Gå til innhold

Venninnen min får ris av mannen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For alt du vet riser hun ham i retur 🙈

Men så lenge hun liker det så er det jo ikke noe du trenger å ofre flere tanker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eeelsker det. Dessverre har jeg en tendens til å finne med så snille mannfolk at de har vanskeligheter med å utføre det - men alt i alt vil jeg heller ha en snill mann i hverdagen som er litt for tam på soverommet enn en som er så røff som jeg ønsker i senga, men en kuk i virkeligheten... 

Drømmemannen vil altså være kombinasjonen av de to :ninuskapus:

Anonymkode: 9f41a...147

Akk ja ….. samme her. Vanskelig dilemma dette, må ærlig talt innrømme at jeg har lekt med tanken om "det lille extra" utenfor hjemmet men våger nok ikke.

Anonymkode: bf690...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akk ja ….. samme her. Vanskelig dilemma dette, må ærlig talt innrømme at jeg har lekt med tanken om "det lille extra" utenfor hjemmet men våger nok ikke.

Anonymkode: bf690...daa

Dersom man er så heldig å ha funnet en snill og omtenksom mann, er det dårlig gjort å være utro fordi han er "kjedelig" i senga. Man kan ikke alltid få både i pose og sekk. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen min fortalte meg over et glass vin at mannen hennes elsker å legge henne over knærne og gi henne ris på rumpa. Dette syntes venninnen min også var veldig opphissende. Men er det ikke litt kvinnediskrimminerende? Dette hadde jeg aldri trodd om mannen til venninnen min... 

Anonymkode: 67980...3fa

Om det er det hun tenner på, så hvorfor ikke? Bra for dem! Jeg synes selv det er skikkelig deilig ;) Men hver sin lyst så klart :) 

Anonymkode: 09c85...9bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Venninnen min fortalte meg over et glass vin at mannen hennes elsker å legge henne over knærne og gi henne ris på rumpa. Dette syntes venninnen min også var veldig opphissende. Men er det ikke litt kvinnediskrimminerende? Dette hadde jeg aldri trodd om mannen til venninnen min... 

Anonymkode: 67980...3fa

Så heldig hun er!!

Anonymkode: a0e7c...70c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen min fortalte meg over et glass vin at mannen hennes elsker å legge henne over knærne og gi henne ris på rumpa. Dette syntes venninnen min også var veldig opphissende. Men er det ikke litt kvinnediskrimminerende? Dette hadde jeg aldri trodd om mannen til venninnen min... 

Anonymkode: 67980...3fa

Skulle ønske man kunne ha seksuelle preferanser uten å tenke på om det er diskriminerende for noen, når begge tenner på det. Man kan faktisk være feminist og like å bli pisket og bundet under sex. Det betyr ikke at man vil bli dominert i resten av livet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke kvinnediskriminerende dersom hun er med på leken og liker det?

Er du feminist, eller?

La folk få holde på slik de vil, også gjør du det du vil. Alle er ikke lik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt tilbakeholden jeg..... så kona kaller det belønning og ikke straff når jeg legger henne over fanget og gir henne grunn til å ha «stående-kontor» dagen etter...

 

Anonymkode: db9dc...d42

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er litt tilbakeholden jeg..... så kona kaller det belønning og ikke straff når jeg legger henne over fanget og gir henne grunn til å ha «stående-kontor» dagen etter...

 

Anonymkode: db9dc...d42

"Stående kontor" er bare en talemåte, eller? Hvis du mener det bokstavelig må jo kollegaene hennes begynne å lure... 

Anonymkode: 67980...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sølvdryss skrev:

Er du feminist, eller?

Hva har DET med saken å gjøre? 
Jeg er feminist, og elsker spanking... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehrm... Hvor finner jeg en slik mann, takk..?

Anonymkode: 160fa...519

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87
5 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Skulle ønske man kunne ha seksuelle preferanser uten å tenke på om det er diskriminerende for noen, når begge tenner på det. Man kan faktisk være feminist og like å bli pisket og bundet under sex. Det betyr ikke at man vil bli dominert i resten av livet. 

Det kan man også. At TS tenker på det trenger man tross alt ikke tenke på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig m litt ris på stumpen:) Skylle ønske gubben kunne rise meg litt.

Anonymkode: ac550...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...