinga.... speil ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ravna Skrevet 4. september 2002 #25 Del Skrevet 4. september 2002 I mitt tilfelle ligger lystsenteret definitivt i hodet et sted. På denne måten får jeg orgasme nesten uansett "prestasjon" fra sex-partnere. Forskjellen er kanskje at det kan ta litt lengre tid med en mer klønete partner, men orgasme er temmlig bankers. Føler en viss frihet i forhold til det at jeg ikke er avhengig av å holde meg til såkalt klassisk gode elskere bare p.g.a deres ferdigheter i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå