Gå til innhold

Tenner på eldre damer


Keneke

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne på 46 og hadde et kun-sex-forhold med en 11 år yngre mann i en periode. La meg bare oppsummere med at det var en perfekt kombinasjon... Hadde han ønsket at vi skulle blitt et par ville jeg ikke vært interessert. Men sex? Ja takk! Det var ingen dominans fra min side og han tok like mye initiativ som meg. Men han fikk meg til å føle meg vanvittig sexy, noe min eksmann ikke hadde prøvd på de siste 10 årene... Fantastisk nydelig på alle måter 🙂

Anonymkode: 755de...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.8.2018 den 2.34, AnonymBruker skrev:
 

Vil du virkelige ha en gammel, rynkete, inntørka rosin? Og en hønse fitte fra kg. som at på til er mannehater? 

Anonymkode: 5418f...5c8

Hva er en hønse fitte?

Anonymkode: 564af...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del menn ser på seg selv som «snille» og «rause» da de legger an på 10 - 20 år eldre. Jeg blir bare irritert. Som om det er en gevinst å få lov til å ha sex med en yngre mann? At jeg skal føle meg beæret? 

 

 

Anonymkode: 74dbe...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 1.11.2018 den 9.00, AnonymBruker skrev:

Hei,

jeg er 39 (kanskje for ungt ;) )

kunne fint hatt sex/vært sammen med en i slutten av 20 årene/ starten av 30 årene. 

Som kvinne, blir man tryggere på seg selv med alderen og vet mer hva man vil. Tror faktisk det er en fin kombinasjon med aldersforskjellen 😛

Anonymkode: 926fd...5c7

Hei,

Du er ikke for ung, vært utrolig deilig å ha hatt sex med ei på din alder. Du er jo 9 år eldre enn meg.

Selv 5 år eldre tenner meg mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange bitre menn her. Jeg elsker å ha sex med 40-99år, og det er mange av dem som vil bare leke og knulle med deg!

 

jeg selv er 25år med veltrent kropp, deilig å se at de får noe spennende enn hva de er vant til med late, eldre menn. I samme sleng får jeg selvsikre kvinner som vet hvordan å leke.

Anonymkode: b7768...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kunne jeg ha hatt en mann på 30 for sex. Forhold fra ca 35 og opp. Hilsen kvinne på 45

Anonymkode: 80111...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...