AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Er det slik at menn på Tinder sveiper til høyre på alle kvinner? Anonymkode: 66291...905
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Akkurat nå, padawan skrev: nope Hva skal til for at du sveiper til høyre, og til venstre? Anonymkode: 66291...905
Gjest padawan Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal til for at du sveiper til høyre, og til venstre? Anonymkode: 66291...905 de samme preferansene som når jeg ser noen jeg liker i butikken, på gaten, utested, wherever.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Er det slik at menn på Tinder sveiper til høyre på alle kvinner? Anonymkode: 66291...905 Jeg gjorde det før siden jeg aldri får matcher der uansett og har gitt opp håpet helt, men gidder ikke bruke tinder å mye nå lengre. Har bare befattet meg med at jeg får fortsette å være ensom. Anonymkode: ef1fe...e81 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 Det tror jeg mange gjør, for jeg var forholdsvis selektiv med tanke på hvem jeg sveipet til høyre på, sånn kanskje 1 av 20-30, og allikevel fikk jeg en drøss matcher. Tror mange menn tenker at det lønner seg å kaste ut et stort nett......... Anonymkode: d5ee1...17b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det før siden jeg aldri får matcher der uansett og har gitt opp håpet helt, men gidder ikke bruke tinder å mye nå lengre. Har bare befattet meg med at jeg får fortsette å være ensom. Anonymkode: ef1fe...e81 Du finner nok en til slutt du også! 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg mange gjør, for jeg var forholdsvis selektiv med tanke på hvem jeg sveipet til høyre på, sånn kanskje 1 av 20-30, og allikevel fikk jeg en drøss matcher. Tror mange menn tenker at det lønner seg å kaste ut et stort nett......... Anonymkode: d5ee1...17b Det er nesten det jeg også begynner å lure på. Jeg matcher med alle jeg sveiper til høyre på så vet ikke om jeg skal ta det som et slags kompliment eller ei Anonymkode: 66291...905 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er nesten det jeg også begynner å lure på. Jeg matcher med alle jeg sveiper til høyre på så vet ikke om jeg skal ta det som et slags kompliment eller ei Anonymkode: 66291...905 Nettopp av den grunn begynte jeg å lure på det samme som du lurer på nå... Anonymkode: d5ee1...17b 2
Doge Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 Har prøvd det før, men ikke nå lenger. Nå sveiper jeg til høyre kun dersom hun har gjort en innsats med profilen sin, og det ser ut til at hun ser etter det samme som jeg gjør. 1
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2018 #10 Skrevet 9. august 2018 Grovsveipet til høyre på rundt 30%, og deretter gikk jeg grundigere til verks for å se om det var verdt en melding.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #11 Skrevet 9. august 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp av den grunn begynte jeg å lure på det samme som du lurer på nå... Anonymkode: d5ee1...17b Kanskje vi får svar i denne tråden? 18 minutter siden, Doge skrev: Har prøvd det før, men ikke nå lenger. Nå sveiper jeg til høyre kun dersom hun har gjort en innsats med profilen sin, og det ser ut til at hun ser etter det samme som jeg gjør. Sendte du melding til alle du sveipet til høyre på den gang da du gjorde det med alle? 14 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Grovsveipet til høyre på rundt 30%, og deretter gikk jeg grundigere til verks for å se om det var verdt en melding. Sendte du melding til mange? Anonymkode: 66291...905
Doge Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sendte du melding til alle du sveipet til høyre på den gang da du gjorde det med alle? Anonymkode: 66291...905 Nei, gjorde det mest for å se hva slags type damer jeg tiltrekker meg.
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2018 #13 Skrevet 9. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Sendte du melding til mange? Anonymkode: 66291...905 Varierte vel mellom 20-30% der òg, men så fikk jeg godt over 1000 matcher på et år, så det var jo en god del.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #14 Skrevet 9. august 2018 2 hours ago, Katten.2.0 said: Grovsveipet til høyre på rundt 30%, og deretter gikk jeg grundigere til verks for å se om det var verdt en melding. 1 minutt siden, Katten.2.0 said: Varierte vel mellom 20-30% der òg, men så fikk jeg godt over 1000 matcher på et år, så det var jo en god del. Jeg kan ikke noe for det, men jeg bare må bemerke at dette virker som en veldig realistisk statistisk fremstilling av menns sjekkevaner generelt, grovsortere og sitte igjen med omtrent 30 prosent av tilbydere på markedet, så finsortere dette igjen og ende opp med å prøve seg på 20-30 prosent av de opprinnelige 30 prosent. Anonymkode: d5ee1...17b
Katten.2.0 Skrevet 9. august 2018 #15 Skrevet 9. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan ikke noe for det, men jeg bare må bemerke at dette virker som en veldig realistisk statistisk fremstilling av menns sjekkevaner generelt, grovsortere og sitte igjen med omtrent 30 prosent av tilbydere på markedet, så finsortere dette igjen og ende opp med å prøve seg på 20-30 prosent av de opprinnelige 30 prosent. Anonymkode: d5ee1...17b Deretter møte kanskje 10-20% av dem igjen avhengig av forskjellige faktorer. Det er jo langt fra alle man har kjemi med. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 9. august 2018 #16 Skrevet 9. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kan ikke noe for det, men jeg bare må bemerke at dette virker som en veldig realistisk statistisk fremstilling av menns sjekkevaner generelt, grovsortere og sitte igjen med omtrent 30 prosent av tilbydere på markedet, så finsortere dette igjen og ende opp med å prøve seg på 20-30 prosent av de opprinnelige 30 prosent. Anonymkode: d5ee1...17b Sitter med samme inntrykk. Jeg får "kjeft" av kompiser for å være for selektiv. De gidder ikke å se gjennom profilene til damene en gang. "Har ikke noe for seg om man ikke får match uansett". Så de bare grovsveiper, og så går de nøyere til verks etter de har fått matcher.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #17 Skrevet 9. august 2018 8 minutter siden, Minesveiper said: Sitter med samme inntrykk. Jeg får "kjeft" av kompiser for å være for selektiv. De gidder ikke å se gjennom profilene til damene en gang. "Har ikke noe for seg om man ikke får match uansett". Så de bare grovsveiper, og så går de nøyere til verks etter de har fått matcher. Jeg gjør egentlig litt det samme, men jeg sveiper kun til høyre på de jeg faktisk liker både bildene og profilen til, men hvis det oppstår en match så avventer jeg til han eventuelt tar kontakt. Så jeg ser at jeg her på en måte "mater" deres sjekkemåte, og jeg legger til rette for deres... Hmm... Anonymkode: d5ee1...17b
kristineg73 Skrevet 9. august 2018 #18 Skrevet 9. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg mange gjør, for jeg var forholdsvis selektiv med tanke på hvem jeg sveipet til høyre på, sånn kanskje 1 av 20-30, og allikevel fikk jeg en drøss matcher. Tror mange menn tenker at det lønner seg å kaste ut et stort nett......... Anonymkode: d5ee1...17b Jeg sveiper til høyre på ca 1 av 10 og nesten alle jeg sveiper høyre på får jeg match med. Så det føles som om mange menn sveiper til høyre på alle, eller så synes alle jeg er verdt å bli kjent med
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #19 Skrevet 9. august 2018 4 minutter siden, kristineg73 said: Jeg sveiper til høyre på ca 1 av 10 og nesten alle jeg sveiper høyre på får jeg match med. Så det føles som om mange menn sveiper til høyre på alle, eller så synes alle jeg er verdt å bli kjent med Gratulerer, du også har oppdaget essensen av interessen mellom kvinner og menn! Anonymkode: d5ee1...17b 1
kristineg73 Skrevet 9. august 2018 #20 Skrevet 9. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gratulerer, du også har oppdaget essensen av interessen mellom kvinner og menn! Anonymkode: d5ee1...17b Takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå