Gå til innhold

Stor mage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal man gjøre når mannen har så stor mage at han ikke kan gjøre noen annen stilling enn bakfra? Det er så kjedelig med bare en stilling alltid. 

Anonymkode: c94ae...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at enten får han ta å slanke seg eller så får han dele plikta med noen andre. 

Anonymkode: 80487...6ac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hvert kilo overvekt vil han få 1,5mm mer fettlag fordelt over kroppen. Det vil medføre at han ved å slanke bort 10 kg kan få 1,5 cm mer synlig penis. 

Dvs:

20 kg 3,0 cm.

30 kg 4,5 cm.

40 kg 6,0 cm.

50 kg 7,5 cm.

Så har han en på normal størrelse gjemt bort i fettet, så kan han ved å gå ned til slank kanskje doble synlig størrelse. 

Kjør på!

Anonymkode: bf78d...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her; Takk det var interessant :) Han må slanke seg, men det vil han ikke. Han kan ikke ligge oppå meg for pikken når ikke fram da, og jeg kan ikke sitte oppå han for det er som å sitte oppå en stor ball. 

Anonymkode: c94ae...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herrefred da..... :roll: 

Fullt mulig å ha et godt sexliv selv om en har noen kilo for mye og stor mage - en må bare bli litt kreativ. :)

Google noe sånt som "sexual positions for overweight people" eller pregnant el.l - så finner du tips og triks.

En kan få til flere ting ved å bli litt kreative med å bruke f.eks puter ol. til å endre vinkler litt, eller ha sex andre steder enn i senga. Kan ha ta deg bakfra når du er på alle fire, så kan ha nok også ta deg i "misjonærvariant" - om du f.eks ligger på rygg på et bord og han står mellom beina dine. Du kan antakelig også være på toppen sitte på skrevs over ham, når han ligger på rygg. 

Anonymkode: b7551...77c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her; Takk det var interessant :) Han må slanke seg, men det vil han ikke. Han kan ikke ligge oppå meg for pikken når ikke fram da, og jeg kan ikke sitte oppå han for det er som å sitte oppå en stor ball. 

Anonymkode: c94ae...eef

Har han liten pikk også ?

Anonymkode: d4f68...b31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det da noen stillinger som kan prøves ut: 

stein-saks-papir.png

halvveis-pa-gulvet.png

hoeyt-sitter-hun.png

Anonymkode: 72120...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er du som står for mesteparten av maten hadde jeg snikslanket han. Også satt igang noen prosjekter som ville brent noen kalorier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, visp skrev:

Om det er du som står for mesteparten av maten hadde jeg snikslanket han. Også satt igang noen prosjekter som ville brent noen kalorier.

Spørs hvorfor han er stor. Jeg er overvektig men spiser helt ordinær mat, problemet er at jeg småspiser sjokolade og snop altfor ofte. Og det spises i smug for de jeg bor sammen med ...

Anonymkode: 56f5d...554

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hvorfor han er stor. Jeg er overvektig men spiser helt ordinær mat, problemet er at jeg småspiser sjokolade og snop altfor ofte. Og det spises i smug for de jeg bor sammen med ...

Anonymkode: 56f5d...554

Ja, det kan jo hende det er det. Eller øl, eller at han stopper på en bensinstasjon på vei hjem. Jeg tror nok jeg hadde prøvd å lokke han til å gå ned noen kg på en eller annen måte som passer han for må være veldig frustrerende om overvekten går utover sexlivet. TS kjenner jo partneren best, så hun vet vel hvordan hun når inn til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for råd og innspill fra flere. Men må si at de bildene over her er helt umulig hvis man har så stor mage. Det lar seg ikke gjøre rett og slett. Vil ellers stille krav om at han slanker seg eller blir det slutt på å ha sex. Han drikker også for mye øl, men spiser også for mye både mat, godteri og potetgull. 

Anonymkode: c94ae...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal man gjøre når mannen har så stor mage at han ikke kan gjøre noen annen stilling enn bakfra? Det er så kjedelig med bare en stilling alltid. 

Anonymkode: c94ae...eef

Finn en annen som du kan tilfredsstille dine behov med. Mange som har en hemmelig elsker på si, så ser ikke helt hva som er så galt med det ;)

Men for all del ikke fortell det til mannen din, han trenger ikke å få vite noe. Menn er fordomsfulle og kan fort stemple deg som utro eller værre, så det er bare slikt man gjør for sin egen del som ingen eller mann trenger å få vite noe om. 

Lykke til i jakten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Finn en annen som du kan tilfredsstille dine behov med. Mange som har en hemmelig elsker på si, så ser ikke helt hva som er så galt med det ;)

Men for all del ikke fortell det til mannen din, han trenger ikke å få vite noe. Menn er fordomsfulle og kan fort stemple deg som utro eller værre, så det er bare slikt man gjør for sin egen del som ingen eller mann trenger å få vite noe om. 

Lykke til i jakten :)

Stemmer nok det du sier ;) Er en grunn til at jeg ikke gidder å ha noe dame ! Det er så mye utroskap ,og det har blitt så vanlig at jeg blir helt skremt ,og kvinnfolka er verst ! Mange som muligens tror dem lever i "lykkelige" forhold men ...jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, orion42 skrev:

Stemmer nok det du sier ;) Er en grunn til at jeg ikke gidder å ha noe dame ! Det er så mye utroskap ,og det har blitt så vanlig at jeg blir helt skremt ,og kvinnfolka er verst ! Mange som muligens tror dem lever i "lykkelige" forhold men ...jaja

Tviler på at den du siterte er gjennomsnittskvinnen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, visp skrev:

Tviler på at den du siterte er gjennomsnittskvinnen.

Mulig ,men jeg har sett så ofte hvordan folk holder på ,så jeg ikke i tvil ! Ikke verdt å satse på ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sportsbabe skrev:

Finn en annen som du kan tilfredsstille dine behov med. Mange som har en hemmelig elsker på si, så ser ikke helt hva som er så galt med det ;)

Men for all del ikke fortell det til mannen din, han trenger ikke å få vite noe. Menn er fordomsfulle og kan fort stemple deg som utro eller værre, så det er bare slikt man gjør for sin egen del som ingen eller mann trenger å få vite noe om. 

Lykke til i jakten :)

Øh.. Er man utro så fortjener man å bli stemplet som det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Forundret.. skrev:

Øh.. Er man utro så fortjener man å bli stemplet som det. 

Nei, for det skader forholdet. Mitt poeng er at slikt burde holdes skjult slik at det ikke skader eller sårer partneren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...