Gjest lillemy36 Skrevet 10. august 2018 #1 Del Skrevet 10. august 2018 Hva er best av alle typer som finnes der ute? Jeg har så sykt tynt hår at jeg få lyst til og skrike .... men har ikke råd til frisør 😪 skriv deres erfaring med både hår kvalitet, montering og pris/nettside 😀 tusen takk på forhånd 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2 Del Skrevet 10. august 2018 7 timer siden, lillemy36 skrev: Hva er best av alle typer som finnes der ute? Jeg har så sykt tynt hår at jeg få lyst til og skrike .... men har ikke råd til frisør 😪 skriv deres erfaring med både hår kvalitet, montering og pris/nettside 😀 tusen takk på forhånd 😀 Har du råd til extensions da? Kvalitetshår koster jo en del. Anonymkode: 5af32...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 10. august 2018 #3 Del Skrevet 10. august 2018 Kan kanskje ta meg råd hehe. Har du anbefalinger ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 12. august 2018 #4 Del Skrevet 12. august 2018 Velg høyeste kvalitet, og behandle det etter «boka». http://www.luxushair.com/kvalitet Jeg er veldig fornøyd med Luxushair. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 12. august 2018 #5 Del Skrevet 12. august 2018 Tusen takk for svar!! 😀😀 hvem type bruker du? Bruker du tape? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Del Skrevet 12. august 2018 Extensions vil bare gi deg tynnere hår. Bare det å gå med håret i hestehale gir deg tynnere hår. Alt som "drar"i håret sliter på både stråene og røttene og gjør at eksisterende hår ryker og utvoksende hår er svekket. Tape, keratin og ring extensions må du punge ut rundt 20.000 for i året inkl frisørtimer og hår. Etter bare 5 år er det 100.000 , og halvparten av en grei egenkapital til boligkjøp. Med mindre du tjener mange hundre tusen til overs hvert år så vil jeg si sånne utgifter er bortkastet og gjør at man ikke får etablert livet like fort som man hadde kunnet om man hadde spart. Det du kan gjøre er å kjøpe deg clip in extensions å bruke til spesielle anledninger. Siden du ikke bruker det daglig så tærer det ikke like mye på håret og hårrøttene. Først og fremst bør du teste med syntetiske extensions til en billig penge (veldig billig på ebay) for å se om du er komfortabel med vekten det legger på håret ditt, mange som får extensions er ikke forberedt på vekten, det er som at noen hele tiden drar deg i håret, det er ukomfortabelt, og festene gjør det også ubehagelig å sove. Man venner seg til det, men det gjør det ikke noe mere behagelig. Hvis du kjenner at extensionsene ikke plager deg fysisk så kan du kjøpe clip ins med ekte hår til rundt 1000-1500 kr. Viktig å kun bruke en gang i blandt da, og ikke daglig! Tynt hår: Det beste er å ta vitaminer som biotin og vitamin E, spise sunt, kutte sukker , kure håret hver uke, ikke farge håret, ikke bruke strikk men ha håret løst, ikke gre i vått hår, og å bruke sjampo og balsam uten sulfater og med vitaminer i. Kerastase sin sjampo for thinning hair er god, og loreal sin for thin and damaged hair. Ellers fins det også hårpleie serier som Nioxin. Og hårvekst serumer som Minoxidil som man sprayer i håret. Det er mye positivt om både nioxin og spesielt minoxidil! Det "nye" nå er PRP behandling, det koster ca 2500 pr gang, og er en blodbehandling hos skjønnhetspleier (der man tar botox osv) hvor de tapper blod fra deg og sprøyter disse plasmaene under huden. Det brukes både for å forebygge rynker i ansiktet, og er også veldig effektivt for å få tilbake /øke hårveksten når det insjiseres i skallen. Har lest forskning på dette og vurderer å investere i det selv. Man trenger bare 3 behandlinger, og deretter 1 vedlikeholdsbehandling i året. Mye mer økonomisk enn hair extensions i allefall, og skader heller ikke håret sånn at man ender i en ond sirekl med enda tynnere hår i utgangspunktet som man gjør av extensions. Anonymkode: 18a91...835 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #7 Del Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Extensions vil bare gi deg tynnere hår. Bare det å gå med håret i hestehale gir deg tynnere hår. Alt som "drar"i håret sliter på både stråene og røttene og gjør at eksisterende hår ryker og utvoksende hår er svekket. Tape, keratin og ring extensions må du punge ut rundt 20.000 for i året inkl frisørtimer og hår. Etter bare 5 år er det 100.000 , og halvparten av en grei egenkapital til boligkjøp. Med mindre du tjener mange hundre tusen til overs hvert år så vil jeg si sånne utgifter er bortkastet og gjør at man ikke får etablert livet like fort som man hadde kunnet om man hadde spart. Det du kan gjøre er å kjøpe deg clip in extensions å bruke til spesielle anledninger. Siden du ikke bruker det daglig så tærer det ikke like mye på håret og hårrøttene. Først og fremst bør du teste med syntetiske extensions til en billig penge (veldig billig på ebay) for å se om du er komfortabel med vekten det legger på håret ditt, mange som får extensions er ikke forberedt på vekten, det er som at noen hele tiden drar deg i håret, det er ukomfortabelt, og festene gjør det også ubehagelig å sove. Man venner seg til det, men det gjør det ikke noe mere behagelig. Hvis du kjenner at extensionsene ikke plager deg fysisk så kan du kjøpe clip ins med ekte hår til rundt 1000-1500 kr. Viktig å kun bruke en gang i blandt da, og ikke daglig! Tynt hår: Det beste er å ta vitaminer som biotin og vitamin E, spise sunt, kutte sukker , kure håret hver uke, ikke farge håret, ikke bruke strikk men ha håret løst, ikke gre i vått hår, og å bruke sjampo og balsam uten sulfater og med vitaminer i. Kerastase sin sjampo for thinning hair er god, og loreal sin for thin and damaged hair. Ellers fins det også hårpleie serier som Nioxin. Og hårvekst serumer som Minoxidil som man sprayer i håret. Det er mye positivt om både nioxin og spesielt minoxidil! Det "nye" nå er PRP behandling, det koster ca 2500 pr gang, og er en blodbehandling hos skjønnhetspleier (der man tar botox osv) hvor de tapper blod fra deg og sprøyter disse plasmaene under huden. Det brukes både for å forebygge rynker i ansiktet, og er også veldig effektivt for å få tilbake /øke hårveksten når det insjiseres i skallen. Har lest forskning på dette og vurderer å investere i det selv. Man trenger bare 3 behandlinger, og deretter 1 vedlikeholdsbehandling i året. Mye mer økonomisk enn hair extensions i allefall, og skader heller ikke håret sånn at man ender i en ond sirekl med enda tynnere hår i utgangspunktet som man gjør av extensions. Anonymkode: 18a91...835 Minoxodil hjalp ikke mye på mitt hår. PRP vurderte jeg, men behandleren jeg snakket med kunne ikke garantere at jeg ville få effekt og da hadde jeg ikke lyst til å bruke nesten 20 000kr på noe som kanskje ikke gav noen effekt. Anonymkode: 5af32...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #8 Del Skrevet 12. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Minoxodil hjalp ikke mye på mitt hår. PRP vurderte jeg, men behandleren jeg snakket med kunne ikke garantere at jeg ville få effekt og da hadde jeg ikke lyst til å bruke nesten 20 000kr på noe som kanskje ikke gav noen effekt. Anonymkode: 5af32...2ef Ok så synd, Minoxidil hjalp på vikene mine og min brors hår. PRP koster ikke 20.000 så kanskje du tenker på en annen behandling? Ny forskning har konkludert med at PRP visstnok er veldig effektivt i typ 70 eller 80% av kundene. Du finner det sikkert om du googler prp hair growth research. Men ja, skjønner godt du ikke vil bruke mange tusen på noe som kanskje ikke funker, det er jo mye rare behandlinger og tilbud der ute så det er viktig å forholde seg til faktiske resultater, kunde erfaringer og forskning, og ikke bare prøve noe fordi behandleren reklamerer med gode lovord! Anonymkode: 18a91...835 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #9 Del Skrevet 12. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok så synd, Minoxidil hjalp på vikene mine og min brors hår. PRP koster ikke 20.000 så kanskje du tenker på en annen behandling? Ny forskning har konkludert med at PRP visstnok er veldig effektivt i typ 70 eller 80% av kundene. Du finner det sikkert om du googler prp hair growth research. Men ja, skjønner godt du ikke vil bruke mange tusen på noe som kanskje ikke funker, det er jo mye rare behandlinger og tilbud der ute så det er viktig å forholde seg til faktiske resultater, kunde erfaringer og forskning, og ikke bare prøve noe fordi behandleren reklamerer med gode lovord! Anonymkode: 18a91...835 Jeg fikk beskjed om at PRP behandling måtte gjennomføres fire-fem ganger under en kort periode. Så holdt det med en gang i året som vedlikehold. Så det kom på ca 15000kr. Anonymkode: 5af32...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #10 Del Skrevet 14. august 2018 Jeg kjøper tape extensions fra Locks & Bonds (virgin hair - beste kvalitet), og får en autorisert person til å sette dem på for meg. 3000 kr. per gang og jeg gjør det 2 ganger i året. Går altså tidvis uten, ettersom håret holder i ca. 4 mnd. Anonymkode: b470d...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #11 Del Skrevet 15. august 2018 Jeg har stygt tynt hår:( Jeg bruker clip in hver dag. 2 rader med tre spenner på hver. Setter de i bakhodet. Kjøpt fra rapunzel. Synes det fungerer greit og fort gjort, sr meg Max 1 min å sette på. Har hatt vanlig extensions før, men synes det sleit mye mer på håret samt at det var mere styr med vask osv. Anonymkode: d0468...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2022 #12 Del Skrevet 16. august 2022 Styr unna My trendy hair. Dårlig kvalitet og dårlig kundeservice Anonymkode: b9ad5...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå