Gå til innhold

NRK - Den ultimate agent


NordicViking

Anbefalte innlegg

Synes det var litt keint å se på egentlig.

Anonymkode: 950e8...f49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte ikke se på. Holdt ut i 3 minutter. 

Anonymkode: 403c1...128

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser morsomt ut å være med, men det er ikke fullt så morsomt å se på.

Anonymkode: 7cdf3...ba4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terningkast 2 i både VG og Dagbladet 🙈

Anonymkode: b1129...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Terningkast 2 i både VG og Dagbladet 🙈

Anonymkode: b1129...9fd

Det overrasker meg ikke. Svarte ikke helt til forventningene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 21.08, NordicViking skrev:

Politiets sikkerhetstjeneste (PST) trenger en agent/etterforsker, men da må du først løse denne gåten.   🙂

Nå har jeg tenkt så det knaker i sikkert en halvtime 😅

Anonymkode: 7075e...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innmari flott konsept. Dørgende kjedelig, det er kleint og ... vel jeg så ikke hele 1. episode. Kan det være at disse folkene virket overivrige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun eldre damen kneppet opp ekstra knapper til middagen fordi de skulle være "sexy".... Hele bhen falt jo ut! #cringe 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende start. Rotete opplegg også er jeg ikke overbegeistra for castingen. Kan jo hende det blir bedre etterhvert, men veit ikke om jeg gidder å følge med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei underholdning syns jeg, men lo godt av enkelte av deltakerne! Hadde nok vært både kjempegøy og irriterende å delta. Jeg kommer til å se på videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 2: Skjønte ikke hvorfor de ble så sure for at hun gamle løste oppdraget? Poenget var vel at oppdraget skulle bli løst, ofte må man improvisere. Ingen ble avslørt heller så det ødela jo ingenting... Føler at enkelte av de andre tror de er litt mer viktigperer og james bond enn hva de er. 

Kjipt for han som røk ut at han røk på en så slurvete feil som å glemme å slå koden to ganger! Laget tapte en ressurs der for de andre har jo ikke peiling på data. Han jobba som profesjonell hacker så kunne hjulpet med mye når oppgavene blir mer avanserte og teknologiske utover i serien. 

Hehe, flirer av han som tok skjegget. Spesiell karakter! 

Anonymkode: e9fa7...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Episode 2: Skjønte ikke hvorfor de ble så sure for at hun gamle løste oppdraget? Poenget var vel at oppdraget skulle bli løst, ofte må man improvisere. Ingen ble avslørt heller så det ødela jo ingenting... Føler at enkelte av de andre tror de er litt mer viktigperer og james bond enn hva de er. 

Kjipt for han som røk ut at han røk på en så slurvete feil som å glemme å slå koden to ganger! Laget tapte en ressurs der for de andre har jo ikke peiling på data. Han jobba som profesjonell hacker så kunne hjulpet med mye når oppgavene blir mer avanserte og teknologiske utover i serien. 

Hehe, flirer av han som tok skjegget. Spesiell karakter! 

Anonymkode: e9fa7...84e

Skjønner godt at de ble sure. Det er et problem når enkelte begynner å improvisere og kjøre solo når ikke det er avklart. Hun kunne fint ha gitt en heads up før hun gjorde det. Ev. vente på beskjed fra teamleder. 

Anonymkode: 325f2...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2019 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Episode 2: Skjønte ikke hvorfor de ble så sure for at hun gamle løste oppdraget? Poenget var vel at oppdraget skulle bli løst, ofte må man improvisere. Ingen ble avslørt heller så det ødela jo ingenting... Føler at enkelte av de andre tror de er litt mer viktigperer og james bond enn hva de er. 

Kjipt for han som røk ut at han røk på en så slurvete feil som å glemme å slå koden to ganger! Laget tapte en ressurs der for de andre har jo ikke peiling på data. Han jobba som profesjonell hacker så kunne hjulpet med mye når oppgavene blir mer avanserte og teknologiske utover i serien. 

Hehe, flirer av han som tok skjegget. Spesiell karakter! 

Anonymkode: e9fa7...84e

Note to self: ikke les denne tråd før du har sett episoden 😜

(kanskje vi kan bruke spoilerfunksjonen for detaljer fremover? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser episode 2 nå og merker meg et irritasjonsmoment som jeg også merket i første episode. De skal være anonyme og gli inn i mengden men de kler seg ut som klovner! Det er vel lite som skiller seg mer ut enn store tydelig falske og fargefulle parykker? I første episode gikk de rundt med en svær falsk afro og nå er det skjønn forening av lilla, rosa etc parykker som HELT TYDELIG er falsk. I tillegg har de sambandet helt åpent. 

Med andre ord de går med klovneparykker og store ledninger, ørepropper som de helt tydelig snakker inn i. Det er jo så åpenlyst at det er flaut! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Chablis said:

Ser episode 2 nå og merker meg et irritasjonsmoment som jeg også merket i første episode. De skal være anonyme og gli inn i mengden men de kler seg ut som klovner! Det er vel lite som skiller seg mer ut enn store tydelig falske og fargefulle parykker? I første episode gikk de rundt med en svær falsk afro og nå er det skjønn forening av lilla, rosa etc parykker som HELT TYDELIG er falsk. I tillegg har de sambandet helt åpent. 

Med andre ord de går med klovneparykker og store ledninger, ørepropper som de helt tydelig snakker inn i. Det er jo så åpenlyst at det er flaut! 

Det er TV...

Og ikke minst, norsk TV på sitt "beste"....

 

Anonymkode: b2765...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er TV...

Og ikke minst, norsk TV på sitt "beste"....

 

Anonymkode: b2765...e44

Ja men poenget med dette programmet er at de skal være anonyme, og ikke bli oppdaget av fiendtlige agenter som både ikke vet hvem de er og som vet hvem de er. Da er det liksom ikke mye tvil når du ser en blendahvit fyr med en stor svart afro som snakker inn i trøya si 🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chablis said:

Ja men poenget med dette programmet er at de skal være anonyme, og ikke bli oppdaget av fiendtlige agenter som både ikke vet hvem de er og som vet hvem de er. Da er det liksom ikke mye tvil når du ser en blendahvit fyr med en stor svart afro som snakker inn i trøya si 🤣

Nettopp.

Norsk tv på sitt beste 🤣

Anonymkode: b2765...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad jeg leste i denne tråden før jeg begynte å se serien. Det modererte forventningene mine. Jeg vurderte å melde meg på :ninja: men fant ut at jeg ikke ville på TV, hvis så fremt i fall at jeg hadde blitt tatt ut.

Har sett bare én episode. Humrer, og ser for meg hvordan jeg ville løst café-oppdraget, for eksempel. Jeg tror faktisk jeg hadde slitt! :fnise:

Skal se 2. episode nå, og gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...