Gå til innhold

Tenner på eldre damer

Fremhevede innlegg

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En eldre dame på 42 her:

Nei, jeg kunne i utgangspunktet aldri tenkt meg å hatt sex med en såpass mye yngre mann. Men hadde jeg blitt sykt forelsket først, så hadde ikke alderen stoppet meg.

Bare at jeg blir plassert som "eldre" forteller meg hvor feil det ville blitt...

Men jeg skjønner fascinasjonen for voksne kvinner, for vi er som vin, blir bedre med årene :) 

Anonymkode: 9e957...e66

He he, 42 år og med betegnelsen eldre dame!🤪

Nei hva skal voksne kvinner med en såpass yngre mann som mangler alle disse tingene de voksne mennene har fått med alderen som igjen er med på å gjøre både sex og forhold så mye bedre? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelige ha en gammel, rynkete, inntørka rosin? Og en hønse fitte fra kg. som at på til er mannehater? 

Anonymkode: 5418f...5c8

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra at jeg er dame, og har sex med mannen hver dag. 

...og du finner det på sin plass å beskrive andre kvinner slik du gjør? 😏

• Liker 10
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En eldre dame på 42 her:

Nei, jeg kunne i utgangspunktet aldri tenkt meg å hatt sex med en såpass mye yngre mann. Men hadde jeg blitt sykt forelsket først, så hadde ikke alderen stoppet meg.

Bare at jeg blir plassert som "eldre" forteller meg hvor feil det ville blitt...

Men jeg skjønner fascinasjonen for voksne kvinner, for vi er som vin, blir bedre med årene :) 

Anonymkode: 9e957...e66

Med eldre mener han vel i forhold til seg selv?

Anonymkode: 87971...2b9

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med eldre mener han vel i forhold til seg selv?

Anonymkode: 87971...2b9

Nettopp det jeg mener, takk for at du skjønte det :)

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

De individuelle forskjellene er selvsagt store, men generelt kan man si at:

1: Jo lenger man har praktisert sex, jo mer erfaring har man. Øvelse gjør mester.

2: Etter at kvinner bikker 40-ish, er deres sexliv frikoblet fra reproduksjon og er rent lystdrevet.

3: Sexy sitter mellom øra. Ekte menn ser forbi begynnende rynker.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Papirfly, mod.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelige ha en gammel, rynkete, inntørka rosin? Og en hønse fitte fra kg. som at på til er mannehater? 

Sjefshøna som snakker skjønner jeg🐔

Anonymkode: d9e89...fed

• Liker 6
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ihvertfall ikke ha en mann som ikke kan skrive engang!

hønsefitte*

attpåtil*

Du vet visst lite om sex og kropper foreløpig. Du vet lite om kvinner, tenker jeg vi trygt kan slå fast.

• Liker 4
Skrevet

Nå er jeg mann, og kanskje litt atypisk i den forstand at jeg ikke ville hatt meg med en 20 år yngre dame. Og grunnen til det er todelt

1. Sosial fordømmelse (men ikke unisont, da mange også vil se på meg som en spesielt attraktiv voksen kar)

2. Redd for å bli forlatt (hun stikker når hun finner noen på egen alder.)

Om noen hadde hatt en fetisj for voksne menn, så ville jeg kanskje tenkt "supert" og gitt faen i punkt 1. Vi får se når jeg blir 40-50 avhenig av om jeg er i eller utenfor forhold.

Jeg tenker jo at menn som liker godt voksne damer, har et lite innslag av sub i seg. De ønsker en voksen og dominerende kvinne som inntar lederrollen og er litt strenge. Det vil jo medføre at utvalget er heller dårlig, TS. For det første, så er vel de fleste damer ikke domina-emner. For det andre, er de opptatt av sitt sosiale rykte, og vil ikke bli hengt ut som ekle barnerøvere, eller bli baksnakket på jobb og i syklubben. For det tredje, så vil du slite med å finne dem. De er ikke på party med kompisene dine.

Skrevet

Eldre damer på 40? Det utsagnet hadde funket om du var 15. Men du er 30. Eldre damer for deg er 60-70 +. 

• Liker 7
Skrevet

Har tent på eldre damer siden jeg var i puberteten, er nå snart 40. Er fantastisk mange hotte damer på 50-60 på jobben herregud de er så fine!! 

Anonymkode: a2b55...464

Skrevet
På 13.8.2018 den 12.07, vintage skrev:

...og du finner det på sin plass å beskrive andre kvinner slik du gjør? 😏

Jepp. Jeg aldri hatt én venninne. Kvinner hater meg fordi jeg er vakker. Jeg pleide å være omgjengelig og høflig. Nå gir jeg faen.  Helvete, folk må være jævlig høflige og hyggelig for at de skal få respekt. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Jeg aldri hatt én venninne. Kvinner hater meg fordi jeg er vakker. Jeg pleide å være omgjengelig og høflig. Nå gir jeg faen.  Helvete, folk må være jævlig høflige og hyggelig for at de skal få respekt. 

Ja jøss. 

Anonymkode: daa3a...840

• Liker 6
Skrevet
På 13.8.2018 den 2.12, Keneke skrev:

Jeg tenner veldig mye på eldre damer som er 10-25 år eldre enn meg.

Selv er jeg mann på 30 år.

Noen damer i alderen ca. 40-55 år her inne  som tenner på menn i 30-åra?

Jeg er kanskje en Diane Philibert (Houpflé) fra "Storsvindleren Felix Krull", men du kan ikke være min Armand / Hérmès om du er så ubehøvlet i språket. "Modne kvinner" høres sexy ut, "eldre damer" stinker gamlehjem.

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, Fiola von Queue skrev:

Jeg er kanskje en Diane Philibert (Houpflé) fra "Storsvindleren Felix Krull", men du kan ikke være min Armand / Hérmès om du er så ubehøvlet i språket. "Modne kvinner" høres sexy ut, "eldre damer" stinker gamlehjem.

Ja er helt enig i at modne kvinner høres mye mer sexy ut :) 

• Liker 2
Skrevet

Mann 30 selv, den råeste sexen min er med ei i 40-årene, vakker og feminin. Hun passer på seg selv, spiser sunt, tar vare på utseendet, pen sminke, korte kjoler og trener styrke. Smilerynker og slikt er bare sexy syntes jeg. Det er noe elegant med slike kvinner, når dem i tillegg oser av selvsikker seksualitet er jeg helt fortapt.

Anonymkode: c5d78...8be

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg også har hatt sex med kvinner i 40~årene da jeg var 25 år. Kjempe deilig og noe av den beste sexen jeg har hatt.

Anonymkode: b09e8...00d

Skrevet

Hei,

jeg er 39 (kanskje for ungt ;) )

kunne fint hatt sex/vært sammen med en i slutten av 20 årene/ starten av 30 årene. 

Som kvinne, blir man tryggere på seg selv med alderen og vet mer hva man vil. Tror faktisk det er en fin kombinasjon med aldersforskjellen :-P

Anonymkode: 926fd...5c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...