Gå til innhold

NRK - Den ultimate agent


NordicViking

Anbefalte innlegg

Egentlig et morsomt konsept, men jeg syns det er så utrolig rotete! Jeg ser for meg at det hadde vært bedre om det kun hadde vært ett lag og ikke to.

Og de er jo ikke akkurat verdens flinkeste til å operere i det skjulte 😂 Når man skal gli inn i mengden, da burde man velge andre kostymer som ikke vekker oppsikt. Dessuten er sambandet  godt synlig, og de går og snakker åpenbart inn i klærne.  Tror faktisk jeg er enig i anmeldelsen av dette programmet. Terningkast 2 :P 

 

 

Anonymkode: 3f560...57f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal bli interessant å se Nick som teamleder i episode 4. Synes han løste jobben på kafeen bra (som kelner), men framstår vel ellers som en løs kanon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, NordicViking skrev:

Skal bli interessant å se Nick som teamleder i episode 4. Synes han løste jobben på kafeen bra (som kelner), men framstår vel ellers som en løs kanon. 

Det er noe med han jeg bare ikke kan fordra. For min del kan han med glede tuppes ut derfra asap. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror serien hadde vært mye bedre hvis de ikke hadde hele 16 deltakere. Oppdragene er jo artige, men når hver enkelt må ta så stor plass, så går jo tv-tiden. Det hadde jo vært artig for oss seere å se mer av den treningen, som pistolskytinga og rappeleringa osv. Det fremstår så rotete klipt sammen når ALT skal få LITT tid. Føles ikke ut som at noe blir gjort skikkelig. Også er jeg enig i anonym bruker #41 at de skulle bare vært ett lag. 

Anonymkode: b1129...9fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også burde de fått sett videoopptak av seg selv etter de første oppdragene. Da ser de nok fort hvor tydelige de fremstår :ler:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kodenavnene... Daddy Cool og swag mama?!? Asså.. Blir de ikke flaue over seg selv? Dette er så pute-tv🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.1.2019 den 14.10, NordicViking skrev:

Skal bli interessant å se Nick som teamleder i episode 4. Synes han løste jobben på kafeen bra (som kelner), men framstår vel ellers som en løs kanon. 

Nå vant jo laget hans, men Nick framstår ikke som noen god leder. Blir mye tull og vas.

Godt at man stokket om på lagene, for her trenger man å tenke nytt. Gjenstår å se om det blir noe bedre av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stokket om på lagene, men de som hadde knytt litt ekstra allianse er jo fortsatt på samme lag, så jeg ser ikke helt poenget. 


Syns også det er litt teit at det er gammel leder som utpeker ny leder og ny leder velger hvem som skal ut i Flukten. Ved eventuelle allianser så vil det jo være umulig å bryte disse, da de alltid vil velge hverandre som nye ledere og frede hverandre i utvelgelse. 
I andre konsept, som på Farmen, så er det jo tapende part som velger ny leder. På den måten vil det være litt mer taktikk i hvem som skal velges ut til kamp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har sett alle episodene til nå på rappen på nett.Jeg synes programmet tar seg opp og jeg gleder meg til å se videre. Tror nok at vi vil få se mer dyktige agenter etterhvert. Så langt har jeg ingen favoritter, men synes det var greit at Bjørn røyk ut av dagens. Nick synes jeg også kan begynne å vende nesen nordover snart. Miriam virker til å være veldig betatt av (husker ikke navnet) og det blir spennende å se om det lir noe mer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye virker arrangert og iscenesatt, og det irriterer meg litt. Ellers synes jeg Magnar har god kontroll. Nick er jo ganske kreativ, selv om han ikke lykkes hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mye virker som flaks. Og jeg reagerte på at det ene laget rekognoserte helt åpenlyst på båten og ingen stoppet dem, mens da det andre laget var der litt senere på kvelden gikk det vakter rundt på båten og det virket som om det laget hadde fått beskjed om ikke å gå ombord og holde seg litt på avstand. 

Anonymkode: d97c1...6a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har sett ferdig serien nå, og håper det kommer en sesong til.

Det som ødela fra starten av, var oppsiktsvekkende og latterlige parykker. Serien tok seg absolutt opp!

Skulle IKKE vært konkurrerende lag, og MYE mer om trening; detaljer om ferdigheter. Med konkurransene ble det mye dobbelt opp av det som skjedde.

Jeg klødde meg litt i hodet over hvem NRK hadde valgt ut som deltagere, når agentspirene selv sier at de ikke har snøring på å løse cæsar-kode under press? (Jfr ut i flukten)

Endret av Zenobia
parykker, ikke kostymer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Var det aller siste episode i går ?      

Anonymkode: bcccb...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Var det aller siste episode i går ?      

Anonymkode: bcccb...f87

Ja, det var siste episode i denne sesongen. Om det blir en ny sesong får tiden vise. Jeg vil anta at NRK vil evaluere serien, og se hva som eventuelt bør endres dersom det blir en ny sesong. Jeg ville hatt færre deltakere, og "alle mot alle" fra første episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først fikk 'Den ultimate agent' slakt av anmelderne, deretter sviktet seerne lørdagsprogrammet - og nå stiller TV-ekspertene spørsmålstegn ved NRKs bruk av ukens beste TV-kveld. TV-sjef Marianne Massasaiu i mediebyrået Media Com sier til VG at NRK ga bort lørdagen til TV 2 med å satse på 'Den ultimate agent'.

NRK skal nå analysere og evaluere 'Den ultimate agent' og deretter ta stilling til om kanalen går for en ny sesong eller ikke. Jeg blir ikke overrasket om NRK sier stopp etter kun en sesong med dette programmet.

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at de hadde truffet bedre med satsningen om de hadde endret konseptet noe. Dessverre ble det i de innledende rundene ikke spesielt kult å være hemmelig agent; heller kleint og teit. Innpakningen har endel å si.

Håper det kommer en sesong til!! :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, er ikke det.... ?

Stusset litt da jeg så denne reklamen, for han ligner jo på..... Men er det ham? Ja, det må være ham.

Whoppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...