Gå til innhold

Stor mage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Forundret.. skrev:

Øh.. Er man utro så fortjener man å bli stemplet som det. 

Visste du ikke at det alltid er manns skyld hvis noen er utro ? Er han utro ,så er det fordi han er en drittsekk ! Er hun utro ,så er det også fordi mannen er en drittsekk ! Kvinnfolk har aldri skyld dem skjønner du  ;) Og hvis han er for feit ,eller har for liten pikk så er det sikkert også grunn god nok .Lykke til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Nei, for det skader forholdet. Mitt poeng er at slikt burde holdes skjult slik at det ikke skader eller sårer partneren din.

Jada.Du er som kvinnfolk flest vet jeg .Dere er definitivt mye mer utro enn menn ,men dere er utrolig mye flinkere til å spille på uskyldigheten deres og holde det skjult ,og dere klarer alltid å rettferdiggjøre ovenfor dere selv hvorfor dere er utro ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, orion42 skrev:

Visste du ikke at det alltid er manns skyld hvis noen er utro ? Er han utro ,så er det fordi han er en drittsekk ! Er hun utro ,så er det også fordi mannen er en drittsekk ! Kvinnfolk har aldri skyld dem skjønner du  ;) Og hvis han er for feit ,eller har for liten pikk så er det sikkert også grunn god nok .Lykke til 

Hvilken stein er det du lever under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Hvilken stein er det du lever under?

Jeg lever definitivt ikke under noe stein.Tvert i mot ,så har jeg levd meget sosialt ,kanskje litt for sosialt og derfor kan jeg si det jeg sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, orion42 skrev:

Jeg lever definitivt ikke under noe stein.Tvert i mot ,så har jeg levd meget sosialt ,kanskje litt for sosialt og derfor kan jeg si det jeg sier.

Vel, jeg er ikke enig med deg. Velger dama å være utro fordi gubben er feit så er utroskapet hennes feil. 

Endret av Forundret..
Autocor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Forundret.. skrev:

Vel, jeg er ikke enig med deg. Velger dama å være utro fordi gubben er feit så er utroskapet hennes feil. 

Ja ,jeg er selvfølgelig enig med deg i det da ....er bare ikke sånn det funker i praksis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det da noen stillinger som kan prøves ut: 

stein-saks-papir.png

halvveis-pa-gulvet.png

hoeyt-sitter-hun.png

Anonymkode: 72120...752

Du har fått med deg han har STOR mage sant? Siste stillingen så vond ut for mannen og man må jo være sprek for å klare å ligge sånn. 

Anonymkode: 933d7...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2018 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Hva skal man gjøre når mannen har så stor mage at han ikke kan gjøre noen annen stilling enn bakfra? Det er så kjedelig med bare en stilling alltid. 

Om du vrir det til noe positivt, så kan du jo foreslå for mannen å inngå et cuckold-forhold? Da kan du bli knullet av veltrente menn mens han ser på.
Eller så kan han slanke seg, men det er nok lettere sagt enn gjort dersom han har så stor mage allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Takk for råd og innspill fra flere. Men må si at de bildene over her er helt umulig hvis man har så stor mage. Det lar seg ikke gjøre rett og slett. Vil ellers stille krav om at han slanker seg eller blir det slutt på å ha sex. Han drikker også for mye øl, men spiser også for mye både mat, godteri og potetgull. 

Anonymkode: c94ae...eef

Det hadde kanskje hjulpet på forslaget om du la ut eller linket til et bilde som viser sånn omtrentlig hvordan han ser ut.

Anonymkode: 94946...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2018 at 11:31 PM, Sportsbabe said:

Nei, for det skader forholdet. Mitt poeng er at slikt burde holdes skjult slik at det ikke skader eller sårer partneren din.

Hvis du har kjæreste burde du gjøre det slutt, for hans skyld.

Anonymkode: 75683...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...