Gå til innhold

Advarselen fra venstre-debattanten: – Deres egne døtre vil merke konsekvensene


Opplyst

Anbefalte innlegg

On 8/24/2018 at 10:15 AM, Mari Y said:

Hva er det du drar inn nå? Dette var for å vise til at Document.no ikke alltid kommer med troverdige påstander. 

Jeg drar inn at fokus ofte blir vridd mot budbringeren, når noen  forsøker å diskutere problematikk knyttet til innvandring. Det er akkurat hva du gjør. 

Problemstillingen som bør diskuteres er at nok en asylsøker tyr til kniv. 

Eksempelet du bruker for å diskreditere budbringeren, er enda bedre eksempel på hvor malplassert dette er. En voksen som i sinne pga Nigardjonsverket sparker en tilfeldig unge i hodet. Så skal fokus være på hvorfor han var sint? 

Enda en asylsøker tyr til kniv. Hva skal vi gjøre med det? Det er en viktig diskusjon. 

Vi kan gjerne ha en egen diskusjon om docunent.no og kvaliteten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 8/24/2018 at 10:13 AM, Mari Y said:

Hvorfor skulle jeg ikke vite forskjellen på det? 

Ja, Espen Goeffeng er en virkelig person, og ja, det kan også hende at de siterer andre. Men det betyr ikke at dem de siterer er troverdige, heller. 

 

'Faktisk. no elsker å finne feil i Document. no'. Faktisk. no er en faktasjekker hvis jobb er å bakgrunnssjekke påstander og informasjon, uansett hvor det kommer fra. 

Nei, jeg tror ikke de elsker å finne feil hos Document. no, som du sier, derfor har det heller ingen relevans for om hvorvidt det Document. no her henviser til er riktig eller ikke. 

 

Det vet jeg egentlig ikke. 

Det eneste Faktisk.no fant som var feil, var at det ikke kunne dokumenteres at han sparket et barn i hodet på grunn av avslaget på asylsøknaden.

Selv om de siterte kildene fra Sverige går langt i å trekke sammenhengen her.
Av alle spekulasjoner som man kan angripe så er altså fakta:

En voksen mann har fått avslag på asylsøknaden og har ikke noe sted å bo. I sinne går han ut og sparker den første og beste niåringen i hodet. Disse tingene har ingen sammenheng, mener Faktisk.no.

Nei, gud bevare meg, for å trekke slike slutninger.

Quote

«Den asylsökande mannen, som åtalas för att ha sparkat nioåringen i Boden, ska ha gjort det som en hämnd mot Migrationsverket». Som følge av Securitasvakt Anders Byströms forklaring da gjerningsmannen hadde sagt: «Måste ner på stan för att begå brott eller mord för att få hjälp». Avisen NSD la til at: «Den åtalade hade fått ett avvisningsbeslut hade inte något boende».

Dette er altså det beste MariY kan vise til for å si at Document ikke er pålitelig.

https://www.faktisk.no/faktasjekker/00r/asylsoker-sparket-9-aring-i-hodet-som-hevn-for-avslag-pa-asyl

Viser også til Faktisk.no sin kampanje mot Terje Tvedt. Bør leses.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, ops2 said:

Viser også til Faktisk.no sin kampanje mot Terje Tvedt. Bør leses.

 

 

Ja. det må man si. Det er jo faktisk helt absurd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...