Gå til innhold

Tenner på eldre damer


Keneke

Anbefalte innlegg

Jeg tenner veldig mye på eldre damer som er 10-25 år eldre enn meg.

Selv er jeg mann på 30 år.

Noen damer i alderen ca. 40-55 år her inne  som tenner på menn i 30-åra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du virkelige ha en gammel, rynkete, inntørka rosin? Og en hønse fitte fra kg. som at på til er mannehater? 

Anonymkode: 5418f...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil du virkelige ha en gammel, rynkete, inntørka rosin? Og en hønse fitte fra kg. som at på til er mannehater? 

Anonymkode: 5418f...5c8

Kan jeg spørre om alderen din?

Anonymkode: a0532...766

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenner kanskje på eldre damer, de tenner nok spesielt lite på pakken: yngre mann som bare vil ha sex. Dobbelt elendig tilbud.

Anonymkode: 63f77...b2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tenner kanskje på eldre damer, de tenner nok spesielt lite på pakken: yngre mann som bare vil ha sex. Dobbelt elendig tilbud.

Anonymkode: 63f77...b2b

Jeg har ikke sagt dette er kun for sex. Skulle det utvikle seg til å bli forhold med ei dame som er 10-25 år eldre så har jeg ikke noe imot det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelige ha en gammel, rynkete, inntørka rosin? Og en hønse fitte fra kg. som at på til er mannehater? 

Anonymkode: 5418f...5c8

Damer på 40 år kan være strøkne uten en rynke og kåte som en gutt på 13 år. 

Du viser umodenhet gjennom usaklighet og generalisering på feil grunnlag. Har du lov å være her inne?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tenner kanskje på eldre damer, de tenner nok spesielt lite på pakken: yngre mann som bare vil ha sex. Dobbelt elendig tilbud.

Anonymkode: 63f77...b2b

Ikke nødvendigvis! Vi kvinner liker faktisk sex, for sexens skyld også. I 40- 55 årsalderen er det dessuten mange kvinner som har vært gift, og ikke ønsker det igjen, selv om vi ønsker sex. 

Anonymkode: 872c2...242

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med "eldre damer" tenker jeg på damer på 80-90. Jeg forbinder ikke damer på 40 med "eldre damer".

Bedre å bruke "tenner på voksne damer" eller noe i den duren, eller spesifisere aldersgruppen.

Anonymkode: 7fe60...328

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelige ha en gammel, rynkete, inntørka rosin? Og en hønse fitte fra kg. som at på til er mannehater? 

Anonymkode: 5418f...5c8

Sa mannen som henger på kg, og ikke får pult... 

:hoho:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle damer schizofrene som få. Snakker med seg selv om hvor forferdelig alt er nå. For fremskrittet skjer fortere enn de greier å gå. Og ingen mål de satte seg greie de å nå.

Sitter helt alene i sin leilighet. Ser på gamle bilder fra da hun var ung og het.

 

Anonymkode: 16535...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Perle skrev:

Sa mannen som henger på kg, og ikke får pult... 

:hoho:

Bortsett fra at jeg er dame, og har sex med mannen hver dag. 

Anonymkode: 5418f...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, John McClane skrev:

Damer på 40 år kan være strøkne uten en rynke og kåte som en gutt på 13 år. 

Du viser umodenhet gjennom usaklighet og generalisering på feil grunnlag. Har du lov å være her inne?

Jeg har rett. Og alle som er uenige med meg på kg. kaller meg mann og kvinnehater.

Anonymkode: 5418f...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om alderen din?

Anonymkode: a0532...766

Det er urelevant. 

Anonymkode: 5418f...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 31, traff jeg ei flott dame på 41. Hun var nyskilt og vi ble FF. Var det i et par år. Det var den råeste sexen jeg noen gang har hatt. Hun var med på alt som var gøy. Hun var og en fantatisk samtalepartner og venn. Så vi gifta oss like godt, og har vært sammen i 7 år nå. 

Anonymkode: deb34...a16

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tenner kanskje på eldre damer, de tenner nok spesielt lite på pakken: yngre mann som bare vil ha sex. Dobbelt elendig tilbud.

Anonymkode: 63f77...b2b

Du er neppe dame på 40? Mann på 30 som kun vil ha sex er jo et fantastisk tilbud! Men som når det gjelder mye annet, det kommer an på livssituasjon. Single kvinner, 40, som enten er ferdig med barn eller ikke ønsker barn, ville elsket tilbudet. Kvinne, 40, som desperat ser etter noen å få barn med før det er for seint, ville elsket å ha en yngre mann som far til sitt barn, fordi det er større sjanse for friskt barn, forutsatt at mannen ville noe mer enn sex. Men da med viten om at mannen kanskje ikke blir far, nettopp pga kvinnens alder. Da er det en sjanse for at mannen stikker om barneønsket hans er høyt.

Men en 30-åring kun for sex; jeg hadde ikke nekta!

Anonymkode: 67979...9e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjolleri
5 timer siden, John McClane skrev:

Damer på 40 år kan være strøkne uten en rynke og kåte som en gutt på 13 år. 

Du viser umodenhet gjennom usaklighet og generalisering på feil grunnlag. Har du lov å være her inne?

Uten en eneste rynke?

Er ikke poenget med å tiltrekkes en gitt greie at man synes nettopp trekkene i den gruppen er attraktivt?

Om man var ute etter en kvinne som var helt uten spor av naturlig utvikling ville man jo foretrukket en tenåring. Alt over 20 år ville jo da blitt uaktuelt (jepp, helt fra da kommer ting som pigmentendringer, påvirkning på hud fra diverse++).

Jeg vil jo tro at TS liker nettopp at man ser ut som et gjennomsnitt av den gitte alderen.

Uansett; er ikke 40 enda, men tror ikke jeg kunne tenkt meg å date/ligge med noen som bevisst gikk for meg i lys av å være en viss alder. Om man derimot hadde kjemi og alderen var forskjellig, helt uproblematisk. Innenfor rimelighetens grenser, da. 

Jeg tipper de voksne kvinner som spesifikt er ute etter yngre menn muligens foretrekker mye yngre? Og visa versa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Fjolleri skrev:

Uten en eneste rynke?

------------

Jeg tror ikke du helt fikk med deg hva jeg svarte på og hvorfor jeg skrev det jeg skrev:

Dette ble sagt til TS

Vil du virkelige ha en gammel, rynkete, inntørka rosin? Og en hønse fitte fra kg. som at på til er mannehater? 

Anonymkode: 5418f...5c8

 

 

Dette svarte jeg vedkommende

Damer på 40 år kan være strøkne uten en rynke og kåte som en gutt på 13 år. 

Du viser umodenhet gjennom usaklighet og generalisering på feil grunnlag. Har du lov å være her inne?

Poenget mitt var at TS som tiltrekkes av eldre kvinner fikk spm om han ville ha en gammel, rynkete, inntørka rosin? Og en hønse fitte fra kg. som at på til er mannehater? 

Da svarte jeg at damer på alder med det han ville ha kunne være alt annet enn det som beskrevet i spm han fikk.

Men jeg er helt enig med deg at om man tenner på eldre kvinner så er det helheten som tenner og da er også det fysiske elementet med at årene setter sine spor en del av hele pakka man tenner på. Jeg har vel tent på eldre kvinner helt siden jeg skjønte hva man kunne gjøre sammen med de.....😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjolleri
13 minutter siden, John McClane skrev:

Poenget mitt var at TS som tiltrekkes av eldre kvinner fikk spm om han ville ha en gammel, rynkete, inntørka rosin? Og en hønse fitte fra kg. som at på til er mannehater? 

Da svarte jeg at damer på alder med det han ville ha kunne være alt annet enn det som beskrevet i spm han fikk.

Men jeg er helt enig med deg at om man tenner på eldre kvinner så er det helheten som tenner og da er også det fysiske elementet med at årene setter sine spor en del av hele pakka man tenner på. Jeg har vel tent på eldre kvinner helt siden jeg skjønte hva man kunne gjøre sammen med de.....😉

:ler: Jojo, hver sin smak.

Mulig jeg kommer til å eldres som bare faen de neste 2,5 år - men jeg vil anta at jeg er helt gjennomsnittlig for alderen, og det er vel mer fine linjer ved øynene som har vært der siden jeg var 25 år enn regelrett synlige rynker liksom.

Ikke at jeg synes en rynke eller to er kjipt (eller litt pigmentflekker eller fregner for den saks skyld) snarere tvert imot er det kjipere med alle disse fillers- og restylanefjesene i alle aldre. 

Jeg vet ikke hva hønsefitte er - men jeg får noen bilder jeg helst vil glemme :ler: 

Hovedpoenget mitt her er at folk bruker mye tid på å applaudere at folk skal se annerledes ut enn sin naturlige utvikling, og en rekke ting er «kompliment» eller «fornærmelse/noe å ha dårlig selvtillit over».  

Jeg personlig synes normal utvikling hos mennesker er sexy og attraktivt, følgelig i den aldersgruppen jeg foretrekker. En tenner jo ikke på ALLE i en aldersgruppe, med mindre man har en fetisj.

Endret av Fjolleri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store variasjoner blandt kvinner rundt 40-45 vil jeg si. Nå er jeg 38, ser ut som jeg er 30, men er nok frigjort som en som er eldre. Andre igjen er ikke nødvendigvis kåte og frigjorte grunnet alder alene.

Anonymkode: 03377...697

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre dame på 42 her:

Nei, jeg kunne i utgangspunktet aldri tenkt meg å hatt sex med en såpass mye yngre mann. Men hadde jeg blitt sykt forelsket først, så hadde ikke alderen stoppet meg.

Bare at jeg blir plassert som "eldre" forteller meg hvor feil det ville blitt...

Men jeg skjønner fascinasjonen for voksne kvinner, for vi er som vin, blir bedre med årene :) 

Anonymkode: 9e957...e66

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...