Gå til innhold

Skjønner ikke hvorfor noen sier noe og plutselig tar en helomvending?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på to dater med en fyr. Når vi sa hade på den andre daten så spurte han om at han kunne få et kyss og jeg sa ja, og han spurte også når er det neste gang han kan møte meg. Jeg sa har tid neste uke. Når vi gikk sa han vi sees neste uke. Jeg sendte melding til han dagen etterpå for å spørre om han ville møtes på mandag og han sa ja og når jeg tenkte. Jeg sendte melding til han i dag for å avtale møtested. Etter en time får jeg en melding om at han hadde tenkt og at vi ikke hadde så mye til felles og bla bla. Jeg sendte melding hvor jeg skrev at hvis jeg ikke hadde sendt noe melding til så hadde han ikke sagt ifra, takk for at han sa ifra og lykke til med studie sitt. Han skrev tilbake at han måtte samle tankene.. 

Jeg er utrolig suffet og jeg skjønner ikke hvorfor noen menn sier noe og plutselig tar en helomvending. Jeg skjønner heller ikke hva som har skjedd på de to dagene vi ikke snakket sammen? 

Anonymkode: 3ce2f...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er søndag. Det er helg. Dere er unge. Han er student. Han er ute på byen av og til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på to dater med en fyr. Når vi sa hade på den andre daten så spurte han om at han kunne få et kyss og jeg sa ja, og han spurte også når er det neste gang han kan møte meg. Jeg sa har tid neste uke. Når vi gikk sa han vi sees neste uke. Jeg sendte melding til han dagen etterpå for å spørre om han ville møtes på mandag og han sa ja og når jeg tenkte. Jeg sendte melding til han i dag for å avtale møtested. Etter en time får jeg en melding om at han hadde tenkt og at vi ikke hadde så mye til felles og bla bla. Jeg sendte melding hvor jeg skrev at hvis jeg ikke hadde sendt noe melding til så hadde han ikke sagt ifra, takk for at han sa ifra og lykke til med studie sitt. Han skrev tilbake at han måtte samle tankene.. 

Jeg er utrolig suffet og jeg skjønner ikke hvorfor noen menn sier noe og plutselig tar en helomvending. Jeg skjønner heller ikke hva som har skjedd på de to dagene vi ikke snakket sammen? 

Anonymkode: 3ce2f...8ba

Han dater kanskje flere og har mer sansen for ei annen?

Anonymkode: 4311b...20d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok fått litt noiaen tenker jeg, redd for å få følelser fordi han faktisk likte deg litt men er redd for å bli såra og trekker seg vekk som en forsvarsmekanisme. Prøv å glem han, det er godt mulig han tar kontakt med deg om en uke igjen å spør hvordan det går og vil ta opp tråden igjen.

Anonymkode: 45394...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen menn er usikre fjols. Han jeg datet i tre måneder, hadde en veldig fin date dagen før, dagen etter sa vi at vi hadde hatt en fin date og snakket om tiden framover, så ringte han meg og dumpet meg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frubaluba skrev:

Fordi noen menn er usikre fjols. Han jeg datet i tre måneder, hadde en veldig fin date dagen før, dagen etter sa vi at vi hadde hatt en fin date og snakket om tiden framover, så ringte han meg og dumpet meg. 

Det morsomste var vel at han skrev at han måtte «samle» tankene 😂 Hvis han var usikker så hvorfor sa han ja til å møtes til date nr 3? Han hadde nok tid til å samle tankene etter date nr 2. Det er ikke rart til at vi kvinner blir helt tullete i hode. Kanskje han ikke likte at jeg betalte for regningen for middagen og han ikke har jobb. 

Ts

Anonymkode: 3ce2f...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du er skuffet, men jeg synes det er verre om han hadde trukket det ut over lengre tid selv om han kjente på at han var lunken til det hele, og så trakk seg etter at du hadde rukket å få enda mer følelser. Synes det blir helt feil å kalle menn for fjols fordi de ikke fikk følelser, sånn er det jo for oss kvinner også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chaya skrev:

Skjønner at du er skuffet, men jeg synes det er verre om han hadde trukket det ut over lengre tid selv om han kjente på at han var lunken til det hele, og så trakk seg etter at du hadde rukket å få enda mer følelser. Synes det blir helt feil å kalle menn for fjols fordi de ikke fikk følelser, sånn er det jo for oss kvinner også. 

Greia er vel at det var han som spurte om når er det neste gang  han fikk møte meg og når vi skulle gå så sa han at vi sees neste uke. Og dagen etter på så sa han ja til å møtes. Jeg hadde aldri sagt ja til date nr 3 hvis jeg merket at jeg var lunken til fyren. Det er det jeg reagerer på. Det er ikke rart at man overtenker og sliter med å stole på noen i dag.  Han hadde god tid å «samle» tankene sine fra da vi sa hade til jeg sendte melding dagen etterpå. Han kunne også ha sendt melding to dager før og ikke sendt melding dagen før ETTER at jeg hadde sendt en melding. Jeg skrev at han hadde vel ikke tenkt å si fra før jeg sendte melding. Han skrev at han skulle sende melding senere på dagen fordi han måtte «samle» tankene.   

Ts 

Anonymkode: 3ce2f...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...