Gå til innhold

Hvor lang reisetid til jobb har du?


Gjest Lily_88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

42 minutter på toget og 10 minutter spasertur i begge ender av toget.

La oss si 1 time og 10 minutter for å putte inn litt slingringsmonn. 

Går tog 4 ganger i timen, og jeg slipper å bytte,var grunnen til at jeg valgte å kjøpe der jeg bor.

Tiden på toget bruker jeg til å lese litt, jobber litt om jeg trenger det. Tar tiden som ren avkobling.

Anonymkode: 359a6...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter å gå til toget, 26 minutter på toget, 3 minutter fra toget til jobben = 42 minutter

Anonymkode: ce8b7...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 min med bil, 35 til fots, litt over 10 min med sykkel.

Tidligere har jeg hatt 

- 1 time med bil

- 90 min med å gå + buss + buss. Student. Men studerte ikke lenge :) 

- ca 1 time, litt over?. Buss + buss + buss + å gå. Fant så ut at pappa kunne kjøre meg så da ble det bare buss+ å gå

- ca 1 time, gå + buss + gå. 

- 10 min å gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-12 min. Kommer an på trafikken. Er ca 10 km. Kjører bil. 

Anonymkode: 67d99...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under 10 min fra dør til dør, med bil. Elsker det! Har hatt lang før. Kommer aldri til å skje igjen.

Anonymkode: 2458c...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter med bil - eller 20 minutter dør til dør. 

Tidligere pendlet jeg til Trondheim; 20 minutter bil, 25 minutter båt, 10 minutter gange, 5-10 minutter buss. Holdt på sånn litt over et år før jeg ble dritalei. Nå har vi fått barn og pendling er uaktuelt. 

Edit; hadde litt venting her og der også, så brukte omtrent to timer dør til dør. 

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kontoret 2 minutter gange. Til produksjonslokale 3 minutter gange. Er ellers på reise 2-5 dager i måneden. Jobber stort sett 6 dager i uken, 55-60 timer i uken,  49-50 uker i året. 

Anonymkode: 53aed...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter i bil, + barnehage-/skolelevering.

Samboer 15 min bil, 10 min tog, 5 min gange.

Anonymkode: 5c427...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobben lå 200 m unna før, så brukte et par minutter på å gå. Nå er jeg arbeidsledig, og det meste jeg søker på er 15-20 minutter unna på sykkel. Må gå om vinteren fordi kollektivtrafikk trigger angst, så for meg er kort avstand veldig viktig. Skulle ønske jeg kunne ta buss :)

Anonymkode: 5494b...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ca. 30 minutter hver vei med bil, og for vår del er det nok. Bor noe ulendt til med hovedvei og jernbane som må krysses, så har med barna grytidlig om morgenen, slipper de av hos en bekjent med barn ved siden av skolen da det ikke er plass på sfo. Og så går de sammen til skolen. De kommer hjem med bussen alene 1 time før meg. Og jeg er livredd når de krysser jernbane og hovedvei. Er på utkikk etter annet sted å bo, uten hell her på denne rævhullplassen

Anonymkode: 12176...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...